Kamščius mažinanti Vilniaus miesto vairuotojų informacinė sistema populiarėja lėtai (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

PWE 2010-09-07 20:13
šia sistema naudojuosi beveik kiekvieną darbo dieną (naudočiausi kiekvieną jei neužmirščiau įsijungti prieš sėsdamas į automobilį ), kai tenka važiuoti namo iš darbo ir dar pakeliui prigriebti savo draugę iš darbo (Verkių g. pradžia -> Savanorių prospekto pradžia -> N.Vilnia). Šiaip dažnai siūlomas vienas ir tas pats maršrutas, bet šita sistema padeda išvengti vidutiniškų/didelių avarijų sukeltų kamščių dėl kurių net labai judriose gatvėse gali įstrigti 10-20min ilgiau nei įprastai p.s. nežinau ar čia tik man taip pasirodė ar toje sistemoje galima pažiūrėti vaizdus ne iš visų eismo kamerų gatvėse ?
kestutisz 2010-09-07 20:39
O pas mus cia toks didelis tas miestukas su didziuliais kamsciais kurie susiformuoja netiketose vietose, kad vertetu nuolat sekti ka tas saitas rodo? Gal dar tarkim jei su integruota automobiline navigacija butu suderinta taip, akd net galvot nereiktu ka cia kur atsidaryti, o viska automatiskai pranesinetu, tai gal ir butu naudos...
loggo 2010-09-07 22:18
Kad ir ne dėl kamščių, bet sistema juk parenka optimaliausią maršrutą, vien dėl to verta ją patyrinėti.
Azys 2010-09-07 22:29
Siandien perskaites straipsni patyrinejau, pasiulytu "greiciasiu" marsrutu namo vaziavau apie 20 min ilgiau nei savo iprastu keliu. Daugiau netyrinesiu
Linas000 2010-09-08 01:06
isleisiu as tokiam automobilio parkavimo meistrui ora is rato, neturi sazines tokius tarpus palikinedamas
Linas000 2010-09-08 01:18
Vilniuje yra tokia sankryza prie Liepkalnio (slidinejimo kalnas), kur susikerta minsko plentas, zirniu gatve, liepkalnio ir lydos pl. Kai Vilnius pradejo plestis i Minsko puse, pradejo rastis siokie tokie kamsciai kylant liepkalnio gatve i kalna, nes budavo sunku pasukti i kaire puse be pridetines sviesoforo sekcijos. Tada sankryza po aplinkelio nutiesimo modifikavo pridedami papildomas sekcijas sukantiems i kaire. Rezultatas - kamstis nuo Ausros vartu iki sankryzos piko metu. Todel mano isitikinimu, reiketu gudresniu sviesoforu, arba kad isvis ju nebutu, nes jei seniau galedavo pasukti 5-10 automobiliu i kaire puse kol degdavo zalias sviesoforo signalas, bei kiti 20-30 pravaziuoti tiesiai, tai dabar is priesingos puses tie 20-30 automobiliu stovi ir laukia, kol pasuks 3-5 (nes sutrumpejo zalio sviesoforo degimo laikas sukantiems i kaire). Kitas pavyzdys - laisves pr. Vilniuje. Ten lyg ir turetu buti zalios sviesos tunelis. Bet jis veikia tik tada, kai greitis yra virsijamas 10-15 km/h. O jei laikomasi taisykliu, tai is esmes kiekviena sankryza pasveikina raudonos sviesos signalu. Liudniausia, kad absoliuti dauguma tokiu "raudonu" sankryzu uzsidega be jokios aiskios priezasties. Ten nei issukanciu masinu yra, nei pesciuju. Tiesiog stoviu ir groziuosi kamsciais
Axx 2010-09-08 08:20
Daug tokių pavyzdžių yra, pvz, pylimo gatvėje žalia banga veikia važiuojant ~55km/h, dauguma troleibusų ir autobusų važiuoja maks. 30km/h ir jų ten pilna, tai kam tas žalias koridorius? Patiko man Helsinkio ir kitų Suomijos miestų eismo valdymo sistemos, viskas vyksta dvigubai greičiau: nemirksi žalia, o pereina tiesiai į geltoną ir po kelių sekundžių raudoną, tuo pačiu uždegdamas žalią kitam eismo dalyviui. Viskas valdoma atsižvelgiant į daviklius ir kameras, tarkim, jei nėra automobilių visai - tu niekada nesustosi prie raudono signalo
Nerealiai 2010-09-08 15:42
Kiek ziurejau, tai tikrai ne visos gatves yra idetos, kurias filmuoja tos sistemos kameros.
Axx 2010-09-09 07:35
Filmuoja reiktų kabutėse rašyti, nes dalis kamerų tik dėl gražumo ir projekto brangumo sudėta, taip kad jei nefilmuoja, tai ir į puslapį nėra ko dėti.