Keleivių asociacija: kas atsitiks su maršrutiniais taksi?

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Windas 2013-06-05 17:52
Ka galiu pasakyt paskutinius 5m kiek gyvenu vln, teko lb daug vazineti mikriukais... autobusais.. mm nepatinka vazinet nes per daug bomzu juose matau, ar seip girta toj be maz slapimo pusle paleis i darba... dbr gal siek tiek tvarkingiau bet.. autiku kokybe tokia, kad ziema su jais vaziuojant buna juose salciau nei lauke:D + autikui nepasakysi ishleisk cia, mikriukui tai ne problema + daug kartu padeja yra jie man kaip kojos raiscius buvau patempias, tai davezdavo kaip taksi ir keleiviai nepriekaistaudavo.
Fostil 2013-06-05 18:23
Nesu pries ilgesni pasivaiksciojima, bet tikrai su mikriuku daug patogiau kai gali sustoti ten kur tau reikia, o ne pedinti dar 5min. Saugumas aisku ne per didziausas juose, bet kazkaip neteko girdet, kad miestu mikriukai kur papultu i stambias avarijas, tai is dalies ramu del to. Beto visad rasi sedima vieta, patogiai nuves iki tikslo, o autobusuose kaip kokioi silkiu statineje visi suprakaitave grudasi.
Heksogenas 2013-06-05 18:58
O bent vienas iš jūsų teises turit lengvosios pvz? Sustoja bet kur važiuoja bet kaip.. Tokių komentarų nesat girdėję? Dažnai taip sako vairuotojai, kurie susiduria su mikriukais.. Aišku žmogui patogu, bet jie sukelia nepatogumų ir kitiems savo važiavimo stiliumi ir dažnu stovinėjimu, ten kur trikdo eismą.. Taigi yra dvi medalio pusės.. Aišku, kai viešas transportas neišvystytas ir kaina panaši į mikriukų, tai neuostabu, kad daug kas naudoja mikriukus ir džiaugiasi.. Įdomu kaip svetur yra? Yra ten mikriukų? O gal tik viešasis transportas gerai išvystytas ir taxi?
immortallt 2013-06-05 19:57
Mikriukai išsivysčiusiose pasaulio šalyse neegzistuoja. Realiai jie sukuria dideles problemas mieste, ypač senamiestyje. Stoja bet kur, bet kaip ir neleistinose vietose. Šitaip sukelia avarines situacijas, į kurias nebūtinai jie patys patenka. Galų gale stipriai prisideda prie kamščių formavimo. Yra kita medalio pusė - intensyviai slepia mokesčius ir intensyviai naudoja kontrabandinį kurą.
karpis8kg 2013-06-05 21:45
Mikriukai - tai grynas miesto transporto sistemos parazitas, kuri butina naikinti. Gyvenu Panevezyje kur ju nera jau keli metai ir visi tik dziaugiasi. Gal uztenka viena syki buti lietuviams gudresniais uz visus ir susikurus savo transporto sistemos kaskoki naujadara vaidinti kad be ju gyvenimas neimanomas..
kestutisz 2013-06-05 21:49
Turiu, važinėju. Pasakos ir tiek tie užkišinėjimai, jei jau nematai stabdančio pėsčiojo ir nepasiruoši pristabdymui tai grečiausiai nematai ir susiruošusių per kelią bėgti ar važiuojančių dviračiais kėglių. Jei jau apie trukdymą tai autobusai, troleibusai ir ypač tramvajai (jei bus, tikiuosi visgi kad ne, bet pagal kitų meistų pavyzdį) trukdo geroookai labiau. Mikriukai kai važiuoja bent jau važiuoja su srautu, o ne stabdo jį. Tik už mikriukus, bet be jokios integracijos į bendrą sistemą - negalima kristi iki jo lygio.
Creatium 2013-06-05 22:03
Kaip tik vienintelis būdas išlaikyti mikriukus - juos integruoti į bendrą sistemą. Tokiu atveju jie bent jau privalės vežti visus keleivius (su nuolaidom ir neįgaliuosius), taip pat nebegalės slėpti mokesčių.
kestutisz 2013-06-05 22:21
Taksi gi niekas neintegruoja, nors irgi vežioja klientus ("atima pinigus!") tai tiesiog kitokia paslauga. Mikriukai taip pat gali būti tiesiog ne mini autobusai, o maršrutiniai taksi. "Integravus" jų paslauga stipriai downgreidintųsi - nuolaidinių pacukų supjaustytos ir išpaišytos sėdynės, asocialai (gal net su nuolatiniais) ar šiaip piliečiai "iš po vakar" taupantys kiekvieną centą buteliukui pachmielui ir važiuojantys pigesniais (ar žmonos išduotu nuolatiniu) autobusais. Visi jie sugužėtų į mikriukus, jau neskaitant kontrolierių baudžiamųjų būrių su jų scenomis (ir sugaišintu laiku).
dds 2013-06-05 22:53
Nesuprantu tik vieno dalyko, kodėl maršrutiniai "TAKSI" yra traktuojami kaip viešojo transporto dalis? Kodėl jiems taikomi kitokie įstatymai, nei paprastiems taksi ar transporto nuomai? Čia gi dirba privačios įmonės, be dotacijų iš savivaldybės, o kažkas savivaldybėje vis tiek planuoja jų maršrutus ir kainas, kodėl? Kai viešasis transportas taps toks patogus ir pigus, kad nebereiks mikriukų ir privačių autobusų, jie natūraliai išnyks. Dabar tai per antrą galą einama, siekiama uždraust privatų verslą, bei įvest savivaldybės monopolį, ir nereikia čia lia lia apie tai, kad išsivysčiusiose šalyse nėra maršrutinių taksi, ten matyt tokiu verslu tiesiog neapsimokėtų užsiimti, nepavyktų konkuruoti su valstybiniais vežėjais.
Creatium 2013-06-05 23:17
Taksi ir mikriukai - tai skirtingi dalykai. Taksi nevažinėja pastoviais maršrutais ir nėra viešojo transporto dalimi. Mikriukai, tuo tarpu, yra. Ir deja, kad yra. Idealiausiu variantu - jie gali atlikinėti privežamąją funkciją, t.y. surinkti žmones iš rajonų, kur neapsimoka siųsti autobusų. Pačiame mieste, jo centre, jų likti neturi. Ir ne dėl to, kad tai yra kažkokia neva konkurencija (jais naudojasi vos 5% keleivių) ar dar kažkas. Jeigu jie yra viešojo transporto dalis, jie turi veikti kaip viešasis transportas - vežti visus keleivius, dalyvauti bendrojo bilieto sistemoje, laikytis eismo ir keleivių vežimo taisyklių.
dds 2013-06-05 23:52
Mikriukas nuo taksi skiriasi tik vienu dalyku, tuo kad jame nėra taksometro. Beje yra tokių taksi kur jo nėra (vadinasi automobilio nuoma), tada jie nesiskiria niekuo. Galima užsakyti taksi, kuris paims vieną klientą kažkur "maršruto" pradžioje, kitą viduryje, kitą visai prieš pabaigą, o pabaigoje surinks pinigus, kuo tada toks taksi skirsis nuo mikriuko? Tai nėra viešasis transportas jeigu žiūrėti šiek tiek plačiau (nėra dotuojamas iš valstybės ar savivaldybės biudžeto). Nesutikčiau su tuo kad juos reikia integruot, tada jie prarastų savo prasmę (privatus vežėjas). O kas dėl laikymosi eismo ir keleivių vežimo taisyklių, galima lengvai sukontroliuot, tiek maršrutinius tiek ir nemaršrutinius taksi, paprasčiausiai įstačius mini kameras (registratorius), nedaug jie šiais laikais kainuoja.
Shinigami 2013-06-06 07:42
Maršrutiniais taksi nevažinėju, bet ir nematau nieko bendro tarp maršrutinio taksį ir viešojo transporto. Nebent tik tiek, kad jie mažiau trukdo pėstiesiems piko metu kai koks dvigubo ilgio autobusas ar troleibusas sustoja tiesiai ant pėsčiųjų perėjos. Ir dėl to norint pereiti per gatvę reikia arba laukti kol jis nuvažiuos arba bėgti per puse gatvės ir eiti ne per perėją. O dar blogiau kai kamštyje toks skuba ir iš vis sustoja ant sankryžos, taip užkirsdamas bet kokio transporto eismą. O tie kurie nori išvaryti mikriukus - tai yra monopolį norintys pasidaryti viešojo transporto vežėjai ir pavydus gyventojai. Kurie nemėgsta, kad privatus verslas uždirba pinigus. O jie nieko negauna. Kaip dabar darosi populiarų ir kitose verslo srityse.
Kilgoras Trautas 2013-06-06 07:56
Tai, kad niekas nesidžiaugia. Faktai tokie: - kai panaikino Panevėžyje "mikriukus" , pabrango autobusu bilietai, sumažėjo maršrutų, žmonėms teko pirktis automobilius nes autobusu kainos praktiškai nebepigiau, nei nuosavas transportas todėl padidėjo auto spūstis ryte 8,9 ir 17,18 valandomis, kiemuose nebetelpa automobiliai statoma ant šaligatvių ir vejų niekas dėl to jau nebebaudžia. Esu matęs Ramygalos gatvėje net ir vaiku žaidimu/lauko krepšinio aikštelė pavirtusi į stovėjimo aikštelę. O autobusų parkas vis tiek dirba su nuostoliais, ir toliau melžia savivaldybę mat prisipirko brangių ir prabangių hibridinių autobusu po milijoną už vnt. neatsiperka nes pustuščiai važinėja. Būtu katastrofa jie Vilniuje ar Kaune taip padarytu.
kestutisz 2013-06-06 08:31
Deja, bet tokia ateitis bus ir Vilniuje, galėčiau net lažybų punkte pastatyti. Dar daugiau - kadangi VT ir toliau dirbs nuostolingai (tiksliau dar labiau nuostolingai su visokiais vasiukiniais projektais), jį teks išvis privatizuoti, kad "išgelbėti", tada išvis liks tik vienas monopolis be alternatyvų.
- 2013-06-06 08:51
O aš bbd ant tų taksių. Nei grafikų, nei maršrutų žemėlapių - nieko. Ot privatus viarslas, besirūpinantis klyjientais. Kaip man patogiai nuvažiuoti iki Santariškių nuo Antakalnio? Kokiu randominiu laiku būti man kažkokioj stotelėj, kur pravažiuoja kartais tas taksas?
arab 2013-06-06 09:21
http://www.marsrutai.lt/ ir mikriukai ir autobusai ir troleibusai. Jei nemoki naudotis kaltink pats save, bet neverk kad nera nei zemelapiu nei grafiku ir vaziuoja jie pagal grafika. Pirma reikejo viesaji transporta tobulint, o jam issivyscius kai zmones pradetu maziau naudotis mikriukais, juos po biski naikint, nors savaime rinka isnaikintu juos. Bet cia LIETUVA viska reik daryt is antro galo ir piktint zmones. Man kuo toliau tuo labiau daros aisku kad seime dirba zmones ne specialistai, o siaip turintys pinigu ir norintys dar daugiau ju. Seimas pasidare verslo nisa turtingiems. Ten jau seniai nieks nebedirba paprastu zmoniu labui Beje kiek sumazes darbo vietu bent kas nors pagalvojo ? O kiek padauges ? Autobusu ir troleibusu nepripirks tiek pat kiek dabar vazineja mikriuku. Buhalteriu ir kitu darbuotoju neidarbins autobusu parke. Taip kad vel koks simtukas isvaziuos
Arthuras 2013-06-06 09:30
Nenori - nevažiuok. Tik nemažai žmonių važiuoja ir džiaugiasi, nes tą patį punktą pasiekia 2x greičiau, nei su tai su*istais autobusais, kurie 8km važiuoja 40-50min... Beveik garantuoju, kad po uždraudimo, viešojo transporto naudotojų greičiausiai sumažės bendrai paėmus ir atsiras daugiau automobilių...
moo 2013-06-06 09:50
Kiek teko pasiklausyti važinėjančių VT dabar ir iš to ką pamenu kai pačiam teko naudotis, tai bene vienintelis būdas patekti į tau reikiamą vietą: a) patogiai - visad yra vietos atsisėsti; b) + - estetiškai, nekenčiant bomžų kvapų; c) gerokai greičiau - nestojama stotelėse, kuriose niekam nereikia lipti pvz.; d) laiku - važinėja kas 5-10 min. e) šiltai žiemą - vairuotojai dalinasi tą pačią erdve todėl šildo; f) arčiau - galima paprašyti išlipti tau reikamame taške; Trumptai tariant, tai puiki ir patogi paslauga end-useriams, kurie gali mokėti už ją. Tiesa, yra kita medalio pusė - tvarka gatvėse bei šešėlis, bet, manau, visi liktų laimingi įliejus šią paslaugą į bendrą sistemą, gal net nupirkus verslą iš privatininkų - būtų kaip aukštesnės klasės VT, didesnes pajamas turintiems arba laiką taupantiems ir nieko nereikėtų atleidinėti.
Kilgoras Trautas 2013-06-06 10:15
Man dar keista, kaip šie dalykai nesiketa su konstitucijos 46, 4 punktu. http://www3.lrs.lt/home/Konstitucija/Konstitucija.htm Tai juk ne kažkokie kariniai ar strateginiai dalykai, kad būtu nepaisoma konstitucijos antimonopolinių įstatymų, dėl kažkokių tai lobistinių interesų. Dar vienas Panevėžio faktas: dabar pustuščiais autobusais važiuoja tik nuolaidiniai(nemokantys pilnos kainos), ta prasme pensininkai, mokiniai, invalidai, aišku už juos savivaldybė kompensuoja autobusų parkui. Bet esmė, kad žmonės nebesinaudoja viešuoju transportų, daugumas persėdo į asmeninį transportą. O dėl mikriukų vairavimo taisyklių nesilaikymo, tech. stovio, išvaizdos betvarkės, reikėjo paprasčiausiai, po truputi, didinti reikalavimus ir keisti taisykles, bet ne mažinti konkurenciją ar kurti monopolijas, elementariame paslaugų sektoriuje. p.s. Danijoje važinėja mikrūškės ir dar naujos, gražios su žemais įlipimais ir dideliais stiklais.
Shinigami 2013-06-06 11:30
http://www.taxi-zadar.com/shuttle_transfers.html https://plus.google.com/photos/11785216 ... 6994643057 http://members.virtualtourist.com/m/p/m/2267b5/