„Nukeliaus 100 000 km.“ 3 geriausi naudoti automobiliai

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

bahuriux 2025-04-17 10:15
Negali būti tojotos važiuoja ne tik šimtus, bet netgi tūkstančius km, galimai netgi kelis tūkstančius km, fantastika. Tiek tas blogeris durnius, tiek "rašytojas" čia parašes ir ko gero dar netūri automobilio teisių. Išduosiu paslaptį "rašytojau" automobilis nuvažiuojantis tik 100.000km yra paskutinis š gabalas, pvz ford su eco boost 1l varikliu, kaip rašė originaliam straipsnyje, tie varikliai net garantijos neišgyveno. Ir šiaip ford varikliai yra vieni nepatikmiausių https://www.slashgear.com/1358832/every ... ne-ranked/ žodžiu persistengė su suplanuotu senėjimu tiek kad net patys turėjo taisyti juos garantijai nesibaigus. Patikimas automobilis nuvažiuoja 400.000-1000.000km be esminio variklio remonto.
immortallt 2025-04-17 10:42
160k km su toyota - pradėjo tepalų ~0,5-1 litrą per 10-12k km ryti. Pavarų dėžė subyrėjo po 120k km.
bahuriux 2025-04-17 10:57
Nes nusipirkai mašiną su mažu varikliuku ir ko gero su turbina. Manei kad nauja mašina tai neges, bus pigu nes ės mažai kuro, realybėj viskas gavosi atvirkščiai ar ne? Šiaip toyota hibridinės sistemos labai patikimos (išskyrus NiMh akumą) ir mažai ėda kuro, bent jau priusų 1,8l, nebereikalo beveik visi boltai ir taksai priusai. --------- Nesuprantu ES eko durnių kuom blogai pvz 2l benzininis variklis kuris iš dalies simuliuja atkinsono ciklą, jų nk buvo 35-37% ir daugiau, kuro suės tą patį ką 1l turbo, bet nuvažiuos nuo 500kkm iki milijono km ir galios kokia 110kW.
immortallt 2025-04-17 11:35
Ne, turbinos nėra. Ne, tokio varianto tuo metu nebuvo. Aš tik sakau, kad nebėra tos Toyota stebuklingos. Kodėl ne 2l benzininis su tomis pačiomis kuro sąnaudomis? Matyt variklis brangesnis, o už brangesnį mokėti nenori.
kukulis4 2025-04-17 11:56
Toyotos gal ir ne stebuklinogs, bet realiai vistiek, turbut vienos patikimiausiu. Kita vertus, yra skirtumas kiek apkrovos gauna tarkim 1l turbininis kazkokioj mazoj masinoj, ir kiek 2.5 atmosferikas (nors ir didesniame automobilyje). Tas, beabejo, turi itakos variklio resusrsui. Kalbant apie patikimus variklius, jeigu neziurim i elektra, tai visgi, reiketu gryzt prie dyzeliu, kurie, nors konstrukciskai sudetingesni, dauguma atveju yra patikimesni. Tarkim merso dvilitrinis 143kw (berods OM645 kodas) - vaziuoja 600-700k km, tada kapitalinis, ir tada dar 400k km drasiai.
immortallt 2025-04-17 13:41
Vidutinis vairuotojas ES nuvažiuoja ~14-15k km per metus. Kam jam automobilis, kuris nuvažiuoja 700k km? Niekas su 50-ties metų senoliais važinėti nereikia, nes elementariai per 20 metų jis tiek technologiškai pasensta, įskaitant saugumo sistemos, net pačio kėbulo deformacijos nebevyksta jau taip, o ką jau kalbėti, kad tiesiog dalis automobilių sugadinama avarijose, tad realiai tokių, kuriems reikia 700k km yra labai mažai, kurie dar ir už tai būtų linkę susimokėti. Reikėtų nepamiršti ir korozijos, čia jau nepaisant, kad salone pratrinsi bet kokią apdailą per tiek laiko. Ypač dyzelio vienas niuansas, meskime visus teršalus (kitką nei CO2) į saloną miesto ribose, ir viskas bus čiki.
kukulis4 2025-04-17 13:57
Paprasto zmogaus paprastas automobilis tikrai nenuvaziuos savo 700k. Nenuvaziuos, greiciausiai net ir 300k. Bet yra kitu case'u. Mercedes benz Vito - net autoplius'e ne vienas ±2022 metu modelis su 300k virsijancia rida (galimai dar ir suklastota). Del to ir paminejau konkreciai sita varikli, nes jis ne tik i seimyninius sedanus eina. PS. Del tersalu - tema, visgi, ne apie tersalus, o apie patikimuma. As pritariu, kad dyzeliai, o ilgainiui ir benzininiai auto is miestu turi isnykti. Bet cia kalbekim apie automobiliu patikimuma.
immortallt 2025-04-17 14:02
Tai taip, yra ir Lietuvoje tokių, kurie kad 4 metus keičia auto, kol garantija nesibaigė, nes jau prasukę po 400-500k km, bet tokių yra vienetai. Remiantis vienetais niekas nepriiminėja strateginių sprendimų.
kukulis4 2025-04-17 14:25
Nelabai, tiesa sakant, supratau tavo minti. Lietuvoj gal ir taip - vienetai, bet zvelgiant i kitas salis, tarkim Vokietija - vokieciui nera kazkas neiprasto sokt i autobana ir palekt simta-kita kilometru iki darbo, ir jam nera neiprasta masina laikyt 6-8, ar net 10 metu. Tai tokiam vartotojui reikia automobilo, kuris garantuotai vaziuos bent jau tuos 400k km. Arba pvz kokia Prancuzija, Olandija - ten taxi praktiskai vien tik C/E klases mersai, i kuriuos irgi eina tie patys varikliai ir jie vaziuoja tikrai daug kilometru. Velgi, poreikis patikimumui - yra. Nezinau ar nesumeluosiu, bet lyg ir eina tie patys varikliai i renault autobusiukus irgi... Ta prasme poreiki varikliui, kuris garantuotai vaziuos tuos, tebunie, 400k km, as matau. Ir man atrodo, kad cia kaip tik ir yra strateginis sprendimas turet toki varikli, ir siulyt ji ten, kur toks poreikis yra. Nes salia to mano mineto 143kw agregato yra kruva kitu - ne tokiu patikimu, taciau pigesniu, arba galingesniu varijantu, kurie eina i tas pacias masinas. Kas man atrodytu keista, tai kad zmogus rinktusi dyzelini auto kuris turi ta garantuota 400k km resursa, kai realiai jo poreikis yra tavo mineti 15k km per metus.
immortallt 2025-04-17 15:36
"Last year, the average German car covered a total of just 12,320 km, 150 km fewer than in 2022, and a full 1,791 km fewer than a decade earlier, in 2014" Vokietijoje tiesiog žmonių yra daugiau 29 kartus, tai ir nuvažiuojančių po 50-100k km per metus yra daugiau, bet nuvažiuojamas automobilio vidutinis atstumas nėra didesnis. Būtent, įvardinai taksi automobilius, kurie ir prisuka daug tų kilometrų. Tai jie ir moka kažkiek daugiau. Dar moka daugiau dažnai dėl to, kad ten car sharing uždraustas, o įkainiai taksi paslaugų aukšti. O kam eiliniam piliečiui, kuris nuvažiuoja tuos 12-14k km per metus pirkti tą mersą su resursu 3-5 kartus didesniu, nei jam reikia? Priminsiu ES top parduodamus modelius: 1. Dacia Sandero, 2. Renault Clio ir 3. VW Golf. Kurio iš jų norėtum per metus nuvažiuoti 50-100k km? O automobilius gamina masine gamyba bei masto ekonomija yra svarbiausias faktorius, kodėl automobiliai santykinai pigūs yra. Jei pradėsi gaminti tai, ko reikia tik 2-5% klientų, tai tavo kaina šaus į viršų, ir negalėsi nieko pasiūlyti 95-98% klientų, ir dar klausimas, ar tie 2-5% bus linkę mokėti kartais daugiau. Tai vat jei sugebi padaryti patikimą ir pigiai, tada viskas keičiasi. Pilna žmonių, kurie perka dyzelius, nors iš miesto išvažiuoja 2x metuose, nes tiki, kad dyzelis geriau. Ne esmė, kad dyzelis veikdamas po 15 min net nepasiekia dažnai darbinės temperatūros, tai nei kuro ekonomija, nei išsivalo sistemos, net akumuliatoriaus normaliai gali nespėti pakrauti atgal žiemą. Tėvo dyzelį prisimenu prie ~25 laipsnių laukiau pusvalandį kol nutirps langas (apšalo iš vidaus, buvo drėgnas oras ir staiga atšalo, kai savaitei automobilis buvo paliktas nejudinamas). Benzininis jau po 5 min šiltą orą prie tokios temperatūros pučia.
kukulis4 2025-04-17 22:00
Ziurek, viskas ka rasai yra logiska ir tiesa, ir as nelabai randu kur pasigincyt. Bet. Tema apie patikimuma. As sakau - yra varikliai, kurie gali masina nuvaryt 400,500, 700k kilometru. As nebandau taves itikint, kad tokio variklio/masinos reikia kiekvienam. As sakau, kad tam, kas per 6 metus nuvaziuos 400-500k km, turbut geriau rinktis masina, kuri tiek vaziuos. Tam, kas vaziuoja 13-15k km per metus - puikiai tiks ir yaris, ir jeigu jis yra racionalus zmogus, tai jis to merso tikrai nepirks.
immortallt 2025-04-18 08:23
Aš tęsiu toliau, kad jei 95-99% pirkėjų perka, kur resursas 300k km, tai gaminti tuos, kurie nuvažiuos 700k km brangsta kartais dėl masto ekonomijos trūkumo. O tas kuris prasuka 400k km per 6 metus, pirks auto, kuriam duoda daugiausia kilometražo garantijoje. Jei kilometražo neduos, tai ką taisyti pigiau (santykinai su kiek ilgai tarnaus). Jei po 300k km pigiau pakeisti variklį visą ir pagrindinius besidėvinčius mazgus, nei kainuoja 700k resursų automobilis, tai 700k resursų automobilis nebūtinai bus racionalus pasirinkimas. Tiesiog masto ekonomija ir automatizacija ištaško santykines naudas labai nenaudai mažai gaminamiems, itin aukštos kokybės daiktams.
bahuriux 2025-04-20 20:08
Darai klaidą savo prielaidose, nes tavo įsivaizduojamas "teisingas masto ekonominis" auto ištikro nuvažiuoja ne 300kkm, o 100-150kkm, be nagų kišimo į variklio skyrių (išskyrus aptarnavimą). Nes tas kuris realiai važiuoja 300kkm jau yra nepateisinamai brangus.