Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
immortallt 2025-05-16 08:47
Kažkoks bullshit straipsnis. Pirmą ketvirtį EV pardavimai Europoje augo 24%, bendrai automobilių pardavimai krito, tad benzino pardavimai krito 20%, o dyzelino 27%. Kaip gali aiškinti, kad dyzelinas populiarumą atgauna, kai krenta 27% per ketvirtį. EV augimas sustojo metams, ir jau rėkia, kad niekam nebeįdomūs. Dyzelio pardavimai krenta jau kone dešimtmetis - tai skalambija, vos ne populiarumas auga.
donatasv 2025-05-18 12:25
Kaip matau gali knygą parašyt iš visų statistikos reikaliukų bet pritempinėt bandai daugiau nieko.
65 % visų parduotų naujų ev įvyko pas kinus. ES aplamai smuko pardavimai, JAV vos 7% augo, pas kinus 34% augo. Kiek turėjo augti? Šiuo metu turėjo būti apie 50% visų parduodamų automobilių EV, o ką turim? Kinai propaguoja ev gamintojus, neišduoda vdv numerių, žmonės neturi ką pirkt perka EV. Europa kur liberaliai žiūri į viską, nors ir yra paramos verčiau renkasi vdv ar hibridą.
https://www.acea.auto/pc-registrations/ ... ket-share/
Lietuvoje aplamai matome nykstantį dalyką EV nuo 7% krito iki 5% 2023 vs 2024.
Dangstai šūdiną produktą su kreiva statistika ir tiek.
immortallt 2025-05-19 07:36
Ai, supratau, pasirenki vienintelius metus, kada krito, nes ES stipriai sumažinta parama elektromobilių įsigijimui ir buvo kritimas, kuris nieko nestebina: https://www.acea.auto/pc-registrations/ ... et%20share.
Nu koks tu protingas, pasigerėkime visi.
Lietuvoje vis dar dyzelis dominuoja, kai Europoje dyzelio parduodama mažiau nei BEV. Atsilikę dauguma yra. Nieko daugiau.
Dangstosi vartotojas, kuris nusiperka atsuktuvą vietoje kastuvo, ir nepatenkintas yra, kad sunku duobę iškasti.
donatasv 2025-05-19 12:50
Mhm žmonių nuomonė apie ev nepasikeitė?
Ai palauk gi visi laukia teslos y naujos versijos tai neperka ev niekas...
Ir kas sakė, kad aš nepatenkintas ev? Man jis patinka ir gerai tarnauja, negenda, rieda užtikrintai. Tik esmė pats faktas, jog reik vdv šalia norint normaliai nevaržomai gyventi, o tau kaip matau sadamaza patinka Ai ne tik pletkų lygį patinka nes ev neįperki.... nors gini koks pigus ir geras daigtas.
donatasv 2025-05-19 12:57
Ir galų gale pats faktas, jog dingo parama ir tokio š beveik niekam nereik? Tau nieko nesako?
immortallt 2025-05-19 14:00
Tau nieko nesako nei masių psichologija, nei istoriniai duomenys apie tai, kad nutraukus paramą, bet kokiame segmente, visi daro du dalykus:
1. Perka anksčiau, kad dar spėti pasinaudoti parama
2. Pasibaigus paramai sėdi ir laukia, tikrina, kad gal persigalvos ir paramą visgi atnaujins
Ir tas galioja absoliučiai visose srityse bei yra vienas pagrindinių argumentų kritikuojant dotacijas. Bet ne, tau tai nieko nereiškia.
Australams EV gerai (kur ir 2k km nuvažiuoti reikia), tau Lietuvoje ne. Nes mėgsti pirkti atstuktuvą duobėms kasti. Čia apie tai, kad tavo pasirinkti variantai nėra skirti tam, kam neva lygini, kad jų reikia. Nekalbant apie tai, kad antrą automobilį turinčių yra ne 5% ir ne 15% šeimų, kuris, kol beveik nebuvo EV, būdavo visada VDV.
EV važinėju jau mėnesį. Už tokią kainą jokio B kategorijos VDV nebūčiau nupirkęs (naujo, su 5 metų garantija).
Niekada nesakiau, kad EV apskritai yra pigus, visada sakiau, kad automobilis yra prabangos prekė. Ir nepirkau jokio antro automobilio, ne tik EV. O dabar realiai tai kiek ant kuro sutaupau, tai sudaro ~2/3 mano lizingo įmokos.
donatasv 2025-05-19 17:59
Blablabla daugiau nieko
Apreiški ev kaip technologinį šedevrą nors realiai tai gaidys ant ratų. Kai apple paleido pirmą išmanųjį telefoną nereikė paramos, žmonės rėkė "shut up and take my money...", o su EV? Galima važiuot bet hemarojus su krovimu, jei neturi kur krautis namie arba važiuoji toliau tai gaidys ne mašina. Kai pats važiuoji iš garažo į kiemą ir atgal į garažą tai bus gerai Jeigu pradėtai važinėt didesniais atstumais ir reiktų krautis mokamose už 40+ ct kwh tai kam aplamai tokio gaidžio? Tapati kaina kaip vdv 100km tik 10k brangesnė pradinė kaina už auto ir nuvertėja tiek pat kiek vdv +10k. Kur žmonės tą gėrį mato niekaip nesuprantu
immortallt 2025-05-19 19:59
Supratome, gaidys, bet pirkai antrą. Gaidys, nors pasaulyje pardavimai auga trečdaliu per metus, net tose šalyse kur nėra ir nebuvo jokių paramos mechanizmų EV. Gaidys, nors VDV pardavimai krenta jau 8 metus Gaidys EV, nes reikia paramos. VDV ne gaidys, nors paramos sukišta šimtai milijardų jau ir toliau dar kišama. Gaidys EV niekam netinka, bet daugiausia kilometrų važiuojantys perka EV, tiesa, ne ekonominės klasės kibiriukus, kokį ir aš nusipirkau.
Kokį automobilį VDV naują gali pasiūlyti už 3k€ su 5 metų garantija? Nu gerai, be dotacijos už 8k€? Ar gaidys čia pats būsi, kuris tik "kakariekū" sugeba išspausti?
Tavo argumentai baigiasi teorinėmis situacijomis, arba aiškinimu, kad su atsuktuvu sueco kanalo nebūtum iškasęs. Na tik durniai su 30 kWh akumuliatoriumi automobilį perka važinėti kelionėsi po 1k km. Tai tarpinėje tarp vairo ir sėdynės problema, ne elektromobilio.
donatasv 2025-05-19 20:41
Pas mane teorinės išgalvotos situacijos? hehe lol prajuokinai. Parodyk ev už tokią kainą čia paspirtuką pirkai?
donatasv 2025-05-19 20:42
Hehe čia aš su šaukštu kanalą kasu? Ar tu aiškini kad žmogui paspirtuko užtenka visiems gyvenimo atvejams?
donatasv 2025-05-19 22:18
Koks augo kloune komunistų pagalva augo bet nutyli tai?
Krenta vdv? Kas auga? Hibridai kurie yra tie patys vdv tik pagražinti.
Kitas reikalas aš nesakau, kad su ev neina važiuot. Tik su vdv pigiau ir be hemarojaus. Jei bijai pirštu parodyt/ignoruoji ev trūkumus čia jau tavo bėdos.
immortallt 2025-05-20 10:36
Kloune, parduodamų automobilių skaičius apart BEV krenta, įskaitant hibridus. Grynų VDV krenta dar sparčiau. Dyzelių, kartu su hibridu, jau parduodama mažiau.
https://roadgenius.com/wp-content/uploa ... 24x559.jpg
Kiek hibridinių dyzelinių modelių gali įvardinti?
Hemorojus tau. Nes su šaukštu kanalą kasti nori. Nėra nei VDV nei EV vieno automobilio, kuris tinka viskam. Na nebent tavo VDV yra fūra ar koks fiskaras, nes nu su autobusiuku aš tai nepersikraustyčiau vienu reisu, o ir šiaip dažnai netelpa, ko reikia, į autobusiuką.
Aš ašikinu, kad daugelis jau supranta, kad nereikia visiems gyvenimo atvejams daiktų, dalis aišku ir toliau perka, ypač JAV, pickup'us, su 6 litrų varikliais, nes kas jei reikės tempti per visą JAV. Europoje dauguma perka racionaliau. O į ilgas keliones besileidžiantys perka su didesniu akumuliatoriumi modelius ir vargo nemato, net su 40ct/kWh, nes vis tiek pusę įkrauni namie su 14ct/kWh ar pigiau. Nekalbant apie tai, kad didžioji dalis kilometrų nuvažiuojama pasikrovus namie.
Tavo vienintelis argumentas prieš EV, kad nusipirkus miesto elektromobilį, kaip nuvažiuoti 1000 km. Atsakymas paprastas - perkant tu žinai, kad juo nevažiuosi. Kaip ir mano pasirinktas variantas, mieste max 200km nuvažiuosiu. Iki Klaipėdos juo neplanuoju važiuoti, nes reikės 2x20 min stoti. Bet ir nepirkau su tikslu važiuoti į keliones, kai 95% nuvažiuojamo atstumo šeimoje yra ne toliau 50 km nuo Vilniaus centro.
P.S. keliausiu atostogų į pietus, tai tu argumentuotum, kad va, EV netinka, nes nenuvažiuoji, o skrendi.
P.P.S. su yaris į kelionę iki Italijos automobiliu ir nesileidžiu, nes jis tam nepritaikytas, nors ir kuro užsipilinėti reikėtų kas 3-4 valandas, kas yra rečiau ir greičiau nei su ~25kWh panaudojamu akumuliatoriumi, kuris kraunamas max 30kW galia tektų kas 1,5 valandos stoti.
P.P.P.S. laukiu kol pasiūlysi VDV automobilį, naują, su 5 metų garantija, B kategorijos už 8k€.
donatasv 2025-05-21 07:13
Ką tu rūkai tu man paaiškink? Perki mašiną už 40k eurų gauni su baterija ~60kwh ir turi miesto automobilį? Mano poreikiai paprasti golfo dydžio auto, su didele bagažine 3 žmonėms ir dviem dideliems šunims, kad priekabą patiamtų ir kelionėse patogi būti. Čia kas kloune fūros poreikiai? Žiemą kiek važiuosi su 60kwh baterija papasakok? Ar čia pagal tavo logiką debilišką visi turim apsiriboti miestu ir be visa kita jau galim ir apsieiti? Tu net nesupranti, kad ne technologiją pritempi prie žmogaus kas dažniausiai būna, o žmogų prie technologijos, kad bent kažkaip pateisinti visą šitą marazmą...
Ir prie ko čia vdv už 8k? Čia kas per kliedesiai? Išlauži iš piršto skaičių ir kliedi? Tu gal mesk rūkyt jau nes sunku kaip matau...
immortallt 2025-05-21 08:39
60 kWh tau miesto
Prašom, Torres EVX už 40k€, VW Tiguan 37k€ ir prastesnė komplektacija, mažesnė galia, kiek pamenu, mažiau vietos, didesnis už golfą visais išmatavimai, galingesnis už golfą, daugiau prikimštas visko ir akumuliatorius 74 kWh, nuvažiuosi vienu prisėdimu bent 300 km: https://www.kgm-auto.lt/wp-content/uplo ... 025_LT.pdf
Golf'as visomis prasmėmis mažesnis - 32k€, bent kiek artimesnė komplektacija (su dabar galiojančia nuolaida čia, be nuolaidos 38k€).
Nori golf'o dydžio mokėdamas panašiai - pvz. Cupra born 40k€ be paramų. Vėlgi galingesnis ir t.t.
Hyundai Kona - 35k€, didesnis už golfą, galingesnis ir t.t., kai golf'as 38k€
O jeigu tu su golf'u su šeima važinėji keliones po 600+ km per dieną, užjaučiu šeimą.
O šiaip ekonominėje klasėje dar tik pradėjo atsirasti modeliai, ką jau ne kartą sakiau, bet kažkaip apsimeti šlanga, ir nenori suprasti produkto vystymo ir įvedimo etapų.
Aš sumokėsiu viso 13k€ už savo miesto elektromobilį (pasinaudojus parama, be paramos 18k€). Tai jei sakai 10k€ brangesni, tu man dabar turi parodyti, kokį VDV galiu nupirkti už 8k€.
Taip pat surask, kokį panašaus dydžio ir charakteristikų į EVX gali surasti VDV už 30k€.
donatasv 2025-05-21 11:31
Ką tu nupirkai už 18k?
https://www.dacia.lt/cars/spring/home.html ???
Čia mašina?
Imk https://www.dacia.lt/cars/sandero/home.html ir važiuok kur nori mieste užmiestyje toli arti ir nesuk galvos vos 14k ir vargo nematysi... dabar 13k sumokėt ir apribot save ties miestu nu čia durnas turi būt...
Skirk mašiną šeimai nuo moksleiviui mopedo po stogu...
immortallt 2025-05-21 12:13
Tai sakei 10k brangiau. Ar visgi nebe 10k?
Save apriboti, kai toliau nei Kaunas paskutinį kartą važiavau prieš metus? Vėlgi, kaip sakiau, pagal tave fūrą reikia pirkti, nes prieš 5 metus kai krausčiausi, autobusiuku reikėjo 3 reisų. Nu nes tau atrodo nesuprast, kad šeimoje dažniausiai niekam nereikia 2 automobilių ilgoms kelionėms.
Durnas turi būti pirkti tai, ko tau nereikia.
Dacia Spring iš dydžio yra net šiek tiek didesnė nei 1 golfas. Automobilis, kuris ir išpopuliarino šitą modelį. O su Spring'u, ant kuro/tepalų keitimo bei parkavimo prie darbo, sutaupau per mėnesį beveik tiek pat, kiek lizingo įmoka su 0€ galutine mokėjimo suma ir 0€ pradiniu įnašu. Tai pilnais kaštais traukiant, realiai Spring'as palyginus su Sandero man kainuos tik ~3k€ vs 14k€. Čia jei degalai nebrangs daugiau nei ~1,4€/l, o jie brangs.
Durnas turi būti pirkti golfą už 32k€, kai už tą pačią kainą po paramos didesnę, galingesnę gausi, kurios eksploatacija pigesnė.
Tai tėra priemonė nusigauti iš taško A į tašką B. Nieko daugiau. Nei sielos neturi, nei tau vyriškumo suteikia. Jei manai kitaip, tai tavo psichologinės problemos.
Tai kaip visada laukiu tavo pagrindimo:
- kad 10k€ pigiau VDV nei bet koks EV, t.y. ką pasiūlysi už 8k€ VDV naują B kategorijos.
- kad dyzelino pardavimai auga
Tuo tarpu pateikiu pardavimų skaičius:
Dyzelinių automobilių Europoje 2019 m. buvo 32% ir 2024 m. 12%
Benzininių automobilių Europoje 2019 m. buvo 58% ir 2024 m. 33%
Elektrinių automobilių Europoje 2019 m. buvo ir 2024 m. 14%, t.y. jau daugiau nei dyzelinių parduodama.
https://www.acea.auto/figure/fuel-types ... ars-in-eu/
https://www.acea.auto/pc-registrations/ ... ket-share/
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Dyzelinas grįžta? Sprendimas priimtas. Vienas didžiausių Europos gamintojų drebina naujienomis