Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Nmz 2010-04-16 17:45
Noreciau propaguoti ban made in china
enternald 2010-04-16 19:05
Man atrodo Kinija pati gražiai lipa ant grėblio ir tuoj kentės.
Domaz 2010-04-16 19:32
Priesiniesi oligarchams ir tada jau tampi pasauliniu blogiu.. Va toks jau tas vakaru pasaulis..
aislandas 2010-04-16 19:49
Kiniečių verslo modelis ir akivaizdus DĖJIMAS ant verslininkų (turiu ne vieną pavyzdį pažįstamų rate) jiem tikrai ne be preteksto suteikia "pasaulinio blogio" statusą.
Google ir Rio Tinto pavyzdžiai parodo, kad jie elgiasi taip su visais - ir smulkiaisiais ir stambiaisiais verslininkais, tad ginti šios tautos, ar užtarinėti nematau jokio tikslo.
Pats palaikyčiau Nmz nuomonę : reiktų kasmet didinti muito mokesčius, kad po kelių metų importas iš jų prekeiviams tiesiog taptų ekonomiškai nebenaudingas.
Sloth 2010-04-16 20:01
To aislandas
Ja ja, o tada Kinija nebetiektų gamtinių išteklių, pigių prekių, darbo jėgos ir tie patys vakarai užsilenktų, na, ne visiškai, bet pajaustum.
Sakykit ką norit, bet man labiau patinka, kai žmonės kontroliuoja verslą, o ne kai verslas kontroliuoja žmones. Visų pirma reikia suprasti rytietišką mentalitetą, kad galėtume teisti.
zugalia 2010-04-16 20:24
puse pas mane daiktu is kinijos ir visai nesiskundziu kokybe
nera uz ka juos peikt ypac del kainos 3gubai mazesnes
jei zmones netingi dyrba kaip negrai uz kapeikas tai tik dziaugtumetes turetume
blogiau bus kai mes jiems dyrbsim...
nors ir taip jau akivaizdu kad dyrbam...
kas 2 restoranas kinu vilniuj...
galvojat ten kinai dyrba?
Arnas 2010-04-16 21:26
Kinija kuria naujas taisykles,greitai visi turės pagal jas gyventi
Kupse123 2010-04-16 21:36
nzn man is pradziu Kinija patiko, aisku del ju prekiu made in china tai nervino , dbr mano asmenine nuomone tai blogiau uz JAV ir Rusija kartu sudejus
Cigaras 2010-04-16 21:46
Pigi darbo jėga vakarų šalyse nenaudinga nei valstybei, nei valstybės gyventojams. Tad tai tikrai neužverstų vakarų pasaulio. Kam ji naudinga, tai tik verslininkams kuriems reikalinga darbo jėga. Šiaip jeigu pasaulis nieko nedarys, tai JAV nebebus stipriausia pasaulio šalis.
lape 2010-04-16 22:01
Niekas neprašė investuoti į tą Kiniją. Užsimanė mat, pigios darbo jėgos, o dabar jau nepatenkinti, kai atgal gauna. Už kapitalo perkėlimą į Kiniją šaudyt maža...
Azuolas 2010-04-16 22:48
Aš taip pat esu už griežtą ekonomikos kontroliavimą. Turim jau atvirkštinį pavyzdį - Lietuvą, kur užsienio įmonėm dar palankesnės sąlygos, nei vietinėm, o smulkus verslas apskritai užgniauštas.
Ir šiaip jau mane pradeda veikti tos visos kvailos propagandos "kokie jie blogi, vai vai vai". Tegu į save pasižiūri tie supuvę vakarai. Amžina nuolatinė propaganda, kad visos šalys, kuriose nedemokratinis rėžimas, tai yra baisios.
Taip, Kinijoje ribojama žodži laisvė. O čia tipo neribojama? Kiek laisvai galiu skleisti kokias nors idėjas priešiškas žydam? (Tik nepasakokite apie diskriminaciją, jei pradėčiau aiškinti, kad nekenčiu kiniečių, tai nereikės man bylinėtis dėl antikinietizmo ) Kiek laisvai galiu kritikuoti religiją? O galiausiai ar tikrai gerai suteikti tą žodžio laisvę? Jau vien technologijos.lt pylna praplautasmegenių, tikinčių visokiais įtaigiaisiais 2012ų katastrofom, zeitgeistais ir kitokiu šlamštu. Ar ką nors keičia tai, kokiu šlamštu tikėsi: valdžios propaganda, ar bullshitu apie konspiracijos teorijas?
Man asmeniškai Kinijos politika yra priimtinesnė, nei esama vakarietiška (o ypač Lietuvos). Žodžio laisvės varžymą ir cenzūrą žinomą, laikau neigiamu dalyku. Bet kas iš to, kad čia Lietuvoje yra neva tai žodžio lasivė? Pradėk reikšti kokias liberalias idėjas, tai būsi nušvilptas visų konservatyvių žmonių. Pradėk reikšti protingas idėjas - būsi nušvilptas runkelių masės. O kai kurių idėjų vistiek negali skleisti, nes neva tai nukentės kokie nepilnamečiai, ar įžeisi musulmonus, jei nupieši Muhametą. Susiveda vistiek į tai, kad . Išvada - kuo labaiu skleisk propagandą apie save, ir kuo labiau juodink konkurentus - tada būsi išrinktas.
Laimi ne žodžio lasivė, bet pinigai. Kas iš to, kad aš kažką blogai pasakysių apie kokį įtakingą žmogų ar organizaciją? mano tas žodis bus toks tylus, lyginant su milžinišku biudžetu ir reklamų kiekiu... O jei mano žodis pasidarys kiek garsesnis, tai tada vistiek mane užtildys su teismais ir savo gerais advokatasi, kuriuos jie gali sau leisti įpirkti, o aš negaliu...
Beto, niekur nėra idealu, visur yra visokių blogybių. Kinijoje ribojama žodžio laisvė, amerikoje ar lietuvoje per daug lasiva ekonomika... Tiesiog tik visos šalys išsieško blogybių ne apie save, bet apie kitas šalis ir skleidžia propagandą kokios baisios šalys. Jei kas siektų kuo blogiau pristatyti Lietuvą, tai galima tokią nuomuonę sukurti, kad musulmonų šalys atrodytų kaip rojus palyginus su Lietuva
meslinukas 2010-04-16 23:39
šįkart pilnai su Ąžuolu sutinku.
o šiaip - straipsnis labai subjektyvus, situacija apžvelgiama tik iš nepatenkintųjų pusės.
o pažiūrėkime į Kinijos politiką iš jų "varpinės". jeigu taip, tai tada jie šaunuoliai: ekonomika auga nerealiai, prieauglis teigiamas ir proto ribose, žemės, išteklių, darbo jėgos - yra, sparčiai vystomos technologijos, valdžioje sėdi kinai, o ne svetimšaliai/svetimtaučiai, puiki tarptautinio kapitalo kontrolė ir puiki ateitis. iš jų pusės tai nuostabu! žinote, sako, kad tenai komunizmas, bet man tai kuo toliau, tuo labiau į nacionalizmą (nors ir azijietišką ir su trūkumais) neša.
o kad čia tarptautinis kapitalas zyzia, tai jie patys kalti - patys lindo, ir kinai turi visišką teisę savo valstybėje tvarkytis taip, kaip tik jie nori.
aišku, priklausomybę nuo jų reikėtų stengtis kaip įmanoma mažinti, jeigu nenorime atsidurt po jų padu...
Sinner 2010-04-17 06:29
Taipogi pilnai pritariu Ažuolui. Meslinukas gerai pasakė Kinams iš vidaus žiūrint viskas atrodo gerai yra rezultatai ir viskas ko daugiau norėt. Pritariu dalinam valdžios verslo kontroliavimui. Cenzūra tai aš visom už, reikėtu ir Lietuvoje jos ir kitur! Tik žinoma kas sukontroliuotu kaip ta cenzūra naudojama net nežinau.
Paprasta palyginimą duosiu dėl kinu ir google cenzūros. Įsivaizduokite Ateina geras dėde pas jus į namus, jums aišku atneša kažin ką gražaus, geras dėde kava pavaišina šmaikštus, draugiškas. Tačiau jums už akių jūsų mažamečiams vaikams kiekviena kart pasakoja tiesas kurių jus nenorite kad vaikai žinotų. Ir kaip jus su tokiu dėde tvarkysitės ? Žinoma pradžiai sakysite nepasakok tokiu dalyku, o jam nepasitaisius tai daugiau į namus neįsileisit
Azuolas 2010-04-17 10:33
Na aš, nors ir pažėriau kritikos, bet asmeniškai tai šiaip esu prieš žodžio laisvės varžymą. Tik neesu toks kategoriškas iš serijos "žodžio lasivė visada gerai ir taškas". Turi neigiamų pusių ir lasivės varžymas ir laisvės suteikimas. Tiesiog reik rinktis mažesnę blogybę. Mano nuomuone, tai "žodžio lasivės blogybes" gera švietimo sistema gali atsverti. Tik Lietuvoje ta švietimo sistema pasibaisėtina...
tuckus 2010-04-17 12:36
Aš iš dalies gerbiu Kiniją
techvyt 2010-04-17 17:23
gerbkit, bet ne bijokis, o kai bijoti pradesit, bus pervelu
HiTech 2010-04-17 18:08
Kai kinai perdaug isaugs, vakarai prades kitose salyse ieskoti pigios darbo jegos. Pvz kaip Kinijos kaimyne indija.
gRysed 2010-04-17 20:25
Nemegstu kinijos, bet dievinu rytu kovos menus .....
Nightbringer 2010-04-18 14:12
?
Azuolas 2010-04-18 19:05
Pritariu. Ne tai, kad pribręsti, bet tiesiog kas tinka vienai šaliai nebūtinai tiks kitai šaliai. Neesu aš nei už, nei prieš demokratiją. (kaip ir nei už, nei prieš daugumą kitų valdymo formų). Man tik nepatinka tai, kad ta demokratija tampa kaip religija viduramžiais "pas mus demokratija - mes geri! Pas juos nėra demokratijos - jie blogio ašis!"
Į amerika suvažiavo visi naujo gyvenimo trokštantys žmonės, įvairiataučiai ir t.t. Keikvienas žmogus buvo daugiau mažiau, bet labiau individualūs. JAV demokratija tikrai labai puikiai funkcionuoja ir tikrai pasiteisina. Tačiau vargu ar pasiteisins ten, kur žmonės tūkstantį metų buvo užguiti kokio diktatoriaus ir dar patys nelabai suvokia ką reiškia "turėti savo nuomuonę"....
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
„The New York Times“: Savimi pasitikinti Kinija įsijautė. Kaip jai įtikti?