Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
blizzard 2010-06-18 22:51
visai patiko straipsnis įdomus, daugiau tokių galėtų būti tai mažiau spekuliantų visokių klaidžiotų ir apie 2012 metus nesąmones šnekėtų..
Gal čia ir ne į temą bet man įdomu kur dingsta lėktuvų į atmosferą išmetamas kuras, prieš leisdamasis lėktuvas išmeta kurą kad būtų lengviau nusileisti, ir tie balti "dūmai" kuriuos matome praskrendant lėktuvui yra ne kas kitas kaip nesunaudotas kuras. Man įdomu kur jis dingsta, ar tik tokie straipsniai nėra bandymas uždangstyti, tai kad lėktuvui praskridus gali iš dangaus pasipylti kuras vietoje lietaus...
briedis 2010-06-18 23:13
idomia cia prielaida davei na galbut ir tai paskatina susidaryti tiems krituliams/sniegui, bet lektuvai mano zinioje neima be reikalo daug nesuvartojamo kuro, tiesiog butu neekonomiska jiems didelius kiekius taskyti kazkur padebesiais. isipila kiek reikia, sudegina kura ir leidziasi tusciais bakais.
beto pirma karta matau ir girdziu apie tokius lektuvu, debesyse pramustus, "tunelius"
zmogus - gyveni ir mokaisi.
pinkiss 2010-06-19 00:12
lektuvai neisleidinej kura be reikala nebent,avariniam leidimuisi bet ir tai tuo atveju suk ratus.
Flyer 2010-06-19 08:15
Kuro nieks taip nepilsto nebent yra būtinybė. O Tie balti debesys, praskrendant susidaro dėl labai paprastos priežasties. Tiesiog tame aukštyje oras yra pilnai prisotintas, bet kondensacija nevyksta, nes nėra vadinamų kondensacijos branduolių. Kondensacijos branduoliai gali būti beveik bet kas, pvz. maži druskos kristalai, dulkės, ar kuro dalelės. Taigi, praskrendant lėktuvui, jis išmeta sudegusį kurą iš variklių, kuriuose yra tų dalelių, tada prasideda kondensacija ir formuojasi debesys panašūs į cirusus (plunksninius debesis), tik "šniūrais"
andriulis 2010-06-19 08:30
Na kura isleidzia tik avariniu atveju tam, kad jei leidziantis sugedusiam sasy nuluztu sparnas ar dar kas, kad nesprogtu. Nebutu kam degti. O jei siaip ispilinetu kura, tai pamastyk logiskai. Ispila kura, o tada leidziasi ir kazkokios technines galimybes oro uoste jam uzdraudzia leistis tai kaip jis daskris iki artimiausio oro uosto? Ar kaip jis suks 10 ratu virs oro uosto?
Mitas 2010-06-19 10:16
Bet, blizzard, pastebėk, kad tarp komentatorių tu vienintelis užsiminei apie šią datą.
blizzard 2010-06-19 10:17
nu šiaip logiška tiesiog kažkur girdėjau kad labai daug kuro taip yra išmetama .. matyt ten buvo "persūdyta"informacija
Vytax 2010-06-19 15:01
Tos baltos juostos praskridus lėktuvams yra tiesiog vandens garai. Nes degant kurui būtent jie ir susidaro:
C
Nerkashis 2010-06-19 20:56
Kuro niekas šiaip virš mūsų galvų nepila.
Berods per žinias girdėjau, kad Šiaulių oro uosto teritorijoj žmonės alyvą semia iš žemės. Prakasa duobę ir laukia kol prisirinks. Manau yra numatytos tam tikros vietos kur galima tą kurą išpilt.
Be to, lėktuvai dabar modernūs. Galima 10-čių ltr tikslumu paskaičiuot kiek reiks kuro. Užmeta kokį šimtelį ir skrenda.
Flyer 2010-06-20 12:27
Na dabar į žemę niekas kuro ar tepalo nebepila. Bet tai darė sovietų laikais... Labai įdomiai vykdavo: Aviacijos klubas gaudavo kuro tam tikram laikotarpiu, jei jo nespėdavo sunaudoti, kitas papildimas būdavo mažesnis arba jo visai nebūdavo. Tad siekiant to išvengti, ne viena cisterną būdavo išpilama kažkurtai...
Dar truputį ne į temą: Sovietų laikais, aviacinė technika buvo labai nevertinama. Pasibaigus lėktuvo ar sklandytuvo kalendorinem resursui , jie būdavo supjaustomi, sulaužomi ir užkasami po žeme! Nesvarbu, kad jie niekad neskraidė, jie turėjo būti sunaikintas Maskvos įsakymu. Taigi po mūsų žeme ilsisi daugybė technikos....
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Kaip lėktuvai palieka "skyles" danguje