Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
ligonis 2010-06-20 20:04
2.7v 560F kondensatorius - truputi talpus.
su tokiu zaislu ikrovimu gali kilt bedu. betu bent greitai krautusi
...pagalvojus apie avarijos metu jei butu uztrumpinama tokiu kondensatoriu baterija...
MiSiPe 2010-06-20 20:27
Tą patį pagalvojau. bYški pavojingai man atrodo. O dėl tų hidroturbinų tai labai skeptiškai žiurėčiau. manau yra žymiai paprastesnių alternatyviosios energijos gavimo būdų (saulės baterijos, vandenyno temperatūrų skirtumo "varikliai"). Manau kuo mažiau judančių dalių, tuo geriau, pigiau. Iš savos praktikos kalbu:D
Evaldas 2010-06-20 21:08
Puikus straipsnis. aciu redakcijai : )
Nightkid3 2010-06-20 21:17
Naudojama gal turejo buti?
abcdjasd 2010-06-21 05:03
Įdomus straipsnis, bet pavadinimas klaidinančiai išverstas turėtų būt "idėjų", o ne "technologijų", prireiks dar ne vienerių metų tom idėjom ištobulint...
Tir4elis 2010-06-21 11:24
Pilnai pritariu.
Evaldas 2010-06-21 12:08
O del tu turbinu po vandeniu manau pradetu knist prota zaliukai dar : )
bahuriux 2010-06-21 12:41
Del padidejusio zuvies farso kiekio vandenyje
As laukiu ultrakondencatoriu kurie pakeis baterijas. Manau sulauksiu.
mobilunkas 2010-06-21 19:36
esu turejes tik atrodo 0,2 farado kondika, butu smagu tokius galingus isbandyt. bet masinoj uztrumpinus tai butu baisu ziuret kas detusi
MiSiPe 2010-06-21 20:41
Sudomino mane tie kondesnatoriai. Žodžiu pabandžiau skaičiuoti: Paimkime automobilį, kuris naudoja 5l/100km, kurio variklio naudingumo koef.=30 proc. Jam nuvažiavus 300km, pagal benzino savitąją degimo šilumą, naud. koeficientą gaunu, jog jam reiks 202,5MJ energijos (MJ-mega Džiauliai, o ne Michael Jackson ) . Darydami prielaidą, kad automobilio elektros sistemos įtampa neturėtų viršyti 1000V (su didesnėm tai jau sudėtinga/pavojinga, bet pataisykit jei klystu) gavau, jog kondensatorius turėtų būti 404,5 Faradų (!) talpos (Kad būtų sukaupęs tiek pat energijos, čia mes neatsižvelgiame į elek. variklio naud. koef). Krūvis šiuo atveju būtų 2,5 Kulonų. Tiksliai neatsimenu, bet berods vieno Kulono krūviai oru pramuša kelių kilometrų atstumą. Taigi Uber galia Bet tikiuosi mokslininkai yra ką nors gero sugalvoję. Nebūtų mokslininkai. Pataisykit, jei kur suklydau.
Vitalijus 2010-06-21 21:23
Mane labiausiai sudomino tiek kondensatoriai Pats kaip elektronikas, niekad nesu susidūręs su tokia talpa Tik, dėja, jų įtampa - 2.7V. Tad tiek iš jo ir naudos. Kokiam led užmaitint..
Maras 2010-06-22 23:23
Su tokia talpa tas ledas šviestų ištisus šimtmečius
Evaldas 2010-06-25 17:17
Ta ir turejau omeny : )
kionig 2010-06-25 19:49
Su tais ultrakondesatoriais per daug uzsislaptinimo. Ir tas bario titanatas nera pats geriausias dielektrikas irgi turi savo pramusimo riba. Labai jau ispusta. Uztat ir nieks netiki.
Skaiciavai gerai, na bent jau grubiai galime taip skaiciuoti. O dabar idomumo delei pamegink suskaiciuoti kiek tokiu kondensatoriu reikes sujungti, kad gautume reikiama itampa ir reikiama talpa.
bahuriux 2010-06-26 20:26
Negerai skaiciuota, nes 30% yra max VDV NK, dar yra pavaru deze reduktorius ir pusasiai per kuriuos prarandama dar puse benzino energijos. Grubiai skaiciuojama, kad siuolaikinio auto nk yra 15%, tai reiskia kad tik 15% benzo energijos panaudojama prasmingai (riedejimo trintis ir oro pasipriesinimas).
Elektromobiliui (normalaus dydzio ir svorio) reikia 10-15kW/h ant 100km priklausomai nuo greicio, nes jame nera butini pavaru deze, reduktorius ir netgi pusasiai.
Iprasti ultrakondencatoriai gali buti panaudoti tik jei ju elektrodai butu is anglies nano vamzdeliu, nes dabar palei mase reikia 10 kartu daugiau negu svino akumu.
Alius N. 2010-06-27 12:12
Tikrai taip Dėkui, pakoregavome!
kionig 2010-07-05 18:16
Pataisykit nuoroda pirmoje dalyje i biomimetinius robotus.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Dešimt perspektyviausių 2010 metų technologijų