Rusijoje trūksta pilotų. Kas dabar bus  ()

Priežiūros institucija kompanijos „AltaiAvia“ veikloje atskleidė beveik 40 federalinių aviacijos taisyklių pažeidimų.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Viso masto Rusijos invazijos į Ukrainą fone Rusijos aviacija išgyvena ūmią krizę, nes RF pasireiškė aštrus aukštos kvalifikacijos pilotų trūkumas.

„RosSMI“ duomenimis, 18 iš 23 aviakompanijos „AltaiAvia“ pilotų buvo nušalinti nuo skrydžių. 

Priežiūros institucija „AltaiAvia“ veikloje atskleidė beveik 40 federalinių aviacijos taisyklių pažeidimų. Pranešama, kad aviakompanija leido skristi 18 pilotų, kurie nebuvo iki galo išklausę periodinius teorinius mokymus apie visų procedūrų vykdymą skrydžių metu ir veiksmus avarinių situacijų metu.

Taip pat devyni iš 19 orlaivių technikų buvo nušalinti nuo savarankiško darbo – jie nebuvo pilnai baigę periodinius mokymus ir stažuotes.

Be to, „Gosavianadzor“ sustabdė dviejų iš 14 sraigtasparnių: „Mi-8“ (RA-22412) ir AS-350 (RA-07214) eksploatavimą. Buvo nustatyta, kad pirmasis techniškai netvarkingas, o antrojo – pasibaigęs tinkamumo skraidyti  terminas.

Taip pat pranešama, kad skrydžių saugos valdymo sistemoje nustatyti šie pažeidimai:

  • neįgyvendinta nukrypimų nuo taisyklių ir procedūrų, ypač pilotavimo technikos pažeidimų, nustatymo ir tyrimo tvarka;
  • įmonė neseka ir nekontroliuoja riboto veikimo komponentų;
  • vienas AS-350 nėra stebimas ir nekontroliuojamas pagal tinkamumo skraidyti nurodymus, taip pat nėra atnaujinto nurodymų registro.
  • bendrovė leido sraigtasparniui atlikti 11 skrydžių, prieš kuriuos nebuvo atlikta reikiama priežiūra;
  • sandėlyje sugedę komponentai laikomi kartu su tinkamais;
  • organizacija negarantuoja, kad techninės priežiūros metu bus naudojama tinkama įranga;
  • atliekant išsamų įvykusio skrydžio patikrinimą, garso informacijos įrašo kopijos skrydžio tarnybai neperduodamos;
  • sraigtasparniai AS-350 neatitinka standartinės konstrukcijos (juose nėra radijo stoties ir (arba) avarinio radijo švyturio);
  • sraigtasparnių AS-350 techninės priežiūros programa neatitinka orlaivio kūrėjo patvirtintos eksploatacinės dokumentacijos nuostatų;
  • sisteminga sraigtasparnių priežiūra vykdoma pažeidžiant eksploatacinės dokumentacijos reikalavimus;
  • informacija apie sraigtasparnių išvykimo ir atvykimo vietas ir laiką neįrašoma į žurnalus;
  • nekontroliuojamas skrydžio informacijos pašalinimo iš saugojimo įrenginių savalaikiškumas;
  • ruošiantis skrydžiams rudens-žiemos laikotarpiu, nėra parengta įgulos narių sąveikos technologija tūpimo metu, patekus į sniego sūkurį ir esant ribotam matomumui;
  • ruošiantis skrydžiams pavasario-vasaros laikotarpiu, nevykdomi mokymai skrydžio metu išjungti ir užvesti variklį;
  • per kvalifikacijos patikrinimą vienas iš pilotų atliko du skrydžius vietoj reikalaujamų penkių.
Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(15)
(1)
(14)
MTPC parengtą informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško VšĮ „Mokslo ir technologijų populiarinimo centras“ sutikimo draudžiama.

Komentarai ()