„Prarado 90% pajamų.“ Didžiulė katastrofa Rusijoje. Žlunga visa sritis  (1)

Ketverius metus iš eilės dirbama nuostolingai.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Reklama gali būti rodoma ant „Roskosmos“ raketų; įstatymo projektą dėl to Valstybės Dūma priėmė per pirmąjį svarstymą.

Projekto autoriai aiškina, kad „kosminę veiklą populiarinančios kryptys“ korporacijai atneša papildomų pajamų. Tai – forumų rengimas, kosminio turizmo plėtra ir suvenyrų pardavimas. O tokiai veiklai reikalingos reklamos kampanijos. „Įskaitant lauko reklamos įrengimą ir eksploatavimą kosmoso infrastruktūros objektuose bei reklamą apie kosmoso technologijas“, – rašoma projekto aiškinamajame rašte.

„Roskosmos“ duomenimis, reklama apie kosmoso technologijas gali atnešti apie 200 milijonų rublių (2000 000 eur.) per metus, o apie kosmoso infrastruktūros objektus – iki 5 milijonų rublių per metus. Pusę pajamų planuojama siųsti į valstybės biudžetą.

Vasarį „Roskosmos“ vadovas Jurijus Borisovas pareiškė, kad valstybės planas dėl kosminių startų 2023 metais negali būti įvykdytas. Anot jo, per metus valstybinė kosmoso korporacija įvykdė 19 paleidimų – 3 mažiau nei pirmaisiais karo metais. Palyginti su prieškariu 2021 m., paleidimų skaičius sumažėjo ketvirtadaliu arba 6 vienetais, o lyginant su 2000-ųjų pradžia – beveik perpus.

 

Ketverius metus iš eilės „Roskosmos“ dirba nuostolingai: 2020–2022 m. Valstybinė korporacija prarado apie 90 milijardų rublių. Anot Borisovo, 2024-aisiais siekiama atsigauti ir įvykdyti mažiausiai 40 raketų paleidimų.

Dėl karo Rusija prarado 90% užsakymų paleisti į kosmosą palydovus.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(52)
(0)
(52)
MTPC parengtą informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško VšĮ „Mokslo ir technologijų populiarinimo centras“ sutikimo draudžiama.

Komentarai (1)