„GlaxoSmithKline Lietuva“ paskelbė 2010 m. paramos pacientų organizacijoms ataskaitą (0)
Tarptautinės farmacijos kompanijos „GlaxoSmithKline“ padalinys „GlaxoSmithKline Lietuva“ (GSK) paskelbė 2010 m. paramos, suteiktos pacientų organizacijoms, ataskaitą. Tai yra viena iš skaidrumo didinimo iniciatyvų, apimanti korporatyvinės atsakomybės projektus: kiekvienais metais paviešinti apie tokiai paramai skirtas lėšas. GSK su Lietuvos pacientų organizacijomis bendradarbiauja nuo 2003 metų.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
2010 m. Lietuvos pacientų organizacijoms GSK skyrė beveik 30 tūkst. litų paramos. Tai yra 54 proc. daugiau, negu 2009 metais. Paramai skirtos lėšos buvo panaudotos įvairiems tikslams: nuo pagalbos organizuojant įvairius pacientų bendruomenių forumus ir konferencijas iki paramos, kuri buvo būtina pacientų organizacijų veiklos tęstinumui užtikrinti. 2010 m. GSK paramą suteikė dešimčiai pacientų organizacijų, veikiančių Vilniuje, Kaune ir Šiauliuose.
Pasak kompanijos generalinio direktoriaus Kęstučio Čereškos, įmonė bendradarbiauja su įvairiomis pacientų grupėmis įvairių ligų srityse: vėžio, astmos, reumatinių ligų, epilepsijos, ŽIV/AIDS. Paramos teikimas yra ne tik pacientų palaikymas ir domėjimasis jų poreikiais, GSK tikslas - remti pacientų poziciją bei skatinti sveikatos priežiūros institucijas ir visas suinteresuotas šalis konstruktyviam dialogui, siekiant pagerinti pacientams veiksmingų gydymo būdų ir medicininių paslaugų prieinamumą.
„Žmogui, susirgusiam sunkia ar nepagydoma liga, tenka keisti savo gyvenimo būdą, įpročius, jam reikia išmokti gyventi su savo liga. Dažniausiai tenka spręsti įvairius klausimus: kur ir kaip gauti medicininę, slaugos, socialinę pagalbą, kaip susitvarkyti su psichologinėmis problemomis. Geriausiai patarti gali tie, kurie patys yra susidūrę su tokiais išbandymais, todėl pacientų organizacijos yra didžiulė paspirtis susirgusiam žmogui tiek informacine, tiek moraline prasme. Tokių organizacijų veikla tiesiogiai priklauso nuo rėmėjų geranoriškumo,“ – teigia kompanijos vadovas.
GSK turi bendradarbiavimo su pacientų organizacijomis tradicijas, kurios remiasi skaidriais ir etiškais santykiais, grindžiamais abipusiu pasitikėjimu ir pagarba. Pagrindinis bendravimo principas išlieka pacientų gupių ir jų sprendimų nepriklausomybės užtikrinimas, jokiu būdu nesiekiant skatinti konkrečių vaistų ar paslaugų pasirinkimo. Teikdama pacientų organizacijoms paramą, tarptautinė kompanija visada laikosi ir Lietuvos įstatymų bei valdžios nutarimų.
GSK yra įsitikinusi, kad visų pirma farmacijos kompanijai turi rūpėti pacientų poreikiai, todėl ir toliau skirs paramą sergančiųjų organizacijoms apie paramos dydį ir paskirtį informuodama visuomenę. Išsami kompanijos GSK paramų pacientų organizacijoms 2010 m. ataskaita pateikiama internete: http://www.gsk.lt/apie-bendra.html