Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Belzebubas 2011-03-03 15:36
Taip ir nesupratau, taip išeina, kad jis bus skystesnis už dabartinius tepalaus, nes kuo mažiau klampūs tepalai tuo mažesnis pasipriešinimas
zahiraz 2011-03-03 15:44
Man tai visiškai nesvarbu jis bus skystesnis,ar tirštesnis,svarbu tik kada tai bus parduodama Lietuvoje????
Belzebubas 2011-03-03 16:01
Bet tai tada kažin ar jis bus pritaikomas dabartiniams automobiliams, bus tas pats kas i sena automobili pradėjus pilti geriausius sintetinius tepalus, kai juos degins ir pro visus plyšius purkš.
blizzard 2011-03-03 16:01
Kadangi nano tai ko gero jis užpildys visus mažus tarpelius tarp tų detalių. Dabartinis tepalas taip efektyviai neveikai kad ir koks skystas jis būtų. O čia bus labai mažos dalelės kurios prasiskverbs į mažesnius nei 1000 milimetro dalis tarpelius.. Jau dabar pvz nanotechnologijos kur yra tie visi procesoriai kompiuterių ten 64 ir 32nm technologija, jei neklystu ten ant smeigtuko galvutės ploto yra sutalpinama 30000 tranzistorių.. neįsivaizduojami kiekiai..
Arba mačiau reklamuoja kažkokį purškalą batams ir drabužiams, purvas tiesiog nuslysta jeigu juo papurški. Tai bus panašiai ir su šituo tepalu..
Jeigu 55% tai čia belekas, reikėtų paskaičiuot kiek kuro sąnaudos sumažėtų negi irgi 55% :O
Tokio daikto kaina bus didelė, kol kas tai nauja technologija, aišku Lietuvoje pasirodys tik neaišku kada.
Man tik įdomu kaip tokiu daiktu butu galima atsikratyt, kaip jį nuvalyt, kur išmest ir t.t. nes jau dabartinės nano dalelės tokios mažos kad jeigu jų užbersi ant odos jos tiesiog įkris per ją į vidinius sluoksnius.
Strong_Bad 2011-03-03 16:22
Na ne taip supratai, klampumas ir gebejimas mazinti trinti netaspats. Tai ten tos daleles tikriausiai veikia kaip nano guoliai du dideliu lietimosi pavirsium, tad ir detales maziau dyla
zamzungas 2011-03-03 17:59
Ne, kuro sanaudos tiek nesumažės, nes iš vidutinių 75 procentų vidaus degimo variklio neefektyviai panaudotos energijos didenė dalis išsiskiria šiluminiu pavidalu ne dėl trinties, o dėl pačio degimo, bet pati trintis sudaro taip pat nemažą dalį.
andriulis 2011-03-03 18:14
Na man tai daugiau klausymu kyla, gerai tepa, bet kaip su nereikalingu medziagu sugerimu? Juk dabar naudojama alyva variklyje pajuoduoja del to, kad sugeria visus nesvarumus, taip palaikydamas tepimo sistema svaria jeigu reguliariai keiciama alyva. Idomu kaip su sita nanoalyva bus.
Jei variklio sistema sandari, tai gali naudoti ir sintetini ir pusiau sintetini, per jokius plysius kaip belzabubas sake nedings.
Belzebubas 2011-03-03 18:57
Tai jeigu ta alyva bus sudaryta iš drastiškai mažesnių nano medžiagų tai kodėl ji turėtų neprasiskverpti pro žiedus ir pan. variklis niekada nebus 100% sandarus, na nebent f1 bolidai kuris atvėsęs tampa kaip vientisas metalo gabalas..
Kitas dalykas tas kad sumažėjus 55% trinčiai, tai kuro sanaudose jausis tik maza dalis to, didzioji dalis trinties sukelia greičių dėžė, guoliai ir t.t. todėl ekonomijos gausis gal 10-20%
kiesza 2011-03-03 19:04
Sito daktariuko pilima i savo kibirus galit pamirst tam reikes pagal visai kitokia technologija pagamintu tarpiniu. jai sintetinis tepalas naujom auto po 200 000km pradeda sunktis tai su dvigubai skistesne alyva ji akimirksniu isbegs pro tarpiklius
Paprasciausiai siuolaikiniai variliai nera pritaikyti tokio milzinisko klampumo tepalui
andriulis 2011-03-03 19:33
Praktikoje, guolis tdi nubeges virs 400k su sintetine alyva vaziuoja be alyvos nuostoliu. Ka as minejau, jei variklis tvarkingas niekur ta alyva nedings. Net tepalu gamintojai nurodo, jog i toki varikli po 150k vistiek pilti sintetika, tai apie ka kalba eina?
blizzard 2011-03-03 20:07
Nemanau kad galės mūsų turimi varikliai naudot tokį daiktą.. Nebent ir tarpinės bus gaminamos naudojant nanotechnologijas. Supilsit ir realiu laiku pradės bėgti pro tarpines nanotechnologijos ne juokas.. apipurškus dantis susidaro toks lygus sluoksnis kad visos apnašos tiesiog nuslysta nuo danties, nežinau ar ši technologija taikoma bet buvo straipsnis apie tai. Taigi kad ir kokios tarpinės bus šis tepalas lengvai pro jas prasiskverbs, jau dabartinius tepalus sunkoka sulaikyt, jeigu variklį ardai ir dedi naują tarpinę tai dažnai vis tiek būna tepaluota aplink dangtelį ir kitose vietose, su šituo tepalu išvis bus nekas.. kažin ar iš ardžius tam tikras dalis bus galima jas taip sudėti atgal kad nesiskverbtų toks tepalas.
Xdmin 2011-03-03 20:36
Jei turi omeny paciam isardyt ir vel surinkt varikli tai niekaip, juk viskas vyks nebe cm ar mm lygyje, o nano.
blizzard 2011-03-03 20:55
Jo tą ir turėjau omenyje, ko gero tokia alyva gal net nebus skirta mašinoms kurias vairuojam..
Donattello 2011-03-03 21:10
Daugelis matau ne tik, kad automobilių neturi, bet spangstą. Priedų variklio alyvai su nano dalelėmis jau yra ne vieni metai. Nano dalelės niekur neišbėga nerekia šnekėti nesąmonių. Šitas naujas tepalas bus aišku dar geresnis, bet niekuo iš esmės negalėtų skirtis.
Strong_Bad 2011-03-03 21:16
Ka cia kliedit? Tai bus tokia pat alyva tik sudety bus kazkoks procentas tam tikros medziagos ir tam tikros formos "nano" dydzio daleliu. Nejau jus ta nano tepala isivaizduojat 100% is nanodaleliu? Perdaug delfi prisiskaite.
Jo, ta alyva bus skirta tik ultra moderniai technikai, kuri bus pagaminta is nano lydinio su nano tarpinem ir kuri bus sukurta tik po 50 metu DD
blizzard, pries komentuodamas bent straipsni perkaityk, ne tik antraste.
blizzard 2011-03-03 21:52
Tiesą sakant kaip tik taip ir įsivaizdavau tą tepalą, būtent padarytą pilnai iš nanodalelių. jeigu jau dabar yra tepalai su nanodalelėm, tai kaip dar galima sumažint trintį netgi 55proc.? didesnę koncentraciją padarius?
Matyt ne taip supratau, 55proc. labai didelis skaičius todėl pagalvojau kad tokius skaičius galima gaut nebent padarius 100proc. nanodalelių tepalą be kažkokių priemaišų.. o jeigu jis toks ir būtų tai pro šiandienines tarpines bėgtų kaip pro kempinę..
zet 2011-03-03 21:54
taigi ne tepalas bus is nanodaleliu o tiesiog i tepala bus papildo is nanodaleliu ipilta
blizzard 2011-03-03 21:58
tada ne taip įdomu kaip tikėjausi
bet jeigu 55proc. su tokia sistema, tai jeigu pilnai 100proc. iš nano dalelių padarytų kažin kiek tada trintis sumažėtų
punktyras 2011-03-03 23:19
Ne daugiau. Kažkoks kiekis reikalingas, kad susidarytų danga ant detalių, o daugiau - tuščias švaistymas.
DariusDi 2011-03-03 23:51
Snekat absoliutiskai idiotiskas nesamones apie tuos istekejimus ir visa kita pro tarpines. Nanodalelė - mikroskopinė dalelė, kurios bent vienas matmuo mažesnis nei 100 nm. Atomo skersmuo 0,1-0,5 nm.
vandens molekules skersmuo 0,29 nm . tai pagal jumis ten ausinimo vanduo senai per tarpines visas turejo prateket jei jums net 100 nm daleles per jas bega ....
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Naujasis nanotepalas trintį variklyje sumažins daugiau nei perpus?