Elektromobiliai tarša niekuo nenusileidžia dyzeliniams automobiliams?

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

immortallt 2011-03-07 13:22
Ir vel propagandinis straipsnis pries elektromobilius. Elektrines energija gamina efektyviau nei automobilio variklis ir TASKAS. Jei kas drisit priestaraut, uzmetysiu akmenimis uz erezijas. Taip, elektromobilio kaina yra didesne, bet kuro kaina itin maza. Jei bus sukurti patvaresni ir talpesni akumuliatoriai (butu ne pro sal ir pigesni), tai atsipirks daug greiciau. Galu gale, situacija panasi i printer'iu - perki pigu printeri ir moki daug uz originalias kasetes arba perki brangu printeri ir perki pigesnes kasetes.
Pumper 2011-03-07 13:23
Naujienos didelės čia kaip ir nėra, tik būtų labai gerai, jei viešai apie tai žmonės daugiau kalbėtų, kad nesusidarytų nesugriaunamas mitas apie elektromobilių 'žalumą'.
edgarasl 2011-03-07 13:28
O iš kur pas elektromobilius anglies dvideginis? Juk jie neturi degimo variklių ir (kiek žinau) išmetimo sistemos. Čia gal apie hibridinius kalbama?
blizzard 2011-03-07 13:31
O kaip dėl akumuliatorių gamybos ir jų utilizavimo? elektrą galima gamint iš atsinaujinančių šaltinių. Bet kaip ir pastebėta, dabar elektromobiliai "žali" nes jų mažuma, o jeigu visi prie jų pereis, tada reikės kelis kartus didesnių elektros išteklių, akumuliatorių gamyklų ir t.t. ištikrųjų ta žalioji energetika primena man "amžinojo variklio" modelį, kuomet bandoma išgauti energiją nieko neeikvojant.. visada kažką paaukosi, niekada taip nebus kad energija išgaunama nedarant jokios žalos.. aš vis tiek imčiau dyzelinį auto, daugiau galios, geriau išvystyta technologija, galimybė pritaikyt kitus degalus... kaip dėl atsparumo drėgmei? nebus taip kad elektromobilį palaikysi garaže žiemą po to išvažiuosi į lauką ir kokie kontaktai sukvailios.. kaip per lietų.. nežinau nežinau dar daug jiems tobulėt.. p.s. egarasil: neatidžiai skaitai čia anglies dvideginis išskiriamas juos gaminant. bet tokie skaičiavimai gana kvailai atrodo. nes ir dabartinius automobilius gaminant išskiriamas co2..
zfroidas 2011-03-07 13:38
grazi propaganda ir tiek... zmones kvepuodami turbut daugiau iskvepia, galu gale medziai valgo anglies dvidegini. Tikroji PROBLEMA SVINAS IR KIETOS DEGIMO DALELES BENZINE IR DYZELI KUR MILIJONAI ZMONIU KVEPUOJA MIESTUOSE. o jei elektra gamins saules baterijos, vejo, bangu... bet propaganda ir remiasi melagingais "mokslininku" ir "specialistu" teiginiais... pagal apibrezima.
edgarasl 2011-03-07 13:38
O čia jau apie kilometrus
Pumper 2011-03-07 13:42
Tai tikriausiai skaičiuoja, kiek elektros valgo šimtui km, ir kiek CO2 išmetama gaminant tą elektrą.
andriulis 2011-03-07 13:48
Man tas pasakymas: elektromobilio pagaminimas tersia tiek kiek tersia dyzelinis automobilis. O tai dyzelinio automobilio pagaminti nereikia? Ai is viso blevyzgos, kalbama tai neatsizvelgiant i tai, kad tai tik pradzia. Plius tarsa pasiskirsto, paciame mieste gyventi svariau.
immortallt 2011-03-07 13:53
Kiek neskaitanciu... O del g/km tai itartini labai jau skaiciai. Tuo labiau, sitie skaiciai stipriai priklausys nuo to, kiek energijos gaminama is atsinaujinanciu saltiniu. Pvz. Latvijos atveju, sitas skaicius bus 80% mazesnis. Islandijos atveju, jis bus 0, nes jie negamina elektros is iskastinio kuro.
blizzard 2011-03-07 13:53
jo turbūt kad taip skaičiuoja kaip pumper sako, neskaitant to kiek pranašesni dyzeliniai automobiliai prieš elektrinius, tai tas skirtumas sakyčiau ne toks ir didelis, turbūt tą ir nori akcentuot straipsnis. O švinas ir kietos dalelės bendzine, nežinau, jeigu taip kenksminga būtų gal būtų bandoma ieškot alternatyvų, mane labiau glumina akumuliatorių gamybos ir utilizavimo reikalai.. edited: VOLKSWAGEN PASSAT PASSAT DIESEL SALOON 1.6 TDI Bluemotion Tech S 4dr Engine Capacity - 1598 Transmission - Manual CO2 emissions - 114 g/km Fuel type - Diesel MPG - 65.7 Tax Band - C (£30) First year VED rate*: £0 Fuel cost of driving 12,000 miles - £1079 VOLKSWAGEN PASSAT PASSAT DIESEL SALOON 2.0 TDI Bluemotion Tech S 4dr Engine Capacity - 1968 Transmission - Manual CO2 emissions - 119 g/km Fuel type - Diesel MPG - 61.4 Tax Band - C (£30) First year VED rate*: £0 Fuel cost of driving 12,000 miles - £1155 ai dar va įdomesnis paveikslėlis nežinau ar teisinga info, bet jei neklystu lietuvoje paprastam automobiliui limitas 300g/km nors gal ir klystu kažkur lyg skaičiau, kad jei didesnis tai tada technikinės nelabai praeisi..
bahuriux 2011-03-07 13:54
Kiek ismeta CO2 atomine elektrine? Kike CO2 ismeta vejo jegaines. Ir nereiketu cia karkseti nesamoniu. Beto pas mus elektrines naudoja gamtienes dujas ir zymiai didesniu efektyvumu, nei jos degtu VDV variklyje, jau nekalbant apie tai, kad gamtines dujos yra gana svarus kuras. Straipsnis itin "kreivas"
Jomajo 2011-03-07 14:00
utilizavimas jokia problema, juk dabar jau paprastus akumoliatorius surenka is namu, nes jie kazko tai verti, sie brangesni, todel tures dar didesne verte. atsinaujinanciu energijos saltiniu daugeja ir tik dauges, protingos valstybes stipriai remia atsinaujinanacius energijos saltinius daug i juos investuoja, ir daug kompensuoja norintiems patiems tureti, netgi sudaro realias galimybes po keleto metu is ju uzdirbti, todel ju tik dauges ir ateiti zalios energijos bus pakankamai visiems elektromobiliams. Del atsparumu dregmei, salciui, karsciui senei pamirstos problemos, paziurek kiek elektronikos prikista i dabartinius dyzelinius ir benziniunius automobilius. be to elektromobilio konstrukscija daug pranasesne ir paprastesne nei vidaus degimo varikliu. taip, elektromobiliai yra ateitis, ir neuzilgo ysitikinsime.
blizzard 2011-03-07 14:04
na gal, bet aš būtent galvojau apie tai kaip tuos akumuliatorius naikina, kur juos deda, nes juk ten irgi taip sakant "nuodai" o dėl elektromobilių tai man neramu tik dėl tokių pažeidžiamų dalių kaip pvz generatoriai įvairūs.
Jomajo 2011-03-07 14:17
.
Jomajo 2011-03-07 14:17
o kam generatorius elektromobili?? tai butu tik energijos savaistymas, is elektros gaminti elektra. nebent koks stabdziu generatorius.. na nematau vietos del ko pergyventi. zmones i menuli skraido, ruosiasi i marsa, o tu jaudinies del kontaktu patvarumo
blizzard 2011-03-07 14:19
kosminio laivo varžto kaina turbūt panaši kaip mūsų namuose naudojamos dujinės viryklės.. turiu omenį kad kokybė visai kitokia.. bet aišku nieko amžino nėra p.s. dėl generatoriaus, o kam jis dabar reikalingas? dabar tai krauna nuo variklio, o šiaip galėtų kraut ir nuo kokios ašies.. ai čia tik šiaip mintys kyla, kaip dar daugiau tos energijos sutaupyt
kionig 2011-03-07 14:29
Grynai elektromobiliuose atskirų generatorių nebūna. Stabdant varikliu, per keitiklį atgal į akumuliatorių gražinama energija - tai vadinama regeneraciniu stabdymu. Dėl hibridų, tai galiu suklaidinti, bet ten manau generatorius naudojamas bekolektorinis. Tai jokio dilimo nėra pagal tokia konstrukcija t.y BLDC. Straipsnis labai neinformatyvus ir kontraversiškas. Čia lygiai taip pat yra šnekėti apie tai kiek išsiskiria CO2 gaminant maistą, bei sudėjus visu šeimininkių kiekius galime padaryti "išvadas". Pvz. http://www.technologijos.lt/n/idomus_fa ... 654&l=4&r=
immortallt 2011-03-07 14:37
Licio jonu akumuliatoriai bus surenkami ir juose keiciami kontaktai. Tai vienintele priezastis, kodel jie tampa vis maziau talpus. O pats uzpildymas akumuliatoriaus greitai taps brangesnis nei auksas.
Jomajo 2011-03-07 14:47
naujos technologijos dar tik ateina i gamybos procesa, superlaidumas, nano technologijos ir t.t. dar tik visa ko pradziu pradzia, o tu pasmerki isnykimui
mobilunkas 2011-03-07 15:30
reikia skaiciuot automobilio kaina, plius kuro kaina iki automobilio isardymo plius automobilio utilizavimo kaina (ne tai kad ismetimo i pamiske), ir jei elektromobilio sis rodiklis bus bent jau artimas dizeliniam vadinasi elektromobilis ekologiskesnis ir ekonomiskesnis, kolkas manau ekologiskesnis transportas yra dyzelinis. dar ekologijai galima priskirt triuksma, va tuo elektromobilis visada laimes