Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
vaniLinas 2011-04-17 22:38
"Ir mesti galiu panorėjęs, ir gerai vairuoju, ir nesergu ir mano artimiesiems viskas bus gerai." Taip mano didžioji dauguma, nes taip manyti yra labai žmogiška, tačiau nuėjus kad į ligoninės ortopedijos skyrių, įspūdis, jog aplink nėra vaikštančių ramentais labai greitai pasikeičia.
Tiesiog verta pastudijuoti statistiką.
Xdmin 2011-04-17 22:51
blizzard - greiciausiai del to, kad jo negalima vartoti darbe, vairuojant ir pan. situacijose, tuo metu tu gali daryti tai ko tu negali bet kada, vien tai tarsi mazyte svente, plius jis dar ir atpalaiduoja.
Vanilinas - kiekvienas atsakingas uz save, priklausomybe gali issivystyti ir nuo nekaltu dalyku (pvz. refreshinti technologijos.lt kas valanda laukiant komentaru), bet turint valia ir supratima apie alkoholio zala(taip, as pritariu kad jis labai kenksmingas vartojant be saiko) sansas tapti priklausomu yra mazas.
Arthuras 2011-04-17 22:59
Man tik nuostabą kelia tai, kad visi pasisakantys už alkoholį, realiai nesugeba paaiškinti, kam jo apskritai reikia ir kodėl negalima išgyventi be jo.
blizzard 2011-04-17 23:07
Tuoj prieisim prie to paties kodėl jaunimas pradeda rūkyt. Nes tai kieta...
Xdmin 2011-04-17 23:19
O ar sugebetum paaiskinti kodel valgai mesa o ne soja ar atvirksciai?
blizzard 2011-04-17 23:31
Tai reiškia viskas dėl įpročio. Supratom..
RiMuSaS 2011-04-17 23:44
As nesuprantu ar jums nebutu patogiau. Tvarkingai, nesistengiant vienas kito izeist ar kaipnors pamenkint, kad vienas daro taip laikosi tokios nuomones ? Ar tiesiog nesistengiama suprast, o tik isikast savo ir lot vienas ant kito. Nes kiek skaitau komentarus, neviena puse nesistengia surast viduri o tik duot atkirti . Manau tai tik duoda suprast, kad nieko tai neduos, galu gale.
Na kodel pvz. kurie pasisakot uz alkoholi. Kodel jus ji vartojat ? Nes taip visi daro ? Nes tai atpalaiduoja ? Nes taip lengviau daryt ta ar ana ? O kas nutiktu jai jo imtumet ir kuri laika nevartotumet ?
O tiems kurie negeria, arba isgeria retai. Kodel nepatinka kad kiti geria ? Ar patys esat gere ir reguleriai, kad zinotumet kas tai yra ?
Istikro sudetinga kalbet apie tai apie ka mazai pats realiai zinai ar patyriai savo kailiu.
O ka man atsakytu tie kurie geria ir peikia "narkotikus" ? Kodel ju negalima saikingai vartot ? Man tiesiog idomu kodel alkoholis gerai vartot o sakykim zole ar ekstazi blogai ?
Xdmin 2011-04-17 23:46
O kokios isvados tikejais?
Citata is straipsnio gana tiksla apibudina tai apie ka rasem:
Xdmin 2011-04-17 23:56
1. Is dalies taip, nes tai yra tarsi ritualas be kurio neapsieinama.
2. Taip.
3. Lengviau bendraut, jei vienas zmogus tarkim bendrauja laisvai, o kitas kompleksuoja del kazko, tai atsipalaidavimas palengvina tam zmogui bendravima.
4. Nieko. Tiesiog butu neiprasta, butu ieskoma kitu budu atsipalaiduoti.
O del narkotiku labai patiko kazkurio komentariaus mintis, kad nors pati zole ir nera tokia pavojinga, bet is dalies tai yra tarsi kelias link kazko stipresnio. Ne taip bijosi isbandyt stipresniu narkotiku, nes jau esi buvai silpnesniu. O vartot stiprius narkotikus saikingai, kazin ar imanoma.
jordanbn2 2011-04-18 09:03
Tai gi raso, kad alkoholis gerina atminti pazintinius sugebejimus, bendravimo igudzius. Pripratimo prie pacio alkoholio kaip medziagos kaip ir nera. Galiu pasakyt kad raso tiesa. 10 metu buvau abstinentu. Galiu palyginti..
RiMuSaS 2011-04-18 10:08
Negerina jis pacios atminties gi raso, kad nuolatinis vartojimas kenkia mokslams ir panasiai...
Kaip taip tai nera pripratimo prie alkoholio ? Yra ir dar koks ? Tai iskur tie alkoholikai atsiranda ? Bebe pats daugemete patirti turiu su alkoholiu nikotiniu ir kitu brudu. Pvz alkoholis mano atmynciai per tuos dar mokyklos laikus ir studentavimo nelabai padejo...
blizzard 2011-04-18 11:35
Taigi matom kad žmogus vartoja alkoholį..
Kaip gali atminčiai padėt jeigu žmonės nebeatsimena ką vakar veikė. Ar čia jūs turit tam tikrus kriterijus kas skaitoma gera atmintim, o kas ne?
kodėl aš prieš? todėl kad nėra apie ką bendraut su tais kurie geria Mėgstu aš rimtesniu pokalbius ir tiek savo tiek pašnekovo laiką vertinu, nematau prasmės klausytis pašnekovo kuomet jis tiek atsipalaidavęs kad kalba bet ką kas jam ant liežuvio galo.
Į ką yra orientuotos televizijos laidos, darau išvadą kad jų neišgėręs nesuprasi..
Atsipalaidavimui yra tiek daug kitokių būdų. Bet aišku lengviausia nusipirkt alkoholio parduotuvei ir galvot kad išgėręs atsipalaiduosi.
Aišku kiekvienam turbūt savaip todėl čia diskutuot nelabai prasmės ir yra. Blogiausia tik tai kad dauguma vartoja.
Otto 2011-04-18 13:15
Aš manau, kad daug baisiau tai, kad geriantys nepastebi savo degradacijos.
Importial 2011-04-18 14:40
Drąsiai galima teigti, jog diskusijose matyti pasireiškianti mąstymo problema, kai žmogus lyg fanatikas įtikinėja save bei kitus, kad tai, kuo užsiima, nė trupučio neįtakoja jo sveikatos, neveda pamažu prie degradavimo būsenos. Analogiškai yra su daugumos priklausomybių turėtojais.
Nerkashis 2011-04-18 15:21
Tai dabar man pasakyk, kiek vienas bokalas alaus man pakenktų? Gal kaip šliosas dešros su E621?
O jei, mano atveju, tas bokalas būna 1-2 kartus į mėn?
Pasaulis ne vien juodas ir baltas: jei negeriu nė lašo - gerai, jei paragauju - blogai, alkoholikas. Pasaulyje yra daug spalvų. Todėl, manau neverta imti vienos tiesos ir taikyt ją visiems.
Anksčiau ar vėliau, tie kurie nejaučia ribų prieina lūžio tašką. Tai gali būti alkoholis, rūkymas, persivalgymas, sportas, adrenalino mėgėjai....
Zergas 2011-04-18 15:50
juk dauguma praktikuojanciu alkoholiku nepradejo gert langu valymo skyscio budami 14 metu?viskas prasideda nekaltai,visuomet buna linksma pradzia,ir su kiekvienais metais darosi vis nuobodziau ir nuobodziau.vienus tas nuobodumas paskatina nustoti gerti,o kiti is inercijos varo sakydami kad nieko cia baisaus i diena isgert viena kita bokaliuka alaus,ar per draugo gimtadieni ispliumpinti buteli brendzio ar viskio,poto ziurek reikia taisyti sveikata,vel gramelis kitas,o dar veliau stresas darbe,fliaskute per pietu pertrauka ir vualia,potencialus AA klientas.alkoholis kaip ir kitos priklausomybe sukeliancios medziagos dazniausiai pradedamos vartoti pasilinksminimu metu,jos eina kaip tuso papildas,todel ta medziaga asocijuojasi su tusu ir atvirksciai.juk jei isgertum 200g degtines eidamas i darba,kazin ar butu labai linksma spresti kokia problema sunkiai besiorientuojant?o isgerus per vakareli,busena kai esi apsineses visai linksma,gali pakvailiot kadangi visuomene toleruoja tokius sposus.norint kovoti su alkoholizmu butina gerokai pakelti kainas alkoholiui,kad tai taptu prabangos preke sunkiai iperkama vaikams,det rimtas baudas prekybininkams kurie parduoda alkoholi vaikams,gaudyt bomzelius kurie nuperka vaikams alko,ir po 10 metu rezultatai tikrai pasijaustu
Simplicity 2011-04-18 16:02
O aš žinau žmogų, kuris visą amžių negėrė, nerūkė, per mergas nėjo ir numirė sveikas
Na, o dabar rimtai ir į temą. Negalima sakyt, kad kiekvienas bent kiek ragaujantis alkoholio yra potencialus alkoholikas ir būsimas degradas. Viskas priklauso nuo žmogaus ir jo supratimo kas yra gyvenimas ir gebėjimo tą gyvenimą tvarkyt. Kiek yra tokių, kurie visą gyvenimą negeria, bet vieną gražią dieną į visą tai taip įninka, kad galiausiai atsiduria gyvenimo užribyje? Priežastys dėl kurių tampama alkoholikais yra labai įvairios. Kas tokiu tampa dėl nuolatinio lėbavimo, o yra tokių, kuriems alkoholis ar narkotikai tampa vieninteliu būdu pabėgt nuo slegiančių susikaupusių problemų. Visai negerti yra taip pat blogai kaip gerti kasdien.
Arthuras 2011-04-18 16:24
Absoliučiai nesutinku. Iš kur tokios išvados? Žmogaus reikalas ar jis nori gerti, ar nenori, ir mane tiesiog erzina tas visų nusistatymas, jog nors kiek išgerti yra BŪTINA. Taip tikrai NĖRA. Jei nori žmogus tą alaus bokalą prie šašlyko, ar vyno taurę su kitu maistu, tai prašom, bet tai NĖRA būtina. Lengvas alkoholis retsykiais prie gero, kokybiško maisto nėra blogai, blogai yra kai geriama vien tik tam, kad gerti.(pasiteisinant: "aš tik su draugais", "aš tik retkarčiais" ir pan.)
Zergas 2011-04-18 16:52
jooo,cia tai bent logika turbut reiketu granitineje lenteleje iskalti ir pakabinti miesto aiksteje?gerimas zmogui nieko neprideda,o atimti gali labai daug.as ir pats nespjaunu i ta puse,bet puikiai suvokiu kad naudos is to yra 0 ir as daug mieliau noreciau gyventi pasaulyje kuriame nebutu jokiu svaigalu ir kvaisalu
Simplicity 2011-04-18 17:02
Tai ar aš sakau, kad būtina?:) Atseit šašlykai be alaus neįsivaizduojami, nes "utenos užveda"? Nematau nieko blogo, kai mažam vaikui duoda pirštą į stikliuką įmerkt, kad po to pasijuokt kaip tas raukosi (gi, pagal LR įstatymus stipriuosius gėrimus galima gerti tik nuo 21 metų). Nuo tiek priklausomybė neišsivystys. Daug blogiau yra visiškai alkoholio nerodyt iki 30 metų, nes po to galima ir skrandžio turiniu užspringt... Na, o ar lakt tai čia jau kiekvieno asmeninis reikalas. Ir tik nereikia pamokslaut ir pasakot apie alkoholio žalą, nes tokios kalbos tokiu naftalinu dvelkia, kokiu net mano AA bobutės rūbų spinta nedvelkė. O čia gi technologijos.lt- jaunimo puslapis
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Alkoholis nepadeda užsimiršti, arba kaip tampama alkoholiku