Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Bigdig 2011-06-02 08:57
Na visiškai pritariu autoriui ! Niekada nesuprasiu kurie šaudo dramblius afrikoje, per TV buvo kadrai visokiu bosu ir alytaus merų "žygiai". Kažkokie buduliai ....
Tadas 2011-06-02 09:56
Medžiotojai šiek tiek nesveiki. Kodėl? Todėl kad jie ne medžiotojai, o bailiai, tinginiai. Koks čia medžiotojas su ultra super krūta technika? Baidyklė, o ne medžiotojas. Bet kaip tada su žvejais? Nežinau, sudėtingas reikalas. Visgi žuvų žmonės nešaudo, žvejoja (daro spąstus), bet juk ir žvėrims galima spąstus padaryti. Bet žvėrių žymiai mažiau, jie didesni - vienas šernas = 500 karosų? Sudėtinga...
Ir vis tiek medžiotojai, asilai.., tai gal juos reikia medžtioti?
sabotan 2011-06-02 10:05
Jus pagalvokit lietuvoje vilku ne visur yra reikia kaip nors freguliuoti gyvunu skaiciu. Pas mus rajone vienu laiku priviso tiek sernu kad eidavo prie namu knisdavo bulviu laukus na medziotojai sutvarke dabar ju yra maziau bet vistiek pilna. A isku reikia nustatiti kekius kiek medzioti ir kada nes tikrai ziauru kai nuzudo stirna su vaiku
zamolskis 2011-06-02 10:08
juoka ima tokie straipsniai. kovojama ne toje vietoje. labiausiai zverims ir zuvims kenkia ju migracijos keliu tverimas ir buveiniu naikinimas. vietoj to, kad kovotu uz normalias pratakas uztvankose, uz viaduku po keliais zveriu judejimui miskuose statyma, zaliuju zonu apjungima i sistemas, tvoru naikinima - prisiknisineja prie medziotoju po medziotoju sekantys bus zvejai. o zverys ir zyvys isnyks
vitalijuss 2011-06-02 10:33
Kažkokia nesąmonė. Tų medžiotojų nėra tiek daug, reikėtų dar daugiau, kad reguliuotų laukinių gyvūnų skaičių. Aišku ir tarp jų yra idiotų, brakonierių ir t.t., bet normalūs medžiotojų būreliai tokius individus patys greitai nuramina ir atima leidimus medžioti.
Tadas, kodėl tinginiai ir nesveiki? pažiūrėčiau ar tu sugebėtum išsėdėti bokštelyje visą naktį, kai tave ištisai ėda uodai (jų teb būna belekiek, o jokių priemonių nuo jų negali naudoti), būna tamsu ir tų šernų beveik nematyti, o turi tik vieną progą iššauti, beje nedaug patirties turintis dažnai prašauna. Aišku jei nusiperka naktinio matymo taikiklius, čia jau kita kalba, bet tokių yra nedaug.
Ir ką čia svaigsti apie spąstus gyvūnams??Čia jau visiškas absurdas, kam kankinti gyvūną??
Brakonieriai yra blogai, bet paprasti medžiotojų būreliai yr mldc, jie beje ir valgo savo laimikį, nors šerniena gan kietoka ir smirdi, kol ją gamini, vis tiek delikatesas
buzas69 2011-06-02 11:32
Normalus medziotojai? Nuo kada zudyt del malonumo yra normalu? Kad tupi bokstelyje vadini save didvyriu? Matosi kad vargo zmogus nemates.. beabejo..kam kankinti gyvuna.. geriau tiesiog nusaut:)..ir paemus leisgivi uz galvos daryt smagius kadrus prisiminimui.
vitalijuss 2011-06-02 11:46
Aš pats nesu medžiotojas, tik pažįstų tokius, na žudoma ne tik dėl malonumo, kaip jau minėjau, grobio niekas neišmeta - jis sėkmingai suvalgomas
Tai gal pats nevalgai mėsos? Nes ta mėsa, kuria nuperki, irgi kažkada buvo gyva. nematau skirtumo tarp to, kuris pats susimedžioja mėsos, ir to, kuris jos nusiperka parduotuvėje.
sloggi 2011-06-02 12:28
Cia gi lietuva cia isvisko pasityciot galima, jai tik turi pinigu ar pazystamu. Kad ir dabar kiek zinau gavus leidima medziot ispradziu suadyt negalima, buni varovas ty padejejas medziotojui ir pns. Tik po keliu metu tau galima pradet saudyt, o kaip yra dabar nuejai davei piniga tau tuos metelius atbuline data uzrase ir tapacia diena gavus leidima gali pradet savo medziotojo karjera. Tai jai net valdzia katra turetu priziuret tai yra padejus ant zveriu tai ko jus norit is medziotoju ?
mnv 2011-06-02 13:33
Zinai o as matau skirtuma. Mesa parduotuveje zmones patys "isaugino", i ta pati rusis buvo tam reikalui zmoniu isvesta. Galu gale kiaulem isnykimas negresia.. Ir apskritai, kas per gyvunu populiacijos "reguliavimas" is zmoniu puses? Tam yra naturali atranka, o ne petras su dvivamzdziu.
Turetu buti uzdrausta laukiniu gyvunu medziokle, jei nori medziot tai tada tegul susiskirsto bureliais ir saudo vieni kitus - bus lygios jegos (sautuvas pries sautuva), daugiau adrenalino ir t.t.
p.s. nesu nei vegetaras, nei petos atstovas.
Indigo89 2011-06-02 13:38
Kada zmones medziojo gyvunus nesinaudodami kokiais irankiais? Zmogus, skirtingai nuo daugumos kitu gyvunu, neturi jokiu ispudingu fiziniu savybiu kurios padetu medziokleje isskyrus prota. Todel esi visiskai neteisus.
vitalijuss 2011-06-02 13:55
O tu manai, kad šernams gręsia išnykimas?
Siūlau pirmiau pasidomėti - http://www.medziokle.info/vairios/348-p ... tkst-stirn
Beje, ar žinai kaip žudomi gyvūnai skerdyklose? Manau gauti kulką į galvą yra geriau, negu tai http://www.youtube.com/watch?v=7iS3LUE9P8g
Muskietininx 2011-06-02 14:20
Buzai69, vitalijuss teisingai sako, bet turbūt to nesuprasi. Žinai kas mane labiausiai pykdo tokiose diskusijose ? Būtent toks sušiktas požiūris kurį aš paryškinau. Per tokius kaip tu ir įvyksta karai. Pats ginklo pakelti nesugebėtum, o štai kitą į mirtį laisva valia pasiųstum. Tai gal pasigilinkim, kas sukėlė karus ir dėl ko jie kilo ? Prisiminkime garsųjį antrąjį pasaulinį karą. Pameni tokius asmenis kaip Hitlerį ar Staliną ? reiktų pasidomėti ir sužinoti ar jie patys žudė ? Ar nors vienas iš jų yra nuspaudęs gaiduką ir ištaškęs kokiam žmogui smegenis ? Atsakymas paprastas - ne. Jie mokėjo tik kitus pasiųsti į mirtį sakydami, kad jie beverčiai žmonės neverti gyventi. Jie siekė aukštesnio tikslo, kurio dabar sieki ir tu. Žiūrėk, galbūt esi daug didesnis pabaisa, nei kad gyvūnus medžiojantys medžiotojai ? Hitlerio pavyzyds yra labai nuvalkiotas, jį įterpti galima į bet kurią temą ir jis daugelyje vietų labai tiks. Taigi, pats nesugebi nušauti gyvūno, bet štai negyvą laisva valia gali nusipirkti ir suvalgyti. Ar tai tau neprimena vaidmainiavimo ir paprasčiausio savęs apgaudinėjimo ? "Oj, oj, oj, "Jūs nežudykit, tai negražu, na bet jei jau nužudysit, tai ir man mėsytės palikit". Jeigu jau esi prieš gyvūnų žudimą ir medžiklę, tai nors būk geras, nustok valgyti mėsą. Tada aš tau dėl tokio požiūrio tikrai nieko nesakysiu. Tavo elgesys atitiks tavo nuomonę, tu neapsimetinėsi ir būsi vertas pagarbos. Dabar matau tik vaidmainiavimą.
Aš sutinku, kad su miškais ir gyvūnais elgtis reikia atsargiai, bet prieš jų medžioklę kovoti tokiais būdais yra be galo vaikiška.
Edmundas 2011-06-02 14:23
Iš mano pažįstamų medžiotojų gal tik kas antras normalus. Kitiems tai tik prestižo reikalas ar mėsos prasimanymas. Žvejys pagautą žuvį dažniausiai gali paleisti, o kaip bus su nušautu šernu?
Šiaip autoriui pagarba už supratimą. Jei sugebėjai prisėlinti ir padaryti gerą kadrą - tai galėjai ir nušauti. Laimikis tavo. Tik ne mėsa į puodą, o nuotrauką, kuria žavėsis tūkstančiai.
blizzard 2011-06-02 14:43
Edmunds, fotomedžioklė irgi geras užsiėmimas reikalaujantis daug kantrybės ir laiko. O ir vargo žymiai mažiau, nei skerst žvėries, nei rūkyt mėsos
Arthuras 2011-06-02 15:06
Šiuolaikiniai žmonių ginklai yra ant tiek tikslūs, kad gyvūnui dieną pabėgti nuo patyrusio šaulio nelabai ir įmanoma. Tegul šaudo be optinių taikiklių su lygiavamzdžiais, bus daugiau šansų gyvūnui pabėgt ir tiems medžiotojams proga šikną pajudint.
Ir galų gale, nebūkit idiotai, nelyginkit kiaulės su šernu. Kiaulė ir buvo išvesta žmogaus, ji prižiūrima žmogaus, ją augina dėl mėsos. Šernas yra laisvas padaras, kuris gali daryti ką nori, nes žmogus jo nešeria ir neaugina.
Nesu nusiteikęs prieš medžioklę, bet reikia turėti saiką. Jei iš tikrųjų tos niekam netrukdančios bebravietės iššaudomos, tai tada atsiprašau, bet tie medžiotojai tikrai turi problemų su psichika.
Pumper 2011-06-02 15:16
Medžioklė turėtų būti legali tik bado atveju, t.y. kai ne tik nebegali įpirkti maisto, bet jo net ir nebėra parduotuvėse. Va tada suprantu - dėl išlikimo eina žmonės į medžioklę, o visa kita tai tik skystakiaušių pramogos.
Indigo89 2011-06-02 15:41
Na jau na, ir kokia gi tavo kietakiausiska pramoga, jei medziokle tau skystakiausiu uzsiemimas? Gal valgai akmenis, be apsaugu kopi uolomis, gal plikomis rankomis gaudai ginkluotus nusikaltelius?
andriulis 2011-06-02 16:14
Dabar medziojama tikrai ne del populiacijos palaikymo, o greiciau del prestizo. Papulti i medziotoju bureli reikia buti savivaldybes tarnautoju, silumos tinklu direktorium, prokuroru, dideliu verslininku ar banditu. Cia kaip pvz.
Susirinke islenkia taurele, aptaria reikalus, paskui ir vyksta visoki protegavimai. Medzioti reikia tada, kai populiacija virsyja tam tikrus plotus. O dabar renkasi reguliariai ir medzioja malonumui.
blizzard 2011-06-02 17:08
Tai kad tos tikros medžioklės jau nebeliko. Šiais laikais kietakiaušis yra tas vargšas varovas kuris po miškus bastosi žvėris baidydamas ir bijodamas kad jo nenupiltų, kas kartais ir pasitaiko.
O kas dabar yra medžiotojas? apsiginklavo šautuvu su optiniu taikikliu, sėdi sau bokštelyje ir laukia kol atbėgs žvėris, jis jau žino kur bėgs, kada bėgs, kas bėgs.. tai kokia čia medžioklė? Mano galva čia gal net ir pasišaipymas yra iš tikrų medžiotojų kurie išeidavo savaitėm ir negrįždavo be mėsos namo, yra ir dabar tokių kurie išeina į kalnus ir būna ten kol kažkaip maisto prasimano. nes eina ne pramogai o išgyvenimui. Na o dabar tik ginklą turi, leidimą išsiperki ir jau medžiotojas, dar svarbu karvę nuo briedžio skirt..
Talkatif 2011-06-02 20:19
Kaip ten bebūtų su jūsų žodžių karu dėl medžiotojų drąsos... Vareva. Mūsų medžiotojai turi apsivalyti turi nuo mesto akmens į jų daržą. Jis tikrai su pagrindu. Apsivalyti tiek nuo brakonierių savo tarpe, tiek nuo brakonierių be medžiotojo bilieto. Jei pradės lįsti į viešumą kaip miškuose lekiant džipu pleškinama į visas puses, visuomenė juos ilgam pasmerks. Ir koks prokuroras užsiminęs, kad jis medžiotojas sulauks ne pagarbos, o dar didesnio pasmerkimo prie jau esamo mentas=banditas.
Medžiotojai yra reikalingi žmogaus užspaustai gamtai. Jie toli gražu ne tik šaudo pramogai bei maistui, bet ir rūpinasi populiacijų reguliavimu bei išsaugojimų. Jie geriausiai mato ir žino kas blogai su vienais ar kitais gyvūnais, kaip jiems padėti. Žiemą šeria, naikina ligotus. Baikit lot ant medžiotojų. Pradėkit patys nuo savęs - nešiukšlinimu, šiukšlių rušiavimu, bei nepirkimu to kas nėra būtina.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Romualdas Barauskas. Kažkas turi prabilti...