Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
loggo 2011-06-25 13:20
Šaudymo varžybos kaip sportas dar visai nebloga veikla; bet medžioklė... absoliuti nesąmonė. Laikai nebe tie, kad mežioti dėl maisto; o jei taip ir daro, tai tuo didesnis absurdas. Jei žmonės eitų medžioti maistui, tai po savaitės Lietuvoje nė vieno žvėries nebeliktų (skaičių iš šiknos ištraukiau). O jei medžioja dėl malonumo, na tai ką galiu pasakyti - savotiškas žvėrių kankinimas, sadizmas. Jei nuskandini/suspardai negyvai šunį - esi nusikaltėlis; jei nušauni šerną ir prie jo lavono nusifotografuoji - apie tave parašo technologijos.lt.
Arthuras 2011-06-25 13:37
Visiškai pritariu loggo. Vienas dalykas žudyti valgymui skirtus gyvūnus, kitas - laisvėje gimusius. Be to, ūkininkai skersdami kiaules tikrai nesišypso ir laimingi nesijaučia.
Heksogenas 2011-06-25 13:43
Tai čia daugelio nedašils.. MEdžiojam ir dėl trofėjaus ir dėl mėsos, tik dabar pasiekitė laikai medžioji jei turi tautiškų, neturi lankais maximoj.. Jei nemedžiotų žvėrių užvistų ir būtų vėl bėda (pvz kuršių nerija dėl šernų) Medžioklė turi išlikti, nes per nelyg urbanizutas kraštas, akd pati gamta susitvarkytu.. Kitas klausimas kaip ten vyksta medžioklės ir kas medžioja..
Dėl to palyginimo su šuniuku, tai čia visuomenės išsigimimas, šiais laiakis nesunku per jausmus pažaisti.. Kad ir tą pipirą kru numet ėnu otilto, kam jį gydė jei jau suluošitnas buvo užmigdei arba su akstuvu per galvą traukei ir pakasei vietoj.. O tne leidžia kankintis dar rodo visiems.. Cirke gyvūnai prasčiau gyvena..
jjhjhjhjhjhjhj 2011-06-25 14:42
Gamtą saugoti reikia, bet kad tų šernų priviso nesveikai.. Negi lauksi kol jie prades nykti dėl maisto trūkumo?
azotas 2011-06-25 14:50
taigi mes žmonės nieko daugiau nemokam kaip tik pjaut ir žudyt mus labiausiai tenkina kai nusifotkinam prie negyvų šernų ir tada savo laimikius dedam į internėta Karai ir kita yra cool nes milijonai išmiršta (žmonės ir gyvūnai) ir mes tai darom su malonumu (pripažinkit jai nenorėtumėm mes to nedarytumėm) su tokia ironija parašiau kas suprato tas..
Čia nieko mes nepakeisim kaip žudėm gyvūnus taip ir žudysim ir dėl mokslo ir ir dėl dėl to, kad galėtumėm paėst. p.s nereikia teisintis, kad dėl maisto juos žudom ..Kiaulėi tu nepaaiškinsi ir nepasakysi , kad tave auginu ne dėl to, kad mylių, o dėl to, kad paskiau tave suvalgysiu o kuo Kiaulė blogesnė už katinus ar šunis ? juk juos irgi galima valgyt. Faktas tas, kad Kuo didesnis žmonių skaičius tuo mažiau jiem vietos ir su kekvienais metais jų bus mažiau ir mažiau..
unytas 2011-06-25 16:12
sernu priviso nes vilkus visus izudem ir t.t ir dar nereikejo misku taip iskirsti kad jiems nebutu vietos
mobilunkas 2011-06-25 19:08
idomu jei foto butu prie nusauto suns arba kates, aiskinant kad saudai tam nes valgysi, nes labai megsti kinu virtuve. arba prie nusauto kitataucio, nes tai tavo trofejus, nes tavo proteviai visada tokius trofejus rinkdavo- juk tavo gyslose teka indenu ir pigmeju kraujas. arba foto ateivis -ufonautas prie issaudyto miestelio teigiantis kad zmonija reikia reguliuot ir jis jaucia tokia pareiga, nes zmones nesupranta kad nereikia jiems taip veistis, arba maniakas zudikas- medziotojas SELEKCININKAS iszudes seneliu namus ir vaiku namus, nes tie zmones prastai tinka selekcijai- nekokybiski ragai, nagai, plaukai ir dar kas nors
Nerkashis 2011-06-25 19:15
Tai kaip čia išeina? Argi tai ne tas pats?
Heksogenas 2011-06-25 19:52
Ne ten jaukas..
Bet ištikro kitur būreliose kone ferma, augina ir veisia šernus nešaudo kiaulių ir pan, kad veistųsi ir būtų jų daugiau.. Ir šiaip su dabartine įranga medžioklė praranda žavesi, kai gali iš didelio atstumo nukepti, plius naktio matymo prietaisai, nors jie draudžiamas, bet yra kas naudoja.. Žvejyboj tas pats echolotai atplauki patikrini yra žuvies žvejoji nėr plauki kitur, kiti dar taip ir medžioja tplaukia paneria nušauna iškyla plaukia kitą duobę tikrinti su valtele.. Va čia manau galima vadinti jau mėsininkyste..
Petriukas 2011-06-26 03:01
absurdas. man atrodo reikia ne gamtą atitverti nuo žmonių, o žmones nuo gamtos. atsodinti miškus ir, kaip kažkas minėjo, vėl priveisti vilkų, tuomet nebeliks kvailų pasiteisinimų tiems (atsiprašant) dvasios ubagams, kurie vadina gyvūnų žudymą, gamtos niokojimą - sportu.
Anonymous 2011-06-26 22:20
tai jei jau per daug laukiniu gyvunu,kodel ju siaip neisgaudo ir neuzmigdo?nes jei as pradesiu savam ukyje sautuvu saudyti kiaules ,vistas ir karves tai manau mane uzdarytu i psichiatrine.
Pritariu del minties,kad reikia Zmonems atsitvert nuo gamtos,o ne gamta nuo zmoniu.
ir mano pastebejimu technologijos.lt zavisi karu,sautuvais ir amerikieciu armija,keista,nes sioje srytyje laiko atzvilgiu maziausiai progreso buna.
ComadeR 2011-06-26 23:35
Natūralios pusiausvyros niekaip nesugražinsi. Todėl įsikiša žmogus. Gal jūs norit, kad greitkeliuose šernai ir stirnos taškytūsi???. Ir taip jau užtenka.Jeigu normalus medžiotojas, tai stengsis, kad kuo mažiau tas gyvūnas kankintųsi Žodžiu netoje vietoje jūs čia galvas laužot.
Insomniakė 2011-06-27 02:12
Vat tame ir bėda, kad tą pusiausvyrą lengviau sugrąžint nei daugumai atrodo. Kodėl tie šernai taip sparčiai veisias??? Ogi vienas iš punktų, kad žmonės mišką pavertė didelę ganykla. Prie bokštelių didžiausi laukai auginami pašarams tiems patiems šernams, maistas vežamas į mišką, kad grobis riebesnis ir jo daugiau būtų... Nesirūpinkit, Gamta nėra kvaila, kad leistų populiacijai pernelyg išplist, bet vat visur žmogus nagus prikišęs, o poto rėkia, kad Gamta nesusitvarko, nors savo purvinų pirštu taip ir nepatraukia.
ComadeR 2011-06-27 08:01
Tai manai spargt pirštai ir miškas jau stovi? Per daug zmoniu, kad butų galima ką keist. Pagal jus reik tada zmonių populiaciją keist.
Arthuras 2011-06-27 10:35
Faktas, kad šeria gyvūnus ne todėl, kad jiems rūpi jie, o tiesiog, kad būtų ką šaudyt. Šerti gyvūnus vasarą (pats mačiau, kaip tai daroma) yra idiotizmas išvis. Todėl jų prisiveisia ryškiai per daug ir, tarkim šernai, knisa žmonių daržus ir pan. Gyvūnų šert apskritai nereikia, patys tvarkytis turi. Bet kurgi tau, šaudyt nebebus ko...
rimka 2011-06-27 15:57
kaip ir visą komentarą.
Kur jūs matot absurdą medžioti dėl maisto? Ir iš viso kur jūs matot absurdą medžioklėje? Čia turbūt antra, po sexo, pagal senumą žmogaus tradicija. Beje, kaip ir didžiosios dalies kitų gyvūnų.
Tie, kas sako gaila gyvūnėlių, tai kramsnokit tą savo žolę, ir necypaukit čia.
Kalbant apie mėsą, tai gal kas nors žinot kiek kainuoja šerniena, stirniena, briediena ar kita laukinė mėsa ? Gal rasit po 30lt/kg, bet ji jau bus suteršta visokiais E250, kad išsilaikytų kol bus parduota. O tai, ką parsineši iš miško, yra pats švariausias, sveikiausias ir beje, skaniausias produktas iš visko, ką tik gali gauti. Jokia kiauliena niekada taip nekvepės, kaip šerniena.
Arthuras 2011-06-27 16:18
Medžioklė absoliučiai absurdas, ir man neįdomu, kad prieš tūkstančius metų žmonės valdomi vien tik instinktų taip gyveno. Tradicijos prieš n metų buvo tokios, nes žmonės kitaip nepragyveno, neturėjo išeities. Dabar visa medžioklė yra viso labo turtingų idiotų pramoga. Apsiginkluoja su optiniais taikikliais, graižtviniais šautuvais, naktinio matymo įranga, įlipa į bokštelį ir gaudo "adrenaliną". Pasakyk, kame adrenalinas? Kad reikia tyliai bokšte sėdėt? Su dabartine technika gyvūnai turi labai menkas galimybes pabėgt ir t.t.
Medžiojimas vien dėl maisto, kitas reikalas, bet tame procese įžiūrėti kažkokį tai malonumą?.. Dar labai abejoju, ar visi medžiotojai suvalgo savo grobį. O jei suvalgo, taigi tos mėsos nedaug reikia. Visas šernas sveria 200-300kg mėsos. Tai yra TIKRAI daug.
rimka 2011-06-27 18:50
Nežinau apie kokius idiotus tu čia kalbi ir kas tau to pripasakojo. Naktinio matymo taikikliai šiaip tai yra priskiriami A kategorijos ginklams, jokie medžiotojai jų negali naudoti ir nenaudoja. Kodėl tiek daug žmonių daugiau spiegia negu kad žino? Gal jūs maišot medžioklę su kažkokiu tai... debilizmu, kur kas ką nori tas tą daro?
Apie sumedžiotus žvėris, tai bent tokius dalykus turi žinoti, kad niekas nepalikinėja nei nušautų žvėrių, nei jų mėsos. Viską išsidalina medžiotojai, ir netgi po savęs susitvarko kas išsimeta, skūra, žarnos, kad neliktų pūti vidurį miško.
Dar labai dažnai girdžiu spiegiančius apie tai, kad gyvūnų mažėja nes juos naikinam aišku tie kas taip spiegia, nesiremia jokiais duomenimis, jokiais argumentais ar žinom, panašiai kaip isterijos apimta 9 metų mergaitė, kai užsimerkia, užsikemša ausis ir rėkia
čia šiaip lengvam susipažinimui, kas apie ką.
http://www.grynas.lt/gamta/sernu-kiekis ... d=45344007
pabandyk nutraukti kokiems 5 metams jų medžioklę, ir bus pzdc, švelniai tariant.... po miestus pradės vaikščiot, nes miškuose nebetilps...
http://www.google.lt/#sclient=psy&hl=lt ... 24&bih=636
o čia kita bėda, kurią turi spręsti medžiotojai....
Arthuras 2011-06-27 21:54
Daug ką naudoti draudžiama, o ką, gal kas nors tikrina medžioklės metu?
Tai gal jūs tų šernų nebešerkit keletą metų žiemą? Gal pabandom? Kas išgyvens, tas, kas ne - vadinasi taip ir turėjo būt. Ir nebebus tų gyvūnų pertekliaus.
Kitas reikalas dėl vilkų. Kodėl jie pasidarę tokie? Juk pilna šernų miškuose, tai kodėl jie jų negaudo? O gal ten nė velnio ne vilkai? Štai straipsnio dalis, jei gali, paneik, bent man, atrodo labai įtikinamai.
Arns 2011-06-27 22:09
Arthuras, kur neauga šernai, ten šerk nešėręs, jų nebus. Kur jie auga, ten nepasakysi žmonėms jog jūs nieko nedirbkit, nieko neauginkit, kad tik šerniukas neužaugtu.
Kalbant apie vilkus ir šernus, matosi jog absoliučiai nieko neišmanai. Šernai po vieną labai retai būna, ir tai dažniausiai kada šernės šerniukus vedasi. O didelėje grupėje šernų, pavienis vilkas nieko nepadarys. Negi norime kaip šiaurėje jog formuotusi vilkų rujos?
P.S Įdomu kodėl "gamtos mylėtojai" prieš medžioklę, bet visai nieko prieš jog esami išdvėstu dėl maisto trūkumo (kad ir pvz tavo pasisakymas jog natūraliai nešeriant esamą skaičių pamažinti).
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Medžioklė – ir moterų reikalas