Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
sielinas 2011-08-12 12:42
Nors ir nežemšikos gyvybės egzistavimas mažai tikėtinas arba net netikėtinas (čia jau tikimybių ir filosofijos plotmė...įrodymu kaip bebūtų gaila nėra), tačiau bet kokie tyrinėjimai - tai erdvė naujiems išradimams ir atradimams. Tuo metu kai mokslui trūksta lėšų, parankus būdas kreiptis į tikinčiuosius ateiviais, jie paskutinius skudurus atiduotų dėl tikėjimo
Vagydarnuor 2011-08-12 13:15
Jau geriau isiusiu radijo rysiu i kosmosa savo pinigus, nei atiduosiu kapitalizmo ratui
immortallt 2011-08-12 13:25
Pagal tikimybiu teorija, neimanoma kad butume vienintele gyvybes forma visatoje. O kad dar esame ir vieninteliai protingi - tai butu labai egocentriska, taip pat, kaip ir baznycia teige, kad visa visata sukasi aplink zeme.
sielinas 2011-08-12 13:47
kad kažkas egzistuoja.
Jomajo 2011-08-12 15:30
http://www.youtube.com/watch?v=17jymDn0W6U
vis dar manai kad mes vieni?
Pumper 2011-08-12 15:38
Nerkus 2011-08-12 16:01
pagal tikimybiu teorija iseina 50/50. arba yra kitos civilizacijos arba nera:)
RealEfect 2011-08-12 19:09
Kazkaip man keistai pasirode tokia suma, juk cia tikrai per mazai pinigu, kaip tokiam dalykui.Nes tokiose srityse, kaip technologijos, astronomija pinigai plaukioja visada labai dideli.Kitas dalykas ka mes tuo islostume, jeigu mes ju net nesuprastumeme?Pavyzdziui dabar ivairiuose pasaulio kampeliuose pasigirsta kalbos, kad tas ir anas mate kazkokia keista skraidancia lekste, aisku vieni sako, kad tai gali buti kazkokiu saliu slapti bandymai, kiti sako, kad tai nso, dar treti, kad tai vaizduotes isgalvotas vaisius.Tai jeigu taip jau ir yra, kad tai is tikruju nso, tai kodel jie nenusileidzia, jeigu jau tiek 1000 metu zmones, apie tokius dalykus kalba?Tai jeigu ir kazkokiu tai budu juos uztiktumem, tai nemanau, kad jie noretu su mumis palaikyti kazkoki rysi, vienas dalykas, del to rysio budo nebuvimo, kitas dalykas, del to, kad jie nenori su mumis uzmegstijokio rysio.Dabar dar viena mintis jums, jus isivaizduokite save ju vietoje, jie irgi to ieskotu, kaip dabar mes tai norime daryti, o kai kurie jau ta daro.Taigi, kodel jeigu kaip dauguma zmoniu kalba apie matytas skraidancias lekstes, ar kazkokias anomalijas, tie ateiviai nenori mums pasirodyti?Na zodziu daug klausimu, bet dar daugiau neaiskumu.Nemanau, kad mums tai daryti butina, kol nesukureme, super greitu raketu, kosminiu laivu, kaip filmuose vaizduojama, ar zaidimuose, tol mums to daryti neapsimoka, negi prades mokyklose, astronomijos vadovelius leisti su faktais, kad ateiviai yra? Na is vienos puses idomu, is kitos, tai nieko nepakeistu, gyvenimas teketu ta pacia vaga....
immortallt 2011-08-12 20:38
Va cia tikrai nesutinku As sakyciau, kad turetu but visos imanomos planetu variacijos sarysyje su viso kiek galetu egzistuoti planetu, o ju milijardais turetu but!
sielinas 2011-08-13 22:53
Tau ir visiems kitiems informacijos nuoroda: http://www.siauliusauliai.lt/kosminis_kiskis.swf, please prove that it is impossible.
SpAcE 2011-08-13 22:57
Čia tai pasakei sielinai, kad nežemiškos gyvybės egzistavimas mažai tikėtinas, kelintam amžiui tu gyveni. Čia net nereikia tikėti čia ne religija kokia, čia jau yra žinoma kad nežemiška gyvybė egzistuoja ir ateiviai nekarta žemėje pasirodo,dar nežinai ką valdžia nuslepia. Yra daug egzoplanetų kurioje gyvybė egzisuoja pvz: "Gliese581g", tik ne visose protinga butybė.Tiesa sakant mane prajuokina, kai sako kad dar net reikia tikėti ateiviai, čia reikia žinoti ir jau yra žinoma. Kas netiki nežinau kelintam amžiui jie gyvena.
sielinas 2011-08-14 00:05
Valdžia nuslepia... Matau būsite filmų auka. Cha cha, ir kuriam čia filme taip buvo? Gliese581g - labiausiai panaši į žemę, o tai anaiptol nereiškia, kad joje egzistuoja gyvybė. Siūlau truputį gilintis į mokslinių straipsnių turinį, o ne tik pavadinimus skaityt, kurie gali būti iš pirmo žvilgsnio tikrai intriguojantys. Taip tiesa atrandamos planetos vienaip ar kitaip panašios į žemę ir terpe tikėtinai tinkama atsirasti gyvybei, tačiau tai nereiškia, kad ji atsirado ten.
Ateiviai pasirodo tik bulvariniuose skaitaluose kol kas. Ar buvai nors kartą Molėtuose observatorijoje? Tau ten pasakys, kad kol kas mokslas (ne pseudomokslas, ar fanatikų šutvė) neaptiko jokios nežemiškos civilizacijos, kol kas vis dar kalbama tik apie tikimybę, kuri tikrai slidi
Tamsta pasiduodi masinėm psichozėm daugiau nieko.
Kaip sakant abejok viskuo, tiesa yra tik viena.
sielinas 2011-08-14 00:10
Gerbiu R. Dawkinsą ir skaičiau jo knygą, taip pat su juo sutinku. Tačiau kol kas egzistavimas nežemiškos civilizacijos yra tik tikimybė, kad ir 99,99%. Kaip ir sakiau tikimybė slidus reikalas
immortallt 2011-08-14 02:53
Egzoplaneta... O tu zinai kad egzoplanetos gali butu duju milzines, kur yra baisus slegis, gravitacija ir dar velnias zino kokios nepalankios salygos ? Kol kas randamos tik 10 kartu didesnes uz zeme planetos, o apie ju sandara mazai zinoma, tad apie atrastas gyvybes, gal nereikia skiesti Negali vienareiksmiskai teigti ar marse yra vandens, o tu cia apie uz sviesmecius esancias planetas kalbi...
SpAcE 2011-08-14 21:44
Zinau, kad egzoplanetu yra dujiniu milziniu, bet as kalbu apie Gliese 581g kuri dydziu 3-4 didesne uz zeme.Be to neimanoma, kad visatoje egzistuoja viena planeta kurioje yra gyvybe nesvarbu protinga ar ne .Jei net saules sistemoje, marse kazkada buvo gyvybe ir tai irodyta. O ka kalbant apie kitas galaktikas...Ateiviai,kartais apsilanko zemeje ir stebi kaip mes reguojame, yra pavojinga "saukti" visatoje, kai kitos gyvybes iesko planetos kurioje yra gyvybe.
sielinas 2011-08-14 21:56
Dar kartą kartoju, kad kol kas nėra jokių įrodymų, kad egzistuoja nežemiška gyvybė. Jeigu teigi, kad egzistuoja duok nors vieną šaltinį, kur būtų apie tai rašoma (tik prašau man mokslo šaltinius ne pseudomokslo ar bulvarinius skaitalus).
immortallt 2011-08-15 00:47
Neirodyta, kad marse buvo gyvybe. Tik sutaria, kad marse buvo vandens. Gliese planeta jei 3-4 kartus didesne, tai gravitacija gali buti iki 10 kartu didesne uz zemes. Kitas dalykas, apie planetos struktura niekas neaisku ir dar daug kitu faktoriu, tai pagal ka tu cia sakai, kad butent ten egzistuoja as nesuprantu...
Kad visatoje nesame vieni, as sutinku, bet tavo faktai yra isgalvoti ir arba tu apsiuostes arba tiesiog bet kokiom priemonem nori savo tiesa irodyti.
Pumper 2011-08-15 07:58
O ateiviai Žemėj tapo kaip ir kokia naujos kartos religija. Apie šitą reiškinį daug parašyta C. Sagan'o 'The demon-haunted world: science as a candle in the dark'. Siūlau paskaityti vietoj sėdėjimo konspiracininkų saituose, iš kur tikriausiai ir trauki visus savo "faktus". (konspiracijų teorijos ir man įdomios - dažnai apsilankau ATS - bet jos dažniausiai sukelia juoką, pasibaisėjimą žmonių durnumu, kai tiki visiškom nesąmonėm, o kartais kelia įdomias teorijas ir klausimus, bet faktais visko priimti tai tikrai nereikia).
SpAcE 2011-08-15 17:44
Yra įrodymų, kad ateiviai lankėsi žemėje egipto ir kitose civilizacijose, o žmonės juos laikė dievais ir garbino, piešė juos ir t.t. Dabar sklinda tas gandas, kad jie vėl pasirodys ir atskris į Žemę 2012. Beje kaip visi tie užkoduoti šriftai kuriuos palieka laukuose, ar dar kur ir viskas tiksliai padaryta, mokslininkai patys negali tuo patikėti. Mokslininkai ieško kitų ateivių civilizacijų, o gerai neištiria musų Žemės paslapčių, kurios jiems prieš akis, čia jau įrodymai, kad ateiviai egzistuoja, nes šiuolaikinės technologijos to negali padaryti, negali padaryti šriftus taip tiksliai. O kaip tos sudužusios lėkštės, ir kad buvo patvirtinta, kad ateiviai tikrai buvo sudužę 1947 rozvelo mieste, dar yra ir sudužimų antarktidoje. Mokslininkai spėja, kad ateiviams būdingas klimatas ten gyventi, ir teigia apie požeminius urvus, kur tvyro ežerai. Kaip ateivių prašymai Žemėje jiems pastatyti ambasadas. Ateiviai patys pranešė,kad nori taikiai kalbėtis, bet kaip tik valdžia pamato ufo pasiunčia karinius naikintuvus. Nenorite ir nežinokite, nesakau tikėkite, nes nereikia tikėti jei įrodymai prieš akis.
kionig 2011-08-15 17:57
Nepyk, bet kad ir kaip stengsies įtikanamai šnekėti, čia besilankančios publikos neįtikinsi
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Nežemiško proto paieškas atgaivino paaukotos lėšos