Klastinga užduotis kaitina internetą. Kodėl daugelis mano, kad atsakymas 10, nors tikrasis rezultatas visai kitas  (2)

Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

[EU+Kuponas] Pirkėjai sužavėti. „Labiau nei pateisina lūkesčius. Nuostabi kokybė. Su lazeriniu kreiptuvu. Ir dar tokia kaina.“ Būtinas „pasidaryk pats“ entuziastams ir profesionalams
10082

Nuostabi kaina

Specialus kuponas

Iš Vokietijos greitas ir saugus pristatymas

Aukščiausia kokybė

Puikių galimybių rinkinys

Labai ribotas kiekis

12 mėn. garantija

Išsamiau

Kaip išspręsti pradinės mokyklos lygio lygtį?

$$6^2÷2(3)+4=?$$

Mokiniai dažnai jį išsprendžia be vargo, nes prisimena veiksmų atlikimo tvarką. Taisyklės aiškios: pirmiausia sprendžiami veiksmai skliaustuose, vėliau – kėlimas laipsniu ir šaknų traukimas, tada daugyba ir dalyba (nuo kairės į dešinę), galiausiai – sudėtis ir atimtis.

 

 

Tačiau čia yra „kabliukas“ – skliaustai šiuo atveju neatlieka tiesioginės grupavimo funkcijos, o žymi daugybą.

 

Tai kiek yra:\(6^2÷2(3)+4=?\)

Sprendimas nustebina daugelį.

Pirmiausia atliekame laipsniavimą: \(6^2=36\)

Tada padalijame iš 2: gauname \(18(3)+4\).

Toliau dauginame: \(18×3=54\).

Galiausiai sudedame: \(54+4=58\).

Taigi:

$$6^2÷2(3)+4=58$$

, o ne 10, kaip galvoja nemaža dalis žmonių.

Tikimės, kad tau pavyko iš karto rasti teisingą atsakymą. O jei ne – nenusimink ir nenuleisk rankų. Galbūt kitos užduotys tau pasirodys paprastesnės.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(4)
(5)
(-1)
Bendrinti
MTPC parengtą informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško VšĮ „Mokslo ir technologijų populiarinimo centras“ sutikimo draudžiama.

Komentarai (2)

Susijusios žymos: