Penktokė pamokos metu netyčia atrado naują medžiagą

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

sabotan 2012-02-06 12:11
belekam duok tuos rutuliukus ir sudes ka nors. Va mokytoja reikia pagirt o ne mokyne mkytojas nusiunte nuotrauka.
runce 2012-02-06 12:23
Lietuvoj mokytojai būtų pasakę, kad neišsidirbinėk su rutuliukais ir daryk kas liepta
Skeptikas 2012-02-06 12:33
Be abejo čia didžiausias mokytojo nuopelnas. Nepaisant pasiruošimo metodiškai išdėstyti paskaitą dar papildomai domėtis mokinių "nesąmonėmis"... ir tai davė rezultatą - sudomino pačią mokinę ir visą mokyklą. Matosi, kad mokytojas dirba iš pašaukimo ir meilės mokslui, o ne dėl to, kad "atkišti".
bahuriux 2012-02-06 12:37
Man idomu, kad nuo 10 metu vaikus moko chemijos, kodel lietuvoj gerokai veliau? Ar lietuvos vaikai per buki?
edgarasl 2012-02-06 12:51
Tyčia sukurtų, o čia. Kas ten žino kiek penktokai stebuklų yra prikūrę, tik nekompetetingi mokytojai to nesupranta
kiesza 2012-02-06 13:35
Taip. Lietuvoje visi tiksliuju mokslu mokytojai sovietiniu paziuru ir yra isitikine, kad viskas jau atrasta ir nebera prasmes meginti kaska sukurti. vaikai kaip robotai mokomi pagal sovietine santvarka.. Na bent jau man tokie mokytojai kliuvo
blizzard 2012-02-06 14:09
Man tas pats, džiauguosi kad dar lietuvių kalbos mokytoja kliuvo normalesnė, per jos pamoka filosofinėm temom buvo galima padiskutuot, o pas kitus tai nežinau, na dirba žmogus dėl pinigų o ne dėl pašaukimo.. Kažin šitos medžiagos nebus galima naudot kaip kuro?
Skeleton 2012-02-06 14:56
Tai chemijos istorijoje būta daug atsitiktinių atradimų. XIX amžiaus viduryje, kai naturalūs dažai buvo labai brangūs, vienas chemijos profesorius (pamiršau pavardę) po bandymų supylė chemikalus į atliekų kibirą ir kibiro turinys nusidažė skaisčia spalva. Berods profesorius užpatentavo pigmento sintezės procesą ir užsidirbo milijonus...
Sauliux 2012-02-06 14:58
Tada, manau kiekvienas gali pasigirti laimėjimais chemijos srityje, kas bent kiek mėgo maišyti ir deginti viską ką rasdavo namie, bet nieks gi nežino ko ten esame užmaišę. Sakau, kad nuopelnas turėtų būti tik mokytojo ir profesoriaus, o vaiką tituluoti kažkuo, kai dar liežuvis neapsiverčia tų atomų pavadinimų ištarti, atradus junginį kurio pavadinimas išvis mažiausiai sako, tai galėtų tik amerikoj. Galų gale tų medžiagų yra virš 10 milijonų..
enternald 2012-02-06 15:09
Tu visiškai teisus, šiuo fenomenu naudojasi mokslininkai sukuria uždotėlių ir taisyklių kaip molekulės gali susidėti, kurios turi tikslą ir palieka flashinį žaidimą: http://cosmiclog.msnbc.msn.com/_news/20 ... scientists Esmė, kad nuo šių problemų super kompiuteriai negali patikimai išspręsti, nes matematika už jų be galo sunki ir apriboti sąlygas sudėtingų baltymų kūrime sunku. Bet duok dešimtis spalvotų rutuliukų žmonėms neturintiems ką veikti, kad sukurtų fragmentus ir jie kažkaip sukurs, net ir trimatį baltymą. Gali ir pats porą žaidimų pabandyti pažaisti: http://en.wikipedia.org/wiki/Phylo_video_game ir http://en.wikipedia.org/wiki/Foldit Vienas lygina genus, antras dirba su baltymais. Jau tokie žaidimai davė rezultatų: suprojektuotas baltymas nužudantis ŽIV. Žinoma jį susintetinti ir išbandyti kitas klausimas.
Strong_Bad 2012-02-06 15:19
Kaip pirstu i aki, ir as panasia minti norejau parasyt. matyt dar zalias naujas mokytojas papuole ir pasielge neiprastai teisingai.
Swift RR 2012-02-06 15:29
garbėtroška, ką gaila kad tas vaikas taip įmatriai sudėliojo vykusią molekulės struktūrą(matyt čia atsitiktinumas) ir jų atsitiktinė konfiguracija sudomino profesorių. Jei tu konstruotum beleką, tai didelis šansas būtų kad tau pasakytų kad ši molekulė būtų arba nepatvari, arba išvis nebegali egzistuoti ir yra visiškai nenaudinga...
Sauliux 2012-02-06 15:42
Nuopelnas toks pat kaip loterijoj laimėti. Nusiperki teleloto bilietą, laimi ir po to sako: žiūrėkit kaip jis moka gerai loterijoj žaisti, tai talentas.
faktas 2012-02-06 15:48
Dėl pinigų? Jie gauna nedaug virš 1000 Lt. O jauni mokytojai dažnai nei 1000 nesusirenka. Jei eitų dėl pinigų, tai rinktųsi prekybą narkotikais ir prostitutėmis. Su mokytojais tokia problema. Labai maža dalis žmonių tikrai nori būti mokytojais. Mokymas juos veža. Dažniausiai jie reikalauja labai daug ir mokinių nelabai mėgstami. Kita grupė - didžioji - yra mokytojai, nes niekam kitam netinka. Pvz., studentas vargais negalais baigia fiziką. Privačioje kompanijoje dėl žinių trūkumo darbo negaus. Valstybiniame institute greičiausiai irgi ne. Tai lieka tik mokyklos... Iš tų mano pažįstamų, kurie baigę nuėjo dirbti mokytojais, tik viena turi puikų žinių bagažą, o kiti tikrai kad ne patys protingiausi. Taigi kol mokamos mažos algos, geri specialistai nedirbs mokytojais, o nuo to kentės mokiniai. Užburtas ratas.
sabotan 2012-02-06 16:18
Aš ta ir turėjau omeni kad mergaitei tiesiog pasiseke ir taip galejo bet kam pasisekt. Jai ta pati mergaite butu nepadejus 1 molekules butu visai kitaip ta medziaga butu nepatvari tai atsitiktinumas . Aš tiesiog sakau kad mokytojas yra aukšto kvalifikacijos. Gali labai imatrei sudeliot bet tai nerei6kia kad sukursi kazka stebuklingo.
blizzard 2012-02-06 17:47
Gal ne taip išsireiškiau, bet norėjau parašyt kažką tokio kaip ir tu, mokytojai dabar moko ne dėl to kad tai nori daryti, bet dėl to kad dirbtų, mokymas jiems yra darbas, o ne žinių dalijimosi procesas. O užmokestis prie to daug prisededa, gaudamas tą 1000lt į rankas motyvacijos ne kažin kokios turi, net ir tie kurie moko vaikus dėl darbo o ne dėl pašaukimo, gaudami geresnius atlyginimus sugebėtų juos kaip nors geriau išmokyti, manau būtų motyvacija geriau dirbti nei dabar. Pats dabar studijuoju, tai su dėstytojais viskas kiek kitaip, dauguma jų tikrai turi žinių bagažą ir sėdint paskaitoje tas jaučiasi.
faktas 2012-02-06 18:18
Cha, kai būsi ketvirtakursis arba magistrantas, tavo nuomonė šiuo klausimu truputį pasikeis. (-:
Skeptikas 2012-02-06 19:18
Apie tai ką tu kalbi yra elementrių poreikių patenkinimas. Prisimink Maslow piramidę, jei žmogus negali nusipirkti pavalgyti, apsimokėti už būstą kalbos apie kažkokias motyvacijas išvis nebelieka. Mokytojai Lietuvoje susiduria su abiem dalykais. Paprastų žmonių požiūris į mokytoją, biurokratinis mechanizmas (elektroniniai dienynai, programų rašymas pagal šabloną nukreipia mokytoją nuo tiesioginio darbo su metodine medžiaga ir mokiniais), nedidelis atlyginimas, ilgas išdirbamas amžius, knygų trūkumas - visa tai įtakoja mokytojo atsainų darbą.
Rili11 2012-02-06 19:37
Mano dukra pradinese klasese mokejo dauginti ir dalinti dvizenklius skaicius pirstais ( buvo savo sistema sukurusi); rasinelius rasydavo tik eilemis. bet palaipsniui mokytojai nuramino...
Pavasarėlis 2012-02-06 21:17
Nėra blogai tais mokytojais dirbti. Abu mano tėvai yra mokytojai ir tikrai pinigų šeimoje netrūksta. Į keliones užsienyje išvažiuojam, mokesčius be problemų susimokam, turim bent porą kompiuterių, mašiną. Vat dabar objektyvumo labui mamos pasiteiravau apie atlyginimus. Mama dirba lietuvių kalbos mokytoja jau per 15 metų ir į rankas gauna per 2300Lt turėdama 22 pamokas per savaitę. Taigi nėra taip jau blogai. Plius, mano tėvas dirba kūno kultūros mokytoju ir uždirba beveik tiek pat, taigi pajamos gaunasi palyginus neblogos 3 asmenų šeimai. Kitas aspektas yra jauni mokytojai, kurie baigę mokslus uždirba aišku mažiau, tačiau taip pat manyčiau padorią sumą. Taigi, dirbdamas pilną etatą, tai yra 18 pamokų, jaunas mokytojas uždirba apie 1500Lt į rankas, gal net daugiau. Taip pat dar vienas svarbus mokytojo darbo privalumas yra atostoginių dienų skaičius. Vat tėvai nebedirba nuo liepos iki rugpjūčio pabaigos ir už tai gauna atlyginimus. Kas be ko dažnai darbas mokytojui baigiasi jau 14h dienos. O kartais net anksčiau. Be to neretai būna 3 laisvos dienos per savaitę. Aišku dar vienas svarbus mokytojo darbo aspektas yra tai, kad neretai mokytojai nedirba pilno etato vienoje mokykloje, o dirba sakykim per dvi mokyklas. Būna, kad dirba vienoje mokykloje ir turi tik kokias 10-14 pamokų, tuomet atlyginimas sparčiai artėja link 1000Lt žymos. Tai vat, tikiuosi, kad ši informacija bus nors kam naudinga ir padės susidaryti kiek aiškesnį ir palankesnį vaizdą apie mokytojo darbą.