Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
kionig 2012-03-19 23:50
Tai kad nemažai varoma ir marihuanos. Praktiškai lengviausiai ten išauginamas produktas, kadangi pas juos šviesos ir šilumos netruksta.
Bet tie kurjeriai yra praktiškai bejėgiai prieš dabartines kontroles, kai yra x-ray arba aukštos energijos joninis skenavimas, kuris parodo net labai menkus narkotikų buvo pėdsakus. Taip pat šunys randa viską.
Alkoholizmo gydymas yra praktiškai bejėgis. Ir mano manymu toks gydymo būdas neatneš didelės naudos, nes gydomos pasekmės, o ne priežastys. O va priežastys prasideda mokykloje
jur 2012-03-19 23:54
Vajezau kiek cia daug ekspertu. Visi viska zino apie priklausomybes ir narkotiku poveiki, tik pamirso paminet, kad visos zinios tik is pletku ir mokyklos, kitaip tariant mitai ir stereotipai.
I tema:
Tikrai pilnai tikiu, kad alkoholizma (ir gal but net kitas priklausomybes) galima gydyti LSD. Ne tiesiogiai, ne kaip vaista. Tiesiog sita medziaga keicia mastyma. Atveria tokius pasamones kanalus, kuriu iki tol nebuvai pats atveres. Tai praplecia akirati ir leidzia pazvelgti is kito kampo.
Tiem zinovam, kurie didziuojasi savo konservatyviu mastymu, prisiklause mitu ir neigia mokslinius tyrimus, galiu pasakyti tik tiek: nezinot apie ka kalbat. Ir nereikia cia apie narkomanija ir psichologines priklausomybes. LSD - tai tokia stipri patirtis, kad po vieno karto nesinori dar maziausiai menesi. O mano atveju ir istisus metus. Tai nera eilinis vakareliu "kaifas".
Deidavas 2012-03-20 00:00
Didžiausi eGZpertai dažniausiai nieko neišmano. parašė puikų post'ą ir niekam neįdomu. Šunim svarbiau lot ir pjautis. Kalbat apie tai ko nesuprantat ir esat įsitikinę ir tvirtai tuo tikit, kad jūs teisūs. Kol neišgirsi ką kitas žmogus tau sako, tol niekad nesuprasi ką pats sakai.
kionig 2012-03-20 00:25
Nieko jis ten ypatingo neparašė. Tik narkotikų klasifikaciją ir tiek. Mus domina ne visokie terminai, o psichologinės vartojimo priežastys ir taip pat kuris iš tų 'lengvųjų' narkotikų duoda didžiausią malonumą.
Taip pat buvo paminėti, kad skirti pripratimą nuo priklausomybės. Čia nėra nieko sudėtingo. Iš pradžių priprantama, o po to ateina ir priklausomybė. Juk atvirkščiai nebūna? Auksinė taisyklė. Pirmąją priežastį pašalinus, galima nesunkiai išvengti ir antrosios. Paprasta. Tik visiem tokias priežastis yra geriau spręsti tiesiai per aplinkui, bei tokį būdą sunorminti ir laikyti tai neginčyjama tiesa.
Fikcija 2012-03-20 04:53
kionig kokia proftechnine esi baiges,kad pas tave tokia bendravimo kultura?Negi portalo administracija neranda normalesniu moderatoriu?
Liandar 2012-03-20 07:05
Man irgi nesuprantama kodėl žmonės nori viskuo svaigintis, bet jų vartojamas yra VISIŠKAI tapatus alkoholio vartojimui.
Niekas tavęs čia nenori priversti vartoti tų narkotikų, tik nori tau pasakyti, kad ne visi narkotikai yra 'blogis', kuri reikia iškart visais galais šmeižti vien dėl to, kad pats jų nenaudoji.
O dabar prie temos:
Mano nuomonė 1-2 LSD dozės per metus yra daug geriau negu kasdien geriamas alkoholis. Na, bent jau kokį milijoną kartų sveikiau
Rimvydas 2012-03-20 07:27
Ar gali būti blogiau už kvailį,kuris neturi jokios patirties ir išmanymo, tačiau aiškina kaip super ekspertas ir dar žmonių kalbas interpretuoja taip kaip,kad jam būtų naudinga.
Šitas sakinys tik parodo,kad nieko neišmanai. Žolė nėra jau tokia stipri,kad negalėtum savo veiksmų sukontroliuoti. Aš apsirūkęs žolės galiu normaliai telefonu bendrauti ir žmogus neįtars,kad aš apsvaigęs.
O šiaip parūkius žolės pasijungus kokią ramią dainą ji tampa 100x gražesnė ir artimesnė širdžiai nei neparūkius.
dawid90 2012-03-20 09:04
Manau geriausia is vis nevartoti.
dawid90 2012-03-20 09:12
Tai vis del to kokia to svaiginimosi prasme? Pakaifuoti?
blizzard 2012-03-20 09:23
Mes to visiškai nesuprantam, niekad nežinojom ir visai nenorim suprast.. pagrindinis klausimas vis vien išlieka, kam to reikia?
Čia filmas į temą nesakau kad labai tikroviškas, bet pažiūrėt rekomenduoju visiems
http://www.imdb.com/title/tt0180093/
p.s. nebėra ką daugiau diskutuot, vienintelis svarbus išlikęs klausimas lieka tas pats, dėl ko jūs naudojate narkotines medžiagas ir ką jus joms suteikia? kokia to prasmė ar tikrai nerandat nieko kas sukelia didesnį pasitenkinimą? Mano žinučių prasmė ir buvo tokia, kad narkotinės medžiagos tėra žemiausio lygio pasitenkinimui skirtos pasiekt medžiagos. Tikiuosi kada nors tai suprasit.
sub 2012-03-20 11:03
Blizzard esi teisus - narkotinės medžiagos skirtos pasitenkinimui, atsipalaidavimui, kitokiam suvokimui "gal". Teisingai jūs abu su kionig šnekat ir keliate labai svarbius klausimus.
Pabandysiu atsakyti į juos iš savo stebėtojo ir vartotojo pusės.
Kaip minėjau man buvo įdomus poveikis. Visų narkotikų funkcija, mano nuomone ir patyrimu - atpalaiduoti žmogų bei suteikti jam tikrovės iškraipymo įrankį. Taigi pažintine seka buvo tokia:
Žolė - atpalaiduoja, nuramina (neveltui amerikoje šokoladai iš žolės pardavinėjami ir panašūs dalykai visiskai legaliai), suteikia tokių teigiamų emocijų, optimizmo visomis temomis kai esi apsinešęs. Priprasti prie jo sunku.
Kokainas - manau švariausias narkotikas iš sintenių, tačiau tai grobuonis. Poveikis: tiesiog esi geros nuotraukos, labai bendraujantis žmogus su stipriai išsiplėtusiais vyzdžiais. Jausmas toks, kad nesvarbu ką šiuo metu darai, ką veiki, su kuo esi, svarbu tik kad esi ir tau gera. Lengva priprasti.
Ratai (extazy) - tusofciku megstamas dalykas. Susuka smegesnis ir iskreipia tikrove. Tai sinteniniu būdu gautas narkotikas.
Hašišas - poveikis panašus į žolės. Daugumai vartojančių ar bandžiusių ši narkotinė medžiaga nepatinka dėl jos apdorojimo būdo.
Heroinas - sinteniu būdu gautas narkotikas, labai stiprus. Poveikio nežinau - nebandžiau, buvo perbaisu artimiau susipažinus su šiuo narkotiku ir jį vartojančiais. Tai siaubas Nr. 1. Prie jo pripranta daugiausiai žmonių. Tie žmonės dėl šio narkotiko pasiryžę viskam.
Pagrindinė esmė. yra du skirtumai tarp visų narkotikų. Vieni yra augalai, patys užauga, veda vaisius - kurie dažniausiai ir tampa narkotine medžiaga. Kita grupė yra sintetika. Taigi didysis skirtumas tarp šių grupių yra šalutinis efektas. Nuo sintetikos, kaip ryte nuo alkoholio būna "pachmielas", tai nuo sint.narkotikų - "lomkės", kaulų laužymas, kiti šalutiniai efektai. Taip pat didelis skirtumas tarp šių grupių tas, kad prisiragavęs sintetikos tu neužmigsi lengvai, arba neužmigsi visai. Dar vienas skirtumas, sintetika sukelia spaudimą organizme, todėl pastoviai patartina gerti šaltus gėrimus ir taip vėsinti organizmą.
Šiuo metu kartais užkuriu kasekėlį, nieko daugiau. Galit teisti mane, galit išteisinti, bet nematau tame nieko blogo.
Taigi baigiant šį komentarą norėčiau pridurti:
Visi draugiškai užkurkim taikos pypkę ir eikim lošti CS.
jur 2012-03-20 14:47
Itariu prie musu smegenu plovimo bus prisidejusi krikscionybe, teigianti, kad bet kokie malonumai yra nuodeme. O gal tiesiog blaivininkai kaip visada laiko save geresniais. Nezinau, psichologija nera mano sritis.
Zinau tik tiek, kad visame pasaulyje nuo seno buvo svaiginamasi VISU kulturu. Samanai tuos pacius grybus naudodavo/naudoja dvasinems paieskoms. Marichuana naudojama kaip vaistas ar atsipalaidavimo priemone. Kava padeda lengviau issedeti nuobodzia darbo diena ar pasiruosti egzaminam. Maciau kazkada laida apie gyvunus (nepykit, pavadinimo neprisimenu) ir kaip jie svaiginasi. Bezdzione laizo nuodinga viksra, drambliai pagedusius obuolius ryja ir tt. Tai yra gyvunijos dalis.
Kionig, sakai, kad alkoholizmo problema slypi giliau. Pilnai sutinku. Ir mano "tikejimas" ne siaip sau, o tik todel, kad zinau kaip veikia LSD (panasu, kad tu nezinai). LSD, pasikartosiu, leidzia pazvelgti giliau ir atverti save kitom nuomonem, pazvelgti is kito kampo (ko matau kai kurie cia visiskai nesugeba). Taigi, alkoholikui tai gali lemti supratima apie save, pagerejusia nuotaika ir nebenorejima begti nuo realybes. Po LSD patirties dar kelias dienas turesi apie ka pagalvot ir tai bus tokios mintys, kuriu iki tol negalejai tureti vien del siauro poziurio.
Is kai kuriu jusu ekspertu pozicijos matau nusiteikima, kad tik ju mastymas yra tiesus ir teisingas, o narkotikai tik viska sudarko ir padaro ji "neteisinga". Jei gyventume tik tarp tokiu desiniuju kaip jus, neturetume meno, dvasiskumo ir kitu zmonems budingu dalyku. Tokiame pasaulyje tikrai nenoreciau gyventi.
Ir dar - labai gaila, kad vaistinej pardavinejama bruda jus laikote normaliu sveiku dalyku, o gamtos uzauginta kanape stresui nuimti jau svaigalais ir ja vartojancius "apsirukeliais". Kazkur zmonija pasuko ne tuo keliu. Labai gaila.
Jei kam tikrai idomi si tema, o ne tik stengiates pateisinti savo stereotipini mastyma, labai rekomenduoju sia knyga:
http://www.scribd.com/doc/24192442/Gyve ... ael-Gossop
lazzzzzy 2012-03-20 16:02
Albertas Hofmanas, mokslininkas isrades ir pirmas isbandes LSD, mire budamas 102 metu naturalia mirtimi.
dawid90 2012-03-20 16:03
O kokiu kelių reikėjo pasukti? "Dvasinių"?
Liandar 2012-03-20 18:17
Čia aš turėjau omenyje apie straipsnio temą, kuri sako, kad LSD galėtų padėti alkoholikams ir norėjau pasakyti, kad reta pavienė dozė būtų geriau negu alkoholizmas ir taip, tu teisus sakydamas, kad geriau iš vis nepradėti vartoti alkoholio, bet manau alkoholikams tai jau per vėlu.
O šiaip dawid90 siūlyčiau nepervertinti savo apstinentiškų pažiūrų, nes jos tavęs už kitus žmones morališkai geresniu nedaro.
Analog 2012-03-20 18:46
Nu, apsipūtėliai, parodykit man bent vieną žmogų, kuris pasiekė savo srities aukštumų (verslas, mokslas, politika). Tas pats Hofmanas be LSD daugiau nieko neatrado, o LSD atrado tikrai ne kažkokių tripų dėka.
dawid90 2012-03-20 19:07
Parodyk kur rašiau, kad esu morališkai geresnis už kitus.
Rimvydas 2012-03-20 19:13
Visi The Beatles grupės nariai vartojo LSD ir marichuaną. Turbūt garsesnių ir didesnio pėdsako muzikos pasaulyje nepaliko niekas. Whitney Houston, ją pražudė ne narkotikai,o alkoholis. Netgi keli Amerikos prezidentai rūkė žolę ir pasisakė už ją.
Pvz. čia vienas nerūkantysis vis pašiepia tuos,kurie rūko. Kažkodėl pats elgiasi blogiau nei tie kurie rūko žolę ar vartoja LSD. Dawid90 rašė:" O ką, narkotikai gėris? Tai gal pavartok heroino, patirsi tikrą "dvasinį pakilimą". "
Nei vienas žolę rūkantis ar LSD vartojantis rimtesniais tikslais nepasiūlys žmogui vartoti šūdo t.y. heroino ir kitų panašių medžiagų. O tu siūlai.
Abstinentai netolerantiški žmonės, jie save išaukština, peikia kitus nejaučia patys kaip jų moralė nesugeba tilpt į tam tikras tolerancijos ribas. Ar jums nepasirodė keista,kad nė vienas rūkantis žolę jūsų už tokius niekam tikusius argumentus dar neįžeidė? Jūsų nuomonė yra toleruojama ir atsakoma gražiai be keiksmažodžių ir be žeminimo ir be absurdiškų pasiūlymų kaip,kad "parūkyk heros". O kvaili klausimai kai yra jau duoti atsakymai nebelaukiami.
dawid90 2012-03-20 20:18
Atsakymai?
kodel 2012-03-20 21:51
Straipsnis buvo apie LSD. Pažiūrėkim į jo poveikį. LSD poveikis priklauso nuo žmogaus patirties. LSD sukelia vizijas pagal žmogaus patirtį, pagal jo fantazijas. LSD suaktyvina pojūčius, bet juos iškraipo. Tai yra smegenų stimuliacija kartu su smegenų darbo sudarkymu. Iš čia jums ir nauji pojūčiai, naujos sąvokų prasmės, vaizdiniai, potyriai. Bepročio stadija. Ar tai naudinga? Mano galva - ne. Na, nebent kaip atsipalaidavimo forma, kuri yra žalinga psichinei sveikatai, bet naudinga fizinei. Gal padės išvengti streso sukeliamo vėžio, bet tikrai tam yra ir geresnių būdų. Dar gal naudinga menininkams, kurie kuria tokį meną, kurio aš nesuprantu.
LSD tikrai labai naudingas sektoms, nes palengvina smegenų plovimą.
Religingam žmogui LSD padės pamatyti trokštamas vizijas, pabendrauti su Dievu ar šventaisiais. Ufologui padės pabendrauti su ateiviais, gal net pakeliauti su jais. Ezoterikui padės prisijungti prie informacinio lauko, keliauti laiku, bendrauti su mirusiais ir pan. Turim tokių žmonių ir be LSD...
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
LSD narkotikas gali padėti įveikti alkoholizmą