Verslininkas: kelionė į Marsą ir atgal bus įperkama „vidutiniam“ piliečiui

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

vienetas 2012-03-22 11:42
... nes po 20-25 metų vidutinis žmogus turės atliekamus šimtus tūkstančių Nu kaip jūs norit, bet man tai skamba kaip idiotų US konservatorių propaganda. Fun
blizzard 2012-03-22 11:52
Galim tik įsivaizduot kokia turtinga yra Amerikoje vidurinioji klasė bet dėl vieno aš jam pritariu, sistema turi būti daug kartinė..
Creatium 2012-03-22 12:11
Viename forume jau komentavau: Jeigu kelionė bus po 20-25 metų, tai tuo laiku pinigai realiai gali būti tiek nuvertėję, jog pusė milijono santaupų turės eilinis pilietis
blizzard 2012-03-22 12:26
Iš tikro tas pusė milijono viduriniajai klasei nėra tiek ir daug. Prisiminkim laikotarpį prieš krizę, visi pirkosi namus ėmė paskolas pusei milijono ir daugiau ir vargo nematė, tai čia taip buvo Lietuvoje kur atlyginimai vieni mažiausių ir paslaugos nėra tokios jau pigios. Užsienyje tokią sumą pinigų susitaupyti ne taip jau ir sunku, tuo labiau kad ir įvairūs investiciniai fondai, tie patys bankai yra žymiai stabilesni. Aš manau kad vidutinis amerikietis per kokį 20 metų ar trumpiau dėdamas kažkurią dalį atlyginimo laisvai gali tokią sumą susitaupyti.
sabotan 2012-03-22 12:46
na gal tures tu 0.5 mln bet tada ir kelione kainuos tikrai daugiau
wolas 2012-03-22 13:23
Eilinis pilietis - Kalifornietis tai tikrai taip. Ir beje nuskristi į kosmosą, kartą gyvenime tikrai manau nepagailės žmonės kad ir kokių penkerių metų santaupų.
punktyras 2012-03-22 14:07
Tuoj įsisteigs kompanija RyanMars ir pasiūlys skrydžius iki Marso ir atgal prieinamomis kainomis stovimose vietose. Bet kosmose šiaip ar taip jokio skirtumo tarp stovėjimo ir gulėjimo
slicKrox 2012-03-22 14:18
Sugebėjau perskaityt tik puse straipsnio ir šiek tiek juokas kelia... tegul pirmą bent pabando vieną žmogų nugabent į marsą ir sugrąžint namo, o po to jau apie išlaidas ir komercinius tikslus kalbėt.
Swift RR 2012-03-22 14:57
Jei kosmoso programa būtų vystoma normaliai, tai ir dabar galėtume skristi iki Marso, tik už drakonišką kainą.
nightex 2012-03-22 19:42
siaip tai kas liecia kosmines keliones saules sistemoje esame mazai pazenge sioje srityje. Tebenaudojame sprogimo energija pakilimui, tokio tipo varikliai yra labai neekonomishki, del to ir keliones jais yra labai brangios. Nesimato kad sioje srityje kashkas butu daroma naujo, nasa seniau vygde keleta projektu naujo tipo propulsijos varikliams kurti, bet buvo nutrauktas finansavimas, taigi kashkaip netikiu kad kashkas labai stiprei pasikeistu per 5 m. o kas bus uz 20-25m prognozuoti yra bloga praktika, nes kaip matome viskas keiciasi labai greitai. Kol nebus sukurtas budas kaip efektyviai pabegti ish zemes, turiu omenyje iveikti zemes trauka, kur reikalingas berodz 11km/s greitis, tol kosmines keliones bus kosminemis kainomis. Kur tu skrisi su tokiais spjaudalais ~2 000 000 kg degalu reikalingi vien pakilimui.
edragon 2012-03-22 20:26
Aš tai optimistiškai žiūriu į juos. Bet manau, kad didžiausios bėdos yra tos, kad testavimas labai brangus, paleidi raketą milijardo dolerių vertės ir sprogsta, o ten gal visai nesunkiai pataisoma kokia klaida buvo. O dėl 0.5 milijono dolerių kainos - lietuviams žiauriai daug, bet yra ir daug turtingesnių valstybių. Net jei 10 milijonų kainuos, nemažai atsiras žmonių per visą pasaulį, norinčių nuskristi iki Marso.
Laurynas19 2012-03-23 00:58
Ir kodėl gi neivienas nepaminėjot laiko? Kad ir kiek kainuotų kelionė, paprastas žmogus vistiek negalėtų skristi iki marso. Kelionės saugumo niekaip neužtikrins dar minimum 80metų (dar vis dūžta įprasti lėktuvai, ką jau kalbėti apie tokias keliones). Iki marso ir atgal, kiek trunka keliionė? 6mėn? Kas sugebėtų išbūti nesvarumo būklėj, skrydžio metu 6mėn?? Čia reikia tiek fizinio tiek psichologinio pasiruošimo. Žodžiu fantazuoja tas vadovas, kad tik gautų finansavimą. Būkit ramūs nei mes nei mūsų vaikai tikrai nenuskris KOMENRCINIU skrydžiu iki marso ir atgal..