Vis daugiau vokiečių atsisako automobilių

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Leons 2012-07-30 13:19
Ir gerai, reiškia efektyvi viešojo transporto sistema. Mane stebina, kodėl Vilniuje pilna automobilių - žmonės, kuriems iki darbo 15min pėščiomis visvien geriau sės į automobilį ir rytiniuose kamščiuose sugaiš dar daugiau laiko, bei dar pavirkaus kaip brangu Lietuvoj gyventi:) Pats asmeniškai automobilio neturiu - tiesiog paskaičiavau, jog neapsimoka kol kokių 300Lt su taksais nepravažinėji per mėnesį, kurios toli gražu ir taip nepravažinėju.
Arthuras 2012-07-30 13:30
Matai, Vilniuje yra šiek tiek kitaip. Kuo? Ogi tuo, kad su automobiliu kažkur 2x greičiau, nei su viešuoju transportu. Todėl liaudis ir naudojasi automobiliais. Jau nebekalbant apie spūstis autobusuose ir jų važiavimą ne pagal grafiką.
immortallt 2012-07-30 13:59
Zinai, kiek pastebejau. Nuvaziuoti greiciau su masina, bet kol randi kur parkuotis ir susimoki uz parkinga, tai gaunas tas pats. Bent jau ten, kur man reikia.
neworld 2012-07-30 14:17
viskas priklauso nuo vietos kur esi Ir kur tau reikia. Nedaug kur Vilniuje yra viešuoju patogiau.
Leons 2012-07-30 14:25
Taip greičiau, bet ir brangiau. Suprantu, kai reikia kiekvieną dieną važinėti, tai yra į darbą, tačiau jei darbas nėra labai toli nuo gyvenamos vietos tai galima ir dviračiu pasivažinėti ir viešuoju pasinaudoti. Kaip matai vokiečiams nekyla problemų važinėti su dviračiu tai nemanau, kad ir Vilniuj kils (aišku žiema yra kitas atvejis).
Arthuras 2012-07-30 15:14
Pabaikim lygint Vokietiją ir LT. Lietuvoje dviračio net nėra kur palikt padoriai. Paliksi belekur - nup*zdins ir tiek tu jį tematysi(o neblogo dviračio kaina apie 3-4k lt). Galų gale, kiek darboviečių yra dušas, persirengimo kabinos? Kiek Lietuvoje yra tinkamų dienų važiuoti dviračiu?.. Finally, kur padorūs dviračių takai?.. Ne Lietuvos gatvėmis dviračiu apskritai važinėt. O tie, kurie važiuodami bando "įrodinėt", kad įmanoma tik trukdo visiems. Taip, automobilis brangiau, be kalbų. Tačiau nereikia lygint Vakarų Europos šalių ir kartot kaip papūgoms, kad va TEN, tai žmonės protingesni, nes naudojasi viešuoju. Kai Lietuvoje bus toks viešojo transporto lygis, kaip ten - visi juo ir naudosis.
kestutisz 2012-07-30 15:28
Būtent. Na dar ir pagiringa kompanija ar šiaip grūdimasis nepatinka. O vienintelę pakenčiamą viusomeninio transporto atmainą - mikriukus realiai marina.
Leons 2012-07-30 15:31
Na aš ir dviračiu bei viešuoju transportu važinėju ir problemų nejaučiu. Žinoma, čia gal nuo mikrorajono priklauso. Aš šalia centro gyvenu, mano darbas ir šiaip vietos, kuriose lankausi irgi centre.
StLaurynas 2012-07-30 15:48
Nesamones kalbat. Kiekvienoj miesto dalyje skirtingas eismas. Iš mano patirties važinėjant iš Pilaitės į PC Europa piko metu: Dviračiu ~ 30 min. Automobiliu ~ 25 min. + 1-5min. laisvos vietos paieška automobiliui pastatyti Autobusu ~ 20 min. Vžinėjau nuo Akropolio iki PC Europa piko metu: Automobiliu ~ 15 min. + 1-5min. laisvos vietos paieška automobiliui pastatyti Autobusu ~ 15 min. Dėl to automobilį naudoju tik tolimesnėms kelionėms ar kai daugiau daiktų reikia vežtis.
Arthuras 2012-07-30 15:57
Priklauso labai nuo daug faktorių - ką dirbi, kur dirbi, ką veiki ir pan.
1337 2012-07-30 18:03
Gal cia tik man taip nesiseka visa gyvenima, bet kur begyvenciau ir kur bedirbciau, visada iki darbo automobiliu nuvaziuoju 2-3 kartus greiciau nei viesuoju transportu. Jei Kaune su automobiliu iki darbo nuvaziuodavau per 15-30min, tai analogiska atstuma su autobusu/mikriuku iveikdavau tik per 30-60min. Pabandykim visa tai ivertinti valandomis: padauginam sita is 2 (pirmyn ir atgal), gaunam 1.5-2val per para -> x5 dienos = ~9val per savaite -> x52 savaites = 468val. Taigi per metus labai grubiai autobuse praleistum 468val. Automobilis sutaupo mazdaug puse keliones laiko, t.y. apie 234val, arba 10 dienu tavo gyvenimo. Zodziu pasakes griezta NE viesajam transportui tu per metus laimi apie 10paru gyvenimo Taip pat galima priskaiciuoti ir netiesioginius dalykus: maziau devisi avalyne ir drabuziai, sumazeja tikimybe susirgti gripu ir kitomis persalimo ligomis, tikimybe susirgti nepagydoma TBC forma taip pat zenkliai sumazeja. Man atrodo tas "Zmonems peskom 15min iki darbo, o jie vaziuoja autmobiliu" tera isgalvota fraze
neworld 2012-07-30 18:06
O dar padauginus iš valandinio atlygio išeina, kuras ir smulkūs remonto darbai atsiperka.
Arthuras 2012-07-30 18:20
Va už šitą, tai +1.
kestutisz 2012-07-30 18:32
O kas gyvenime atsiperka? Perkantiem pigiai ir brangiai parduodantiem darbo jėgą taip, bet irgi tik iki mirties :) O šiaip aš irgi iš tų kur visai nelinkęs vietoj pusvalandžio automobiliu važinėtis 1:40 2-3 autobusais/troleibusams, ir tai tik į vieną pusę, ir viskas Vln ribose.
neworld 2012-07-30 18:47
Sutaupytą laiką ar pinigus manau kiekvienas ras kur panaudoti Tiesiog parodžiau faktą, kad automobilis nėra taip ir brangu. Aš pats renkuosi tokį keliavimo būdą, kuris sutaupytų daugiausiai laiko. Tai kai viešasis bus toks, rinksiuosi jį.
Wolfy 2012-07-30 18:49
Taupau laiką, tai važinėju automobiliu, be to, kai man vairavimas yra malonumas, tai dar tampa tas važinejimas ne tik būtinybė, bet ir pramoga. O aš nelinkęs čia labai taupyti, kad važiuočiau viešuoju transportu, ypač autobusais. Jei tenka pavažiuoti viešuoju transportu, tai renkuosi tik mikriukus, nes jie žymiai greičiau nuveža, plius: įlipi/išlipi kur nori ir kaina man gaunas tik 50 centu brangiau į vieną pusę.
Leons 2012-07-30 19:05
Na neišgalvota kaip TBC nepagydoma forma (Lietuvoj dar nėra tokių atveju užfiksuota, prisiskaitei per daug apie Kinija) Nieko neišgalvoju, tiesiog kuo arčiau centro tuo neefektyvesnis automobilis tampa, ypač senamiestyje Vilniaus. Beje, aš susirandu darbą ir tada susirandu vietą netoli nuomotis, tokiu būdu nereikia važinėtis iš vieno galo į kitą. Tavo atveju gal ir susitaupo laiko, bet kaip jau bebūtų tų 468val. (beje neatėmei sugaišto laiko kelionei automobiliu) nedirbi papildomai todėl ir nesutaupai. Siūlau priskaičiuot ir miego nuostolius - gi jei valandą mažiau miegotum ir dirbtum tai per gyvenimą susikrautum vos ne turtus Jei jau taip "suvalkiškai" skaičiuoji tai pridėk dar ir tai, jog važinėdamas automobiliu minimaliai judi, o po pasivaikščiomų ar pasivažinėjimų dviračiu kiekvieną dieną išties žvaliau ir geriau jauties. Pamiršau tau paskaičiuot kamščiuose sugaištamą laiką, kurio galbūt su vieš uoju irgi ne visada išvengsi na, bet puikiai tą padarysi vėlgi vaikščiodamas pėsčiomis ar važinėdamas.
immortallt 2012-07-30 21:15
Dviraciu Danijoje pavogia labai daug. Orai Danijoje nelabai geresni, nei Lietuvoje. Ten ziema silciau siek tiek, bet bendrai paemus lietingiau. Dviraciu takai tikrai Danijoje geresni, bet problemu pravaziuoti dideliu Vilniuje neturiu, kai marsruta atkali jau - labiausiai trukdo pestieji bei kai kurie vairuotojai, KET'o nemoka. O del laiko - priklauso nuo daug faktoriu. Bet mintis, kad ne visada masina yra greiciau, turi buti keliama! Kitas dalykas, kol vaziuoji autobusu - gali skaityti knyga, nusnausti ar pasikartot kazka, jei dar mokais. Vienos imones vadovas uzdirbantis tiek, kad ne tik masina, bet ir vairuotoja gali pasiimti, dazniausiai naudojas viesuoju transportu vazinejantis pvz tarp miestu. Mieste naudojas Taksi, jei jau niekur neskuba ir anksti baigia darba (iki vidurnakcio), eina peskom namo.
1337 2012-07-30 21:30
tu sukvepuoji visus suodzius, asbesto stogu dulkes ir visa kita miesto ore tvyranti bruda. Jautiesi geriau, bet ar tai sveikiau, tai dar klausimas
immortallt 2012-07-30 23:50
Asbestas nedulka, kol jis nera apdirbamas. Asbesto mieste jau labai mazai. Smalkes, CO2 ir visa kita suda kvepuoji ir masinoje.