Paprasti klausimai, į kuriuos mokslas nesugeba atsakyti

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

vvv2 2012-09-24 14:08
MrT 2012-09-24 15:25
Yra tekė skaityt apie darbuotojus dirbančius su niežulį sukeliančiomis medžiagomis. Taigi jeigu nors vienas darbuotojas pradėdavo kasytis kiti, patys to nejausdami, irgi imdavo kasytis. Todėl teigiama, kad smegenys siunčia žmogaus kūnui signalus apie galimą kontaktą su niežulį sukeliančiomis medžagomis ir taip stengiasi jį apsaugoti, nors pavojaus gal net nėra. Taipogi, esu girdėjęs (nežinau ar tai tiesa), kad žmonės žiovauja pakilus smegenų temperatūrai - tai veikia kaip aušinimo procesas, kuris sumažina smegenų temperatūrą. Taigi, smegenys pamačiusios, kad kitas žmogus žiovauja, siunčia pavojaus signalą, kad jos galimai yra aukštesnės temperatūros nei tūrėtų būti. Na esmę išsakiau, ką norėjau pasakyt, o kaip yra ištikrųjų - nežinau.
bahuriux 2012-09-24 15:50
Del zaibu sutinku su straipsniu ir vvv2. Del dviracio ka as zinau, vairuotuojas atsakingas yra uz lygsvara, o ne dviratis. Del vairo ir rato asiu taip jos nesutampa, bet iprastai motocilku ir dviraciu vairo asis yra arciau, o rato asis yra truputi isnesta i prieki (shake) ir tai padeda vaziuoti be ranku ir islaikyti lygsvara, bet cia neesme. Kad ir kur bebutu tos asys vistiek pavaziuoti eis, nes vairuotojas virsdamas pasuka vaira i ta puse i kuria virsta ir taip islaiko lygsvara. Jei zmones apskritai nepavaziuotu su dviraciu, tada juo labiau nepavaiskiotu, nes jau butu zymiai daugiau laisves laipsniu nei su dviraciu.
vvv2 2012-09-24 16:29
rimasD 2012-09-24 16:52
Be to dar ir šypsena dažnai užkrečiama, bei juokas.
AdutisTM 2012-09-24 17:26
Nelabai supratau su tuo dviračiu. Pašalino krūva efektų ir sako "Ir tokiu dviračiu galima buvo sėkmingai važiuoti." Na ir kas? Ir su vienaračiais sėkmingai važinėja... Prie ko lenkiu, tai prie klausimo, ar tas jų "tiuninguotas" dviratis ratų išvirtimas ir suvedimas). Būtent šie konstrukciniai sprendimai grąžina vairą atgal. O dviračio posvyrio analogas būtų važiavimas šlaitu, tada vairas sukasi link nuokalnės... Ir dar vienas niuansas, ką tie mokslininkai pasakytų apie važiavimo sėkmingumą su "invertuotu" dviračiu (kur rato pasisukimas yra priešingas vairo pasukimui). Toks dviratis puikiai rieda vienas, bet norint tokį vairuoti, reikėtų nemažai treniruotis. Nemanau, kad jie "sėkmingai" važiuotų...
bahuriux 2012-09-24 21:25
Robotui kaip ir zmogui reikia lygsvaros mechanizmo, pakaktu sumontuoti giroskopini davikli ir jis ne tik dvirati gales vairuoti. Buna tie segway ar kaip ten jie dviraciai, lyg ir robotas gaunasi sitas daiktas. Buna aviamodeliuose imontuoja giroskopinius dacikus ir tada galima daryti "stebuklus" su lektuveliu, tu tik duodi komanda kiek pakreipti laipsniu o elektronika pakreipia ir islaiko atitinkama kampa iki kritines ribos ir jei reikia daugiau mandrumynu elektronika sugebetu islaikyti, auksti ir greiti prie to pacio. Cia butu daug kartu sudetingiau nei dviratis su viena asmi tarkim X. Lektuve ju yra visa kruva.
Suplysus_kojine 2012-09-24 21:41
Patikslinimas. Dazniausiai zemes pavirsius isielektrina teigiamai, debesies atzvilgiu (debesies apacia neigiama), todel tai vadinamieji neigiami zaibai. Kai i zemia trenkiava is virsutines debesies, isielketrinusios zemes atzvilgiu teigiamai, gaunamas teigiamas zaibas.
kionig 2012-09-24 21:46
Konkretaus algoritmo įgyvendinimo reiktų ieškoti giliau, bet viskas padaryta ant PID. http://www.youtube.com/watch?v=yUf732mQdvk