Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
vvv2 2013-03-22 12:36
- tikrai stebina 1970 metų pasiekimai..
MCblogiz 2013-03-22 12:57
O apskritai kas technologiškai naujo pasiekta projektuojant variklius skirtus objektų iškėlimui į kosmosą? Perskaičius straipsnį susidaro toks vaizdas, kad technologiškai tai labai panašūs sprendimai taikomi iki šių dienų
Fobus 2013-03-22 13:04
Man taip neatrodo. Čia tas pats, kas gėrėtis, kad pirmieji superkompiuteriai savo dydžiu nenusileido dabarties superkompiuteriams.
Nuo kada dydis yra technologinio išsivystymo matas?
Fobus 2013-03-22 13:09
Man kilo ta pati mintis. 1700 t keliamoji galia, naudingasis krovinys - 57 tonos. Tai kas čia - kiek daugiau nei 3 proc. Visa kita energija švaistamo nenaudingai masei iškelti kilometrus į orą.
Manau svarbiausia, kad ši technologija yra pasiekusi savo ribas. Čia kaip šiluminis variklis. Arba šiluminės elektrinės. Tobulink netobulinęs, bet didesnio naudingumo procento jau tiesiog nebepasieksi...
mch0lic 2013-03-22 13:23
Pas amerikonus labai populiarus sprendimo būdas "go big or go home". Todėl neustebčiau jei jie ir 100 raketų sulipdytų į vieną, vietoje to, kad ieškotų alternatyvų
nekvailyskaipdauguma 2013-03-22 13:42
Kokiu alternatyvu, kosminio lifto? Gravitacinio variklio?
Kuo toliau, tuo labiau suprantu, kad komentaru egzistavimo tikslas tera vienas, paneigti ir ispeikti viska, kas rasoma straipsniuose, parodant kad tu esi protingesnis uz visus nasa mokslininkus, bei privacius mokslininkus kartu sudejus
MCblogiz 2013-03-22 13:49
niekas čia nieko nepeikė, tiesiog įdomu kas įdomaus yra nuveikta šioje srityje. taigi be putų prašytumėm ir tolerancijos šiek tiek
mch0lic 2013-03-22 13:54
.
Prieš sulaukiant kritikos, sutinku, tokio svorio nepavyks iškelti su lėktuvu, tačiau, kaip ir minėjau visuomet yra kitų altenatyvų ir kitokių sprendimų...
vvv2 2013-03-22 13:58
dyendy 2013-03-22 14:05
100% naudingumo koeficiantas butu tik teleportuojantis ir vistiek be energijos sanaudu nepraeitu. Vidaus degimo NK yra apie 20%. Reaktyvinis judejimas yra tas dalykas kuris kolkas kiek zinoma gali veikti nesvarume vakumo salygomis. Yra pigesniu alternatyvu bet su saules bure i orbita nepakilsi. Vienas is privalumu buvo paminetas - skysti degalai, galima ijungti isjungti ir vel ijungti... bet kokia esme cia aiskinti nes turbut tas junginejimas sukurtas pinigam plauti
Suplysus_kojine 2013-03-22 14:23
Vat butent, kad nelabai ka cia naujo ir prigalvosi (kalbant apie isvedina i orbita), raketinis variklis yra paprasciausias, juo isgaunama daugiasiai galios kuro mases vienetui. Bet kodel ne H2 skystas naudojamas?
BishopaZ 2013-03-22 14:56
SCIFI zinomas dalykas skraidantys miestai, bet kodel gi ne, skraidantis baikonuras. Aukshtis tarkim 10 km ish ten link atviros erdves 10 km trumpiau, sanaudu maziau ir t.t. Galima juk paleidimo aikshtele ishkelti i reikiama aukshti tik priesh pat paleidima ir t.t.
P.s.> be to branduolines reakcijos sukuria daugiau energijos ploto vienetui, kodel vel negryzus prie shitu technologiju a?
Kilgoras Trautas 2013-03-22 15:12
Taigi žibalas kaip raketinis kuras naudojamas jau nuo V-2 laikų (WW II karo). Beto iki šiol beveik visos raketos keliančios žmones į orbita naudojo skystą kurą. Kur čia tas privalumas, juk kitaip ir nebuvo.
Simplicity 2013-03-22 15:48
O tai kuo tu tą Baikonūrą ore laikysi? Prie Mėnulio pririši? Nepagalvojai, kad be viso to dar teks ir raketą į dešimties kilometrų pakelt, kad ją iš ten paleisti?
Tai, kad nėra alternatyvų, dar nereiškia jog jų neieškoma. Jei ką būtų sugalvoję, tai jau būtų pradėję naudoti. Šiaip, nemažai išradimų gimsta būtent JAV.
kurmis 2013-03-22 15:58
O tos dalys, kurios atsiskyria iškeliant palydovą, visos grįžta į žemę ar tampa kosminėmis šiukšlėmis?
nanobullet 2013-03-22 16:11
Aš tai negaliu į paveiksliuka atsižiurėti , tikrai gerai padirbėta.
Įdomu kokia krovino tonos kaina keliant pilnai pakrauta.
Skeleton 2013-03-22 19:25
O turėtų būti baisu. 27 varikliai kai vieno variklio gedimas gali pražudyti visą raketą. Paskutinis bandymas sukurti kažką tokio panašaus buvo Koroliovo raketa N-1 Sovietiniam Mėnulio projektui. Visi keturi N-1 startai pasibaigė avarijomis dėl variklių arba variklių valdymo sistemos gedimų.
Fobus 2013-03-23 04:48
Skeleton, smagu skaityti komentarus. Pasižiūrėjau N-1, 45 varikliai
GTRooTube 2013-03-23 11:39
Taip mačiau dokumentinį filmą apie space race, tai rusai pabaigoje griebėsi šiaudo su daugybe varikliu bandydami iškilti į mėnulį, visgi, jiems visiškai nepavyko. Baisu ir dabar dėl tų 27 variklių, tačiau kompiuteriai šiais laikais manau gali apskaičiuoti ir vienu metu uždegti jas visas (ko nepavyko padaryti rusams), tad tikiuosi geriausio.
rimka 2013-03-25 11:19
jeigu pats nežinai, tai nors kitų neklaidink. tos pakopos plūduriuoja, ir jas laivais susirenka.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Šiemet startuosianti galingiausia pasaulyje raketa: kaip ji veikia?