Danijos mokslininkai pateikia prieštaringus tyrimus: kanapės žudo vėžines ląsteles ir mažina skausmą

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Arnoldasz 2014-01-07 19:01
kanapes realiai gali but zymiai placiau pritaikomos, paziurek cia .
mirtis 2014-01-07 20:18
Niekas nieko neskalambins, per dideli pinigai ten sukas, kad taip imt ir skalambint. Yra ir dantu sepetelis sukurtas, kuris zudo kariesa be pastos ir 100% atrodo, bet spekit ar jis isvys dienos sviesa, kaip pastos korporacijos zlugtu. Daug dalyku yra, bet...
Edg 2014-01-07 20:44
Nepamiršk ir to, kokie didžiuliai pingai sukasi pardavinėjant nelegalius narkotikus. Kolorade per pirma dieną po žolės legalizavimo, buvo parduota daugiau už milijoną vien iš legalių parduotuvių, kuriose kainos vos ne dvigubai užkeltos palyginus su gatvės kainom. http://www.buzzfeed.com/mbvd/colorados- ... n-on-first
Niemand 2014-01-07 21:37
Su imunine sistema nusišnekėjo, įveskit google cb2 thc ir gausit šimtus straipsnių, kad kanapės imuninę sistemą veikia teigiamai, stimuliuoja. Ir su detalia biochemija. Dėl vėžio abejoju, žolę vėžininkam skiria dėl imuninės sistemos stabilizavimo, nuskausminimo ir artimo antidepresantams poveikio, t.y. paliatyviai. Analogiško poveikio "cheminiai" preparatai (pvz, analginas plius koks trečios kartos antidepresantas, tiesiog kasdien vartojant užmuštų kepenis.
Arnoldasz 2014-01-07 22:39
paskaitykit ka apie kanapes rase Karlas Saganas, gal visi kurie taip bijo sio augalo, siek tiek pazvelgs i tai mokslininko akimis
Shanti 2014-01-08 00:55
Nice! Kanapiu rukymas gelbsti nuo plauciu vezio!
nondescript 2014-01-08 01:01
Na kad ir kiek jos naudingų savybių turėtų, vis tiek durnas lieki, kiek pažįstu "žolininkų" visi pastoviai išsiblaškę, abejingi, užsidepresavę, o kai patraukia vėl tas kvailas juokelis pasigirsta. Jo, gal faina per vakarėlius, bet kasdien - nope.
mirtis 2014-01-08 01:55
Visiskai pritariu jog nesamone del imunines sistemos, nereikia ir skaityti jokiu straipsniu, pazystamu ratas pas mane zolininkai vieni, neivienas neserga jokiom ligom, kaip ir normalus sveikas zmogus... Kita vertus pritariu nuomonei jog kiekviena diena puciant negerai, pakeicia zmogaus psichika... Dar ten zmogelis rase, kad kanapiu pardave daug Kolorade, cia visiskai ne i tema, dideli pinigai ten sukas, bet ne toj sriti, kanape parduodama rukoriuj nesikerta su keliu, kuri parduodama gydant vezi, va butent tokio kelio ir nenori didziosios korporacijos uzsimancios vezio s... Ta kanape jau senai butu uzpatentuota ir pardavinejama kaip vaistas nuo vezio(kanapiu aliejus geriausiai) uz milziniskus pinigus, bet tai yra augalas, o augalo uzpatentuoti negalima, va del ko ji dar vis uzdrausta, bet proverzis matomas stipriai...
MindaugasV85 2014-01-08 07:58
O tu nesusimąstai, kad gali būti atvirkščiai? T.y. užsidepresavę žmonės yra linkę vartoto kanapes, o ne depresuoti nuo kanapių vartojimo? Pas mane irgi yra "ratas" ir visi pakankamai skirtingi. Nors neslėpsiu - vienas tikrai "užsi užsi".
Arnoldasz 2014-01-08 12:00
immortallt 2014-01-08 13:44
O kas siūlo kasdien? Kas bus jei kasdien vartosi alkoholį? Kad būtų visiems tikrai aišku, THC ir yra ta narkotinė medžiaga, kurios poveikį jauti. Dar vienas niuansas, kuo "didesnis stažas", tuo mažiau jos reikia, kad pajausti poveikį, tai yra su laiku dozė mažėja, kad pasiekti tą pačią stadiją.
Skywalker 2014-01-08 14:53
Ar tikrai? Manau kaip tik reikia daugiau... Ar sakai iš asmeninės patirties?
Arthuras 2014-01-08 15:28
Atvirkščiai. Kuo daugiau trauki, tuo daugiau reik.
immortallt 2014-01-08 17:24
Aš sakau, tai kaip skaičiau apie tai, kaip veikia THC.
Arnoldasz 2014-01-08 21:14
immortallt, kur tu cia taip skaitei? nes skamba neitikimai, siek tiek domiuos sia tema, bet niekada neteko to girdeti.
Edg 2014-01-08 22:51
Vartojant kuo ilgiau pastoviai tolerancija kyla, kitaip tariant reikia didesnio kiekio norint tokį pat poveikį patirt, bet padarius mėnesio pertrauką ir vėl tolerancija atsistatys į buvūsį lygį.
immortallt 2014-01-08 23:36
Oi, kad prisiminčiau, buvo senai. Iš esmės pirmą kartą rūkant gi neapsineši niekad. Ir organizmas išmoksta THC įsisavinti. Tikslių procesų ar pan. nežinau. O kas dėl pripratimo, nu per galvą plaktuku irgi įprasi būt daužomas, reikės stipriau, bet tai nereiškia, kad poveikis nebus tas pats. Ir kitas dalykas, kiek dažnai rūkysi.
Rimvydas 2014-01-09 02:48
Ką žinau.. Visiems skirtingai veikia. Man pvz. ir iš pirmo karto buvo efektas, kad ohoho.. O šiaip viskas priklauso nuo kanapės. Yra kas parūkęs mėnesį sako,kad jau nebeveikia, o jeigu ir suveikia, tai labai trumpai. Ir yra tokių,kurie 3 metus rūko diena iš dienos ir sako,kad poveikis vis toks pat... Poveikis nėra toks pat, tik kad psichologiškai pripranti prie būsenos. Kam kanapė patinka dėl pramoginių tikslų ar šiaip dėl mažo išėjimo iš realybės, tai tikrai nenorės rūkyti kiekvieną dieną.. Nes rūkant kiekvieną dieną priprantama prie tokios būsenos.. Tas kuris rūko retai kanapes parūkęs juoksis iki nukritimo, o tas kur dažnai rūko bus apsvaigęs, bet jokių matomų emocijų kanapė jam nesukels. Pažįstu žmonių,kurie rūko kiekvieną dieną, tai atrodo jie taip pat kaip ir blaivi būdama, tik gal aptingsta kažkiek, nurimsta, bet jų taip neišdaužo ir normaliai gali bendrauti su visais lyg niekur nieko. O draugiškoje kompanijoje, kurie rūko tik kas mėnesį ar panašiai, kanapės dūmas suteiks daug juoko porai valandų.
Edg 2014-01-09 05:15
to its intoxicating effects (but not the decreased blood pressure and increased heart rate that comes from smoking). This happens because long-term high dosage of delta-9 tetrahydrocannabinol can “clog” the cannabinoid receptors in your brain, resulting in a “desensitization of cannabinoid CB1 receptors http://buddingfortcollins.com/art-of-th ... nce-break/
zezan 2014-02-28 10:47
Kai paskaičiau šitą tame straipsnyje tai juokiausi ilgai, jus ziurau zmones tikit viskuom ka raso gi tas Jesse Bruce Pinkman yra išsviso išgalvotas personažas iš breaking bad serialo lol pažiūrėkit ta serialą jei dar nemate ir pamatysit.