Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
sabotan 2015-02-26 00:29
O dar spangsta apie dirbtini intelekta .
Fuego 2015-02-26 02:26
O kur dingo visi AMD CPU?
stdio 2015-02-26 07:19
Geras straipsnis.
Pumper 2015-02-26 08:35
Sudegė.
FtBall 2015-02-26 09:08
Daug nesigilinant, spėčiau, kad atsiliko dėl mažesnių skaičių. 2003 metais dėdė surinko kompiuterį. Vietoj 3Ghz pentium'o, sakė, jog dar galingesnis yra 1.8Ghz Athlon'as. Vidutinis žmogus pasižiūri, ir atrodo, kad 3Ghz >> 1.8Ghz, nors benchmark rodo ką kitą.
http://cpubenchmark.net/cpu.php?cpu=AMD+Athlon+2500%2B
http://www.cpubenchmark.net/cpu.php?cpu ... +4+3.00GHz
hamann 2015-02-26 09:39
Tai nori pasakyti, jog AMD pražudė prastas marketingas? Pats tuo tiki?
Kaina, patikimumas ir visa kita neturi įtakos?
Sljder 2015-02-26 09:47
AMD šitai bėdai spręsti buvo sugalvoję rašyt atitikmenį kiek operacijų Intel padarytų Pvz., būdavo Athlon 3000+
FtBall 2015-02-26 09:53
Kaip minėjau, daug nesigilinant. Nesuku galvos, kas iš tiesų juos pražudė, tačiau pati pirma mintis - taip, marketingas. 2003,2010 ir 2011 metais pirkti kompiuteriai turėjo AMD procesorius, tai su jais visiškai jokių bėdų nebuvo. Iš tiesų, niekada neteko turėt bėdų su procesorium.
Pumper 2015-02-26 10:52
Bulldozer pražudė AMD procesorius, nes nauji 8 branduolių 8150 buvo lėtesni už 6 branduolių Phenom II, ką jau kalbėti, kad elektros vos ne 2x daugiau valgė. 8350 pataisė padėtį - sumažino sąnaudas ir pakėlė IPC, bet vis tiek kokiais 95% atvejų atsilieka nuo 4 branduolių Intel.
Fanboys gali to net nebandyti paneigti, nes patys AMD tai iš esmės pripažino pasitraukę iš high-end rinkos.
Atavar 2015-02-26 14:58
Is esmes jis pasake teisybe. AMD kainuodavo pigiau, budavo tokie patys patikimi, kartais greitesni, kartais letesni uz Intel, Kartais kaisdavo labiau, kartais maziau... bet visada pralaimedavo marketingine kova. Tiek sazininga, tiek uzkulisine. Eile metu Intelis mokejo didiesiems PK gamintojams uz tai jog tie ignoruotu AMD savo produkcijose. Po eiles metu tai iskilo i viesuma, intelis gavo susimoketi 1mlrd $ baudos, bet... prarasto laiko AMD taip ir nesugebejo susigrazinti. Per tuos metus intelis uz ta 1mlrd $ susikrove n-kartu didesnius pelnus, kuriuos galejo investuoti tiek i technologini pranasuma, tiek i ta pati marketinga.
Tarkim taikydavo "aktyvia rinkos stimuliavimo" politika (perki mano proca uz 100$, o as tau paskui tyliai grazinu 20$), siusdavo Demo produkcija bent kazkiek didesniems savo uzsakovams, parenge "partneriu" politika, su mokymais, prezentacijomis, dovanelemis ir pns. Vien tai praktiskai savo laiku leme, kad Lietuvoje savo laiku imti naudoti tik Intel CPU (kalbu apie viesuosius pirkimus).
Na o dabar turim tai, ka turim. AMD is tiesu jau finansiskai nesugeba pavyti Intel. Jei Intelis galedavo sau leisti klysti, bei sukauptais rezervais kompensuoti bloga perioda, bei toliau investuoti, tai AMD keli failai vos nesuslugde. Istempe tik arabu pinigai ir grafinis padalinys. Nors hi-end cpu rinkoje ju kaip ir nebeliko. Ner is ko
FtBall 2015-02-26 15:31
Dar šovė mintis. HTC telefonų kameros. 4 megapikseliai. Dauguma gamintojų siūlo telefonus su 10+MP. Taip sakant, būkim biedni, bet teisingi, 4MP vidutiniam žmogui pilnai užtenka.
Simplicity 2015-02-26 15:44
Pritariu. Visiems savo pažįstamiems ir patarimų ieškantiems klientams rekomenduoju vengti AMD procesorių nešiojamuose kompiuteriuose, nes tai yra kažkas baisaus. Visi tie APU labai gražiai atrodo reklamose ir greta 1TB HDD, 8GB RAM, bet realybė yra tokia, kad naujinant iš gamyklinių Windows 8 į Windows 8.1 (per Windows Store), įjungtą kompiuterį gali tekti palikti visai nakčiai. Apie vaizdo įrašų peržiūrą Youtube ar kitose talpyklose (nesvarbu HTML5 ar Adobe Flash) aš išvis nekalbu, nes procesoriaus apkrova net prie 720p raiškos jau šoka iki 80-100%. (Net mano turimas senukas ACER su Intel Core2Duo T5750 susitvarko kur kas geriau.)
FtBall 2015-02-26 16:01
Turėjau laptopą su A6-4200M. Su Windows 7 bėdų nebuvo, su Ubuntu taip pat.
Wolfy 2015-02-26 16:52
Kadangi nematau prasmės permokėti, tai naudoju tik AMD produkcija daugelį metų. Galios man pilnai užtenka bei ilgaamžiškumo ir pinigų sutaupau normaliai.
vanduo4 2015-02-26 18:08
Geras straipsnis.
Visgi bandant atsakyti "kodėl procesoriai nustojo spartėti" ir atmetus romantines fantazijas, iškyla tokie faktai:
1. - būtent procesorių spartinimas buvo tiesiogiai susijęs su diodų skaičiaus didinimu, o kad procesoriai netaptų milžiniški, juos teko mažinti kol buvo susidurta su techninėmis problemomis:
a) nesugebėjimu valdyti elektronus;
b) temperatūra - lustų mažinimas buvo tiesiog būtinas siekiant, kad jie neperdegtų;
c) energijos suvartojimas - niekas jų nepriktų jeigu tai finansiškai neapsimokėtų;
Sprendimai:
a) duomenų srauto didinimas plečiant magistrales (nuo kelių bitų iki 256 bit >>>>);
b) elektrai laidesnių medžiagų paieška;
c) srautų išskaidymas į atskirus procesus - atskirai veikiančios video kortos bei procesoriaus srautų skaičiaus didinimas;
- Visi šie sprendimai vėlgi atsirėmė į tranzistorių skaičiaus didinimo galimybes. Reikia kažko naujo.
3. Tad kodėl procesoriai nustojo spartėti? Todėl, kad visi tyrimai sukosi apie vieną ir tą pačią ašį - 1-0-1-0 skaičiavimo sistemą. Procesoriai spartėjo tik spartinant šios sistemos skaičiavimus, t.y. didinant pralaidumą bet ne kuriant inovacijas;
- Visgi manyčiau, kad čia buvo ir marketingo reikalas - maksimaliai išnaudoti jau turimas technoligijas ir patyliukais kurti kažką naujo, kad vėliau sutriuškinti konkurentus;
- Akivaizdu kad 1-0-1 sistemos galimybės ribotos, reikia kažko naujo - galbūt tai kvantiniai procesai, leidžiantys duomenis koduoti ne vien + ar -, bet visoje skaičių ir netgi raidžių skalėje.
- O va tada atsiras naujas dėsnis. Tikriausiai "Vanduo 4 dėsnis". Aišku mokslininku dėsnio išradėju taps tas, kuris pirmas viešai paskelbs apie faktines galimybes.
- Ir vėl gi viskas iš naujo: energijos sąnaudų mažinimas, medžiagų paieška, procesų skaidymas, procesų spartinimas, pralaidumo didinimas, programinis palaikymas.
Išvada: kompiuterinių technologijų plėtra vyksta plokštumoje, o mes, brangieji, gyvename erdvėje. Užpildę šią erdvę turėsime akis nukreipti į gravitaciją - visatos kūrėją.
Fuego 2015-02-27 21:18
Aš asmeniškai intelio niekada neturėjau. tačiau galiu pasakyti kad AMD yra patikimi procesoriai, turėjau AMD XP 1800+. Po kiek laiko turėjau AMD 64 3200+ su MSI motinine plokšte, VGA AMD Radeon 9800 PRO ir 2GB RAM DDR1. Kompiuteris tarnavo gana neblogai, sparta buvo neblogai, tačiau sugedo Motininė ir kartu nusinešė ramus su VGA, CPU liko sveikas ir jį pardaviau. Šiuo metu jau kokius 5+ metus naudoju AMD 64 x2 6400+ 3,2Ghz Black Edition CPU ir jis tikrai gerai veikia, kompiuterį susirinkau iš dėvėtų detalių. Procesorisu buvo išleistas 2006m. spėju buvo ne vienerius dar metus prieš mane naudotas, VGA keičiau keletą kartų dabar maždaug 3 metus naudoju AMD Radeon HD 5670 1GB 128bit GDDR5. Pirkau tik 4GB DDR2 atminties naujus modulius ir motininę plokštę. 720P. 1080P Blue ray filmai veikia be problemų, tik va pastaruosius metus jau ne visi žaidimai veikt pradėjo be stiprių lagų, bet kadangi nesivaikau tų žaidimų labai tai ne tokia didelė problema.
Ką norėčiau pridurti tai kad nereiktų vaikytis gamintojo, dėl vardo kas populiariau o pirkti tokios spartos CPU ar kitą detalę kuri tenkintų savo teikiamomis galimybėmis. AMD CPU yra tvarkingi, tik atsilikus pagal technologija. Nemanau kad visiems reikia TOP CPU, nes jūs jo neturėsit kur dėti. Beto mano nuomone AMD FX-8350 šiuo metu apsimokiau pirkti nei kokį nors Intel I5 x4 už gan didesnę kainą nei FX. Nes AMD planuoja optimizuoti Savo vaizdo kortas bei FX šeimos CPU programiškai. Beto reta proograma naudoja tuos 8Corus, tačiau ateitį taip nutiks ir greičiausiai šie AMD CPU dės į vietą Intelio I5 4 coru procus ir galbūt kai kuriuos senesnius i7 4 braduolių.
slawcka 2015-02-28 12:56
na faktas , kad AMD yra pigesni, ir už tą pačią kainą tu gauni spartesnį produktą, tačiau AMD elektros daugiau ryja, tad visgi mano nuomone jei pc naudoji vos ne 12h per parą, tai geriau intel. Nors pats turiu AMD 6 branduolių.
Beja, nepasakyčiau, kad AMD žlugę. Atvirksčiai, jie stiebiasi- Vien faktas , kad playstation 4 ir xbox 1 pasirinko AMD.
Simplicity 2015-02-28 13:25
Metų anekdotas. Spartesni nebent tik tuo atveju, jei žiūrėsi grynai tik į taktinio dažnio skaičiukus. Google tavo draugas— pilnas internetas testų, kur net pigiausi Intel i5 procesoriai deda į vietą aštuonių branduolių FX procesorius. Turint omeny, kad AMD procesoriams skirtos pagrindinės plokštės yra bent 10€ brangesnės (Asus H81M-K vs. M5A78L-M LX3), tai ta 30€ „priemoka“ už spartesnį Intel procesorių nėra tokia jau didelė.
Kalbant apie konsoles, tai AMD produkcija buvo pasirinkta tik dėl dviejų priežasčių:
1. Intel neturi alternatyvų APU procesoriams;
2. Konsolėms svarbesnė vaizdo procesoriaus, o ne centrinio procesoriaus galia.
bahuriux 2015-02-28 17:54
Na nezinau AMD nera lyderiai, bet kaina/sparta ju visada buvo ir yra geriausia (dazniausiai) http://www.cpubenchmark.net/high_end_cpus.html
Erodas 2015-02-28 21:08
Paimkime geimu scenariju. Athlon 860k nuo geriausio i5 sparta atsilieka nuo keliu iki keliolikos procentu (imant bendrai o ne tam tikrus excliuzyvus). Amd cpu yra tris kartus pigesnis, tai kuriu galu man uz ta intel permoketi? Del sintetiniu singlethreading testu?
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
GREIČIO! Kodėl kompiuteriai nustojo spartėti?