Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Creatium 2015-05-12 09:19
Jeigu tik tai nėra trumpalaikis dalykas - tai labai puiku!
immortallt 2015-05-12 09:26
Atsinaujinančios sparta turėtų tik padidėti stipriai. Jei ekonomika vėl nepradės šuoliuoti, tai manau visgi gali pradėti CO2 emisijos mažėti. Jei sumažėtų 70%, stabilizuotųsi CO2 kiekis. 80% sumažėjimas - ir po truputį pradėtų mažėti.
Kodėl atsinaujinanti plinta? Nes vėjas šiuo metu PIGIAUSIA nauja generacija įtraukiant VISUS materialius kaštus ir daug pigesnė, įtraukiant ir nematerialius kaštus kaip taršą.
Atk 2015-05-12 09:28
Gala, tik, kad automobiliai labai teršia. Kokia kuru deginama jėgainė dumūs skeleidžia ant viso miesto, miškų, pievų ir dūmai pasiskirsto ir žmogui tenka ne tiek daug nuodingo oro. O automobiliai važinėja gatvėse, kur kaip tik ir daug sukasi žmonių ir tai daug stipriau nuodija žmones.
immortallt 2015-05-12 09:46
Automobilių tarša irgi sparčiai gan mažėja, Europoje žmonės mažiau važinėja, varikliai dirba efektyviau. Po truputį plinta elektromobiliai ir hibridai. Po 20 metelių situacija turėtų būt visai kitokia.
Stipa 2015-05-12 12:14
CO2 mažėjimas nėra trumpalaikis, kadangi įmonės nusistato sau tikslus pereiti prie atsinaujinančių šaltinių. Bet kur kas didesnė problema tai galvijai su savo metano dujomis.
hamann 2015-05-12 12:30
tai tada, gal apskritai, didžiausia problema, yra gyvybė žemėje?
immortallt 2015-05-12 13:57
Šiaip metano dujos ir išlėto yra viršutiniuose atmosferos sluoksniuose. Žinoma, sumažinti jo išmetimą būtų neblgai.
hamann 2015-05-12 14:08
Tai, sakyčiau, ne mažint reiktų, o išnaudot. Gi biodujos.
Atk 2015-05-12 14:32
Kuo tie galvijai problema, jie oro nenuodija. Automobiliai nuodija. O galvijai gyvena harmoningai, kad ir kiek bus, jie tuo oro neapnuodys.
immortallt 2015-05-12 16:31
Na metanas iš galvijų yra problema, jau net atsirado siūlymas iš galvojų metaną surinkti, klausimas kiek tai kainuoja
O sudeginti jas būtų nuostabu, tik metanas ne mėšlas, ant žemės nenukrenta.
Creatium 2015-05-12 19:18
Galvijui į užpakalį vamzdžio neįkiši.
Galvijai iš pagrindo problema nėra. Problema yra, kai yra jų nežmoniškas kiekis. Dėl mėsos. Tačiau šitą bėdą išspręsti faktiškai turėtų laboratorinė mėsa. Tik iki jos paplitimo dar laaabai daug laiko.
hamann 2015-05-12 22:00
Pats dirbu įmonėje susijusioje su gyvūnų auginimu. Mėšlas yra, nemaža problema. Idealu būtų stipresnis valstybės skatinimas, įrengti perdirbimo įrenginius, kas leistų išgauti biodujas. Spręstūsi metano problema ir tuo pačiu prie energetikos prisidėtų. Metanas savaime nėra problema, jei tas dujas išnaudoji.
Fobus 2015-05-13 03:39
Niekas nekvestionuoja šio spaudos pranešimo? Prie ko čia „Enefit“, estijos bendrovė? Keistokai...
immortallt 2015-05-13 08:33
Creatium na ne į tiesiąją žarną, bet įstatė 300-400l dujų iš kurių berods pusė metanas iš vieno galvijo per parą.
hamann, taip, būtų gerai paskatinti labiau, bet iš dalies įtariu daugumos fermų masteliai mažoki ir ekonomiškai sunkiai apsimoka Lietuvoje. Užsienyje, pvz Argentinoje ar Australijoje galvijai dažniausiai vos ne laukiniai ir tik kai juo ruošiasi juos pjauti, suvaro į gardus.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Lūžio taškas? Pirmą kartą per 40 metų pasaulyje nustojo didėti CO₂ emisijos