Slaptasis ekonomikos milžinas, galintis sukurti tūkstančius kvalifikuotų darbo vietų Lietuvoje

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

manas 2016-03-17 13:56
Na galejo ir pavyzdziu pateikti tu perdarytu produktu, nes dabar isvis neaisku apie ka cia kalba eina. Kiek suprantu tai ne antrines zaliavos, o pvz senu autobusu atnaujinimas, kad vel butu kaip nauji.
Arns 2016-03-17 14:24
Mintis tai paprasta, pvz iš paprasto automobilio, padaryti su pvz "prezidentiniu paketu", t.y apsaugotu nuo kulkų. Arba individualiai įrengti lėktuvą, arba perdirbti naują automobilį (pvz Brabus) ir t.t. bėda tik kad to nėra ir nebus. negi manot jog tokios srities itin geras specialistas dirbs už minimumą? Ne. Lygiai taip pat koks D. Trump savo Boeing įrengti neatskraidins "pas Petrą" firmon. Čia viena tų rinkų, kuria naudojasi išskirtinai labai turtingi žmonės, kurie nėra linkę taupyti.
Paramotoras 2016-03-17 14:43
O internete sunku dirstelti. Pvz. Kuro siurbliai, tepalo siurbliai, stabdziu zilindriukai ir ttt. Tokios detales gauna zenkla genuine
amas 2016-03-17 15:54
Taip, bent auto dalys, kaip kuro siurbliai ir panašiai (paprastai brangios), daug kur kaina nurodoma atsikirai jei pirksi paprastai, ir jei prikdamas gražnisi naudotą.
Audrius 2016-03-17 16:46
kol supratau, kas tas "perdarymas"..wtf, galejo iskart parasyt "recycling".. anyway. Yra vienas papratas ir labai efektyvus budas skatinti recyclinima-mokesciai. Konkreciai-apmokestinti resursus ir stipriai sumazinti mokescius darbo jegai. Ka ir kiek tiksliai-diskusiju reikalas. Rinkos yra puikus budas paskirstyti financinius ir zmogiskuosius resusrsus bei inovacijas. BET, norint, kad jos teisingai funkcionuotu, rinkoms reikia tikslios informacijos (kainu). Jei zaliavu, pvz kuro, kaina bus zema, prasmes investuoti i energetini efektyvuma nebus. Tokia mokesciu strategija taip pat sprendzia bedarbystes problema. Geras pavyzdys Indija-Mumbajuj zmones recyclina iki 80% visu atlieku, ne del to kad jiems rupi aplinka ar kad taip liepia valdininkai, o del to, kad zaliavos, palyginus su darbo jega, yra labai brangios.
- 2016-03-17 17:47
Matosi, kad vatnykas, apsimetęs LT patriotu, net lietuviškų žodžių nežino. Be to, perdarymas nuo perdirbimo (recycling) skiriasi.
MindaugasV85 2016-03-17 18:55
Čia turbūt apie tai, ką tas "dykaduonis Fresco" jau seniai visam pasauliui yra paskelbęs ir likęs neišklausytu Perdarymas: * garso kolonėlės: keičiam elektrinę dalį, korpusus paliekam, tik perdažom - sutaupom; * automobilio šakė - keičiam šarnyrą, ištestuojam šakės mechaninį atsparumą, jei tinka - sutaupom; * SG S7 - metam į šiukšlių dėžę.
kiesza 2016-03-17 20:48
Sukurti darbo vietą nėra problema, problema iškyla jai darbuotojas nori uždirbti vidutinį atlyginimą, va tada ir prasideda bėdos. O už minimumą tų vietų prikurta daugiau, nei bedarbių.
Kyborg 2016-03-17 22:00
Kaip tai nėra ir nebus? O "Altas komercinis transportas"? Kitas dalykas, kad Lietuvoj geri specialistai už minimumą nedirba, jie uždirba gerokai daugiau nei vidurkis, jei jie iš tiesų geri specialistai.
Talkatif 2016-03-18 14:29
Tai naujiena.. Lietuvoje jau seniai veikia automobilių perdirbimo sistema. Bet kokios būklės auto padaro panašų į saldainį. Tik mulkiai naujų auto pardavėjai per nupirktus įstatymų leidėjus vis bando šią sistemą sunaikint. Puiki įdėja tai skatint. Tik daug suinteresuotų to neleist. Nuo bukų mokesčių surinkėjų, prekės ženklų pardavėjų iki paskolų dalintojų. Aplle/Samsung darys viską, kad jų tą patį produktą pirktų naują kas porą metų.