Vokietijos įstatymų leidėjai siūlo visišką vidaus degimo variklių uždraudimą

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

immortallt 2016-10-12 23:27
Reikia. Konservatoriai su liberalais įgyvendino skaudžias reformas, kurios kainavo reitingus. Tai buvo žinoma tik pradedant visą reikalą. Dabar įgyvendinti reformas nebūtų taip skaudu, efektas būtų akivaizdus daug greičiau. Taigi, kas labiau tikėtina, kad konservatoriai su liberalais darys reformas, kurie jau parodė, kad sugeba daug (energetinė nepriklausomybė, finansai sutvarkyti, kelios valstybinės įmonės pradėjusios puikiai veikti, Vilniuje užvestas paslaugų centras, kurio sukūrimą kuravusi įmonė išardyta socdemų, kad toliau negerintų gyvenimo ir nemažintų jų elektorato), ar visgi socialdemokratai, TT ir DP, kurie visi įsivėlę į daug didesnius korupcijos skandalus, iš kurių išlipa sausi. Dangsto juos. Slepiasi Maskvoje, Lenkijoje ir Briuselyje, po to po neliečiamybe. Tie, kurie per 4 metus šalies atsigavimo ir augimo sugebėjo tik sau algas pasididinti ir išdarkę gerą darbo kodeksą tik dalinai jį priėmė, padarė jį nei gerą, nei blogą. Kas gali padaryti reformas, ar partija, kurios pirmininkas buvo pakviestas į elitinį pasaulio lyderių konferenciją, ar partija, kurios lyderiai nuomonę keičia tris kartus dienoje, o po to neigia, kad nuomonę keitė? O gal Paleckiuko pasekėjas esi? Gal visgi sakai, kad reikia lytinius santykius uždrausti iki 21? Susituoki 18 ir lauki tris metus? Taip, tarp konservatorių yra senų bezdalų, bet jų balsas vis mažiau ką lemia ir juo suvaldomi. Jie neina į gėjų paradus su "Už Lietuvą vyrai". Taip, Masiulis įsivėlė į negerus dalykus, bet jei visi pagauti politikai pasitrauktų iš partijos, atsisakytų neliečiamybės ir eitų pas prokurorus vietoje slėpimosi, kaltinimo ar užtarėjų ieškojimo. Neaiškintų, kad buvo agresyvus kažkas ir pats užpuolė su pinigais. Po galais, Uspaskis su 50 milijonų prigautas vis dar laisvėje ir realiai 10 metų dar prasedėjo politikoje. Su tokiais kaip liberalai, net jei tarp jų irgi dar išlys susitepusių, jei taip elgsis, išsivalysime nuo korupcijos galų gale. Bet to tikrai nebus su socdemais, kur Butkevičiui viskas gerai, kad iš jo ministrų nė vienas nemoka angliškai, kad biški pinigų paplovė ir prigavo. Ne tik neatstatydina, bet dar ir dangsto.
Arthuras 2016-10-13 00:17
Masiulis pasielgė geriau, nei Uspaskichas bėgdamas į Rusiją, bet vis dėlto - ne vyriškai. Visas tas delsimas, liaudies gasdinimas "aš pasakysiu tiek, kad visi nustebs", o po to neoriginalus sukimasis iš padėties su "paskolomis"... Jis pasitraukė iš partijos dėl to, kad jį liberalai būtų patys išspyrę, jei jis to būtų nepadaręs. Liberalų elektoratas nepakantus (bent jau dalinai) tokiems dalykams. Masiulis savo partijai ir taip prikiaulino (nesuvokiamai daug), tai bandė taisyti padėtį kiek įmanoma sušvelnindamas pasėkmes.
vazzy 2016-10-13 07:17
Tai pagal ką ir už ka balsavai tada? man įdomi nuomonė žmonių, kurie visad velias į diskusijas apie politiką, bet yra visiškai visais nusivylę.
immortallt 2016-10-13 09:39
Po 3-4 metų gali prasidėti pasaulinė krizė vėl. Kas bus kaltas? Tas kas bus valdžioje, nesvarbu, kad ateis iš užsienio. Kodėl ateis krizė? Nes viskas vyksta ciklais. Tikslią priežastį kol kas įvardyti sunku. Puikiai veikė investuok Lietuvoje ir eksportuojančioji Lietuva. Daug geriau pradėjo veikti paštas. Šiek tiek sutvarkė elektros tinklus ir kardinaliai sutvarkė dujų infrastruktūrą. Toje pačioje Klaipėdos naftoje veiklą gerokai sutvarkė. Nesu nė vienos partijos ar asmens fanatikas. Renkuosi tuos, kurie naudingesni Lietuvai. Po galais, jei DP ar lenkai pasiūlytų tikrai gerą planą ir tikėčiau, kad jie jį įgyvendins - būčiau vienas iš juos palaikančių. Deja, tėra dvi partijos kurios eina teigiama linkme. Žmonės yra netobuli, o nori tobulos partijos, kurią sudaro netobuli žmonės. Taip nebūna. Čia kaip iš krūvos rusiškų automobilio detalių surinkti vieną superautomobilį - patikimą ir galingą.
sub 2016-10-13 13:40
Oj atsiprašau ponas, trečdaliu pigesnis VDV. Bet dar įdomu kokios komplektacijos, bet esmė kas greičiau atsipirks, ir kas mažiau teršia, ar ne taip? Kol pilsi degalus, tepalus, kitus skysčius, bei atliksi servisą (kiek žinau tavo išvardinti lyg ir negauna 5 metų garantijos) tarkim 5 metų bėgyje, manau elektrinis gausis pigiau. Jei skaičiuoji tik auto kaina, negalvodamas kiek tau kainuos eksploatacioja ir priežiūra keliems metams į priekį, tai reiškias ne viską apgalvoji.
Arthuras 2016-10-13 19:23
Nori ilgos garantijos? Pirk KIA, Hyundai. Gausi 7 metų garantiją.
immortallt 2016-10-13 22:08
5 litrus ima? Nejuokink. po 160k km teslos atveju būsi praradęs apie 7.5% baterijos talpos. Model S kaina yra net mažesnė, nei atitinkamų automobilių. Pagal įsibėgėjimą lenkia visus serijinės gamybos VDV superautomobilius. Pagal saugumą - visus serijinės gamybos lengvuosius automobilius. Pagal pridėtą elektroniką - viską. Taip, ekonominėje klasėje dar kokius 3-4 metus elektromobiliai nepirmauja. Bet tai truks neilgai. Tu siūlai imti ir palaukti 10 metų, tada galbūt pradėti diegti infrastruktūrą ir po 20 metų pradėti pereiti prie naujausių technologijų, kitaip sakant, būt visą laiką atsilikusiu. O gal visgi reiktų ruoštis pokyčiams iš anksto ir pagaliau pradėti lyderiauti ir reaguoti į pokyčius iš anksto bei uždirbti, o ne nuolat vilktis. Jei antras variantas tau patrauklesnis, gal kelkis toliau į rytus. Slavų pasaulis vis dar neigia atsinaujinančią energetiką, nors Kinija ir Indija jau didžiausi investuotojai.
Arthuras 2016-10-13 22:38
skatinant elektromobilių pirkimą, tu skatini žmones leisti pinigus ne vidaus rinkoje. Kas iš to Lietuvai? Kad tūlas lietuvis nusipirks elektrinę tačkę už 35k euro, vietoj 20k euro?
immortallt 2016-10-14 08:44
Vat 6l arčiau tiesos. Taip, ne 15%, reiktų skaičiuoti compound, tai yra 1.05^3.2. NHTSA reitingas biški kitką sako, tiesa, jie patys netvirtina to, bet pagal surinktą balų skaičių gaunasi panaši istorija. Ir tai ne dėl to, kad automobilis yra super didelis ar pan., tai dėl esminių struktūrinių skirtumų - žemas svorio centras, tuščias priekis ir bagažinė. Visa esmė žodžiuose KOL KAS. Aš siūlau ruoštis ateičiai, tu - gyventi praeitimi. Kas pasieks daugiau? Dabartiniai VDV vairuotojai važiuoja kitų sąskaita - jų tarša sukuria didžiulę žalą pasauliui, o akcizas tik pradeda tai padengti. Pradėkime nuo to, kad dėl globalinio atšilimo po ~30-50 metų Maldyvai išnyks nuo paviršiaus. Šalis bus sunaikinta globalinio atšilimo. Grįžkime prie kasdieniškesnių dalykų - dėl taršos kenčia žmonės, ir net pastatai. Piliečiai juos pirks, jei bus infrastruktūra. Infrastruktūra atsiranda ne per mėnesį ar du. Paruošti projektus, surasti jiems finansavimą ir įgyvendinti trunka mažiausiai 6 mėnesius, jei labai skubama ir gali trukti 3 metus. Įsirengti pats taip paprastai negalėsi, reikės atnaujinti elektros infrastruktūrą - VISĄ! Tą reikės padaryti ir dėl atsinaujinančios energetikos, bet tai didžiulės investicijos, kurios nebus įgyvendintos per metus, ar net tris. Iš ko Lietuva gali uždirbti? Pradėkime nuo to, kad atsiradus paklausai Lietuvoje pirmiau, nei aplinkinėse šalyse, čia kursis autorizuoti servisai, galbūt krovimo stotelių gamintojai. Didesnis šansas prisivilioti su elektromobilių pramone susijusių gamintojų. Net tą patį gigafactory jau planuoja statyti kažkur rytų Europoje. Klaipėda - būtų geras pasirinkimas. Kaip ir netoli visų pagrindinių automobilių gamintojų Europoje, tik Italija/Prancūzija atkrenta, bet jie sąlyginai nedaug pagamina (Šveicarija nebent arčiau). Taip pat darbo jėga dar nėra labai brangi, energijos greitu metu bus daug. Šiuo metu, perkant elektromobilį, jei į metus prasuki 70k km, o tokių yra, ir gan daug, tau elektromobilis atsipirks per 3 metus. Jei tu vairuoji į metus <20k km, taip, tau tikrai neverta pirkti KOL KAS. Bet vėlgi, aš kalbu apie 3-5 metų ateitį, tu apie šiandien, na ir praėjusius 3-5 metus.
kestutisz 2016-10-14 09:12
Na na, kas jau ten daugiau teršia - diedukas su dyzeline bulka ar turistas skraidantis į tuos pačius Maldyvus? Yra begalė veiklų kurios generuoja CO2, dar daugiau netikėtų* veiklų kurios generuoja dar bjauriau šiltnamio efektą keliančias dujas, bet va būtina įsikabinti VDV, atimt iš to dieduko automobilį ir tegu jis perka naują, 30 kartų brangesnį ir dar tegu galvoja kaip elektros įvado galingumą pasikelti :) *pvz tokia "žalia" veikla kaip mūsų HES'as pasirodo visai nekukliai prisideda prie atšilimo - http://www.popsci.com/man-made-reservoi ... we-thought - ir ką, žalias elektromobilis ne toks jau ir žalias
immortallt 2016-10-14 09:30
Kurioje vietoje sakiau, kad reikia uždrausti čia ir dabar? Kurioje vietoje rašiau, kad automobiliai - vienintelė problema? Kurioje vietoje rašiau, kad reikia užtvenkti daugiau vandens telkinių? Elektromobilis nėra 100% žalias, bet daug žalesnis, o ateityje gali būti visiškai žalias. VDV tam šansų nėra.
kernel_panikuoja 2016-10-14 09:55
Del tu litru tai jus ne visai tiksliai abu paraset. Visu pirma, tai be reikalo buvo paimtas Honda pavyzdys, nes japoniski dizeliniai varikliai nera is ekonomiskiausiu. ~6L mieste cia yra tarkime, mazdaug 5-15m senumo mainstreaminio VW 1.9 TDI sanaudos. Tie seniausi, kurie ejo i Golf MK3/4 mieste mazdaug surydavo 6-6.5, o naujesni, tarkime Golf MK5/6 - 5-6. Bet snekant apie naujus automobilius, tai toks kaip Golf MK7 arba naujas polo mieste sunaudoja iki 5. Toks kaip Polo, su 1.4TDI apskritai sunaudos iki 4-4.5. Kalbu apie sanaudas mieste. Tai cia siaip toks pastebejimas.
immortallt 2016-10-14 12:14
O važinėjai? Dabar šeimoje turim naują hibridą, yaris. Sąnaudos deklaruojamos 3.3l. Ir tokias tikrai galima pasiekti, jei važiuosi labai ekonomiškai. Bet realios sąnaudos vis tiek 4-4.5l, bet tai hibridas, kuris kainuoja daugiau.
kernel_panikuoja 2016-10-14 13:29
Vazinejau su golf mk4 (1998) 1.9TDI 66kW. Jo sanaudos buvo apie 6-6.5. Po to turejau Octavia mk2 (2009), kurioje VW'geno 1.9TDI 77kW - pas ja buvo 5.5-6. Konkreciai mano atveju miestas yra Kaunas ir "spaust" as nemegejas. Mano mintis ta, kad ~6L buvo jau pas nedidelio litrazo dizelinius 1998-2010 automobilius, kuriuos as turejau. Su naujais VW TDI patirties neturiu, bet kazkodel nemanau, kad pvz. naujas golf mk7 1.6TDI sunaudos apie 6, kas realiai buvo 3/4 golfo "lygis" ir beveik isitikines, kad i 5 tilpt tikrai imanoma, kai deklaruojamos vidutines yra 4, o kur dar visokie 1.4/1.2TDI turintys automobiliai. Zodziu as nesiekiu cia kazko uzgincyt, tik noriu pasakyti, kad siais laikais 4.5-5 su nesenais mazo litrazo auto yra tikrai realus.
immortallt 2016-10-14 13:56
"Tilpt įmanoma", "važiuojama autostradoje 90" ir pan., nėra įprastas vairavimas. Kaip bebūtų, net tai neitin gelbėja. Tai jau debatų reikalas. P.S. imti kelis modelius iš visos VDV gamos ir tai prilyginti visiems - nekorektiška. P.S.S. nesiginčysiu, tikrai gali būti, kad kai kurie modeliai išspaudžia 4.5 ir net 4, jei važiuoji 70.
kernel_panikuoja 2016-10-14 14:25
As tau sakau dar karta - 20 metu senumo golfas mieste sunaudoja tuos tavo 6 litrus dizelino. Jei pats vazinejai visa gyvenima su atsilikusiais japoniskais dyzeliais ir pildavai 8-12 ir kazkieno paminetas 5 tau atrodo "per mazai" - tai pacio bedos.
sub 2016-10-14 16:33
Arthuras, kokius tau skaičius pateikinėti, įsijunk logiką. Ir daugiau nebejuokauk apie tai, kad pirkdami elektromobilius sumokėsime užsienio rinkai, o ne savo šaliai. Jeigu taip lygini VDV su elektromobiliu, tai papasakok kiek LT vartotojai sumoka už VDV užsieniui. Salonai pasiima tik labai mažą dalį nuo pardavimu.
Arthuras 2016-10-14 19:28
elektromobilius, paliktumėme daugiau nei 1.5karto daugiau.
vazzy 2016-10-14 19:43
Bet užtat kiek mes remiam dabar kuro gamintojus, perdirbėjus ir t.t. Skaičiai visiškai iš oro, bet įdomu vistiek pamodeliuot, pvz šeima pražiuoja 10k km per metus. 100 km = 6l. 600 eu metam. o galėtų mokėti Lietuvai už elektrą, gautus: 0,16 kwh/km (tesla model 3), 1600 kwh x 0.12 = 192 eurai. Būtų už ką ir linijas atnaujint ir visą kitą, o dabar tie pinigai tiesiog nusėda rusijos ( lukoil ), Norvegijos ( statoil ) akcininkų kišenėse.
Arthuras 2016-10-14 23:07
euro valstybei, 280 euro degalinei. Kadangi akcizą surinkti vienokiu ar kitokiu būdu reikės, tai iš elektromobilių savininkų ateityje už tuos 10k km reikės paimti papildomus 200 eurų (ir vis tiek bus dar surenkama mažiau PVM, nes elektros nupirksi už gerokai mažesnę sumą). Vadinasi, su elektromobiliu kainuos 200 + 192 = 392 euro? 200eurų pigiau nei su VDV, su skyle biudžete dėl kukliau surinkto PVM. O gal kažkur suklydau?