Gudrus planas, kaip Rusiją sugrąžins prie žigulių

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

immortallt 2016-12-30 11:59
Krasnoyarsk'e gal 1/4, jei ne 1/3 automobilių su vairu dešinėje, nors ir tokius automobilius neva draudžiama eksploatuoti. Tikrai pakeis šitas reikalavimas realią situaciją?
Arns 2016-12-30 12:48
Diletantiškas situacijos įsivaizdavimas, tiesiog reiks pirkti vietoje gaminamas mašinas. O jas gamina įvairias, ne vien žigulius. Nors būkim realistai, 74% AVTOVAZ koncerno akcijų nuo 2008 metų turi Renault-Nissan konsorciumas. Tad jei reikės, dalių geresniam žiguliui surinkti dalių iš bala žino kur nereiks išradinėti.
immortallt 2016-12-30 12:50
Daugiau nei pusė tarptautinių gamintojų uždarė gamyklas Rusijoje dar 2015 metais. Taip kad daugiausia lieka žiguliai. O su 300€ vidutine alga naujų automobilių rusai neįpirks.
Arns 2016-12-30 13:08
Pasaulinė tendencija. Pvz Australijoje per kelis paskutinius metus buvo uždaryta dar daugiau gamyklų. Tiesiog augant automatizacijai pigiau surinkti viską vienoje didelėje gamykloje, o ne smulkiose, išsibarsčiusiose po įvairius kampelius. Kas iš Rusijos pasitraukė? Teko girdėti tik apie Opel ir Ssangyong. Kiti tiesiog persižiūrėjo savo modelių gamą kuriuos verta gaminti.
immortallt 2016-12-30 13:17
Australijoje kitos priežastys. Bet priežastys nesvarbu, ieškai kas pateisins tavo nuomonę.
Arns 2016-12-30 13:24
Ne, tiesiog paprastas pastebėjimas, kad naujų automobilių rinkos traukiasi. Kartu su jomis ateina ir pasaulinė tendencija uždaryti gamyklas. Gamyklas perkelti ir stambinti "pigiuose" kraštuose. Štai dėl ko iš Švedijos gamyklos išsikėlė pas kinus, iš Britanijos daug kas nuėjo pas naujus savininkus Indijoje, o Prancūzų gamintojai svajoja apie sandorius Irane. Susidarusios tendencijos ir staigesnis rinkos pokytis privertė priimti staigesnius sprendimus. Negi manai jog po kelių metų dalis Rusijos gamyklų nebūtu buvusios uždarytos vis vien?
immortallt 2016-12-30 14:05
Rusija jau brangus kraštas? Į Kiniją ir Indiją gamyklos keliasi ne todėl, kad iš ten masiškai eksportuos, o todėl, kad ten itin sparčiai auga automobilių poreikis. Jei Rusijoje būtų tikimasi stabilaus ir augančio naujų automobilių poreikio, kaip besivystančioje rinkoje, tada niekas nebūtų uždarinėjęs gamyklų. Kadangi mato, kad automobilių poreikio nebus dar ilgai, tai viską uždarė velniop, nes per 10-15 metų neatsipirks tos gamyklos, o neš nuostolį. Ir tas gamyklas ten atidarinėjo tik dėl vienos priežasties - apribojimai automobilių prekybai.
Arns 2016-12-30 14:37
Kažkas anksti ėmė pasitikti naujuosius Kinija, Indija ir Iranas buvo paminėti kaip tie kraštai Į KURIUOS išsikeliama, tad kaip sugebėjai įskaityti jog tai brangūs kraštai sunku suvokti. Panašiai kaip ir likę bandymai vartytis. Aš paminėjau kokie gamintojai pasitraukė, ir pripažinkim tai labai abejotinos kokybės ir vardo gamintojai, sunkiai randantys savo nišą visame pasaulyje. garsesnės firmos ne tik liko, bet ir naudojasi palankiomis gamybai plėsti sąlygomis. Apribojimai yra visada bus. Užšventęs pamiršai, kad yra muito mokesčiai. Rusija yra didelė rinka plius ekonominė sąjunga su vidurio Azijos ir Baltarusija šalis. Į šią rinką patekti galėsi tik arba su muitais arba gamindamas kažkur toje rinkoje. Dėl to rimti gamintojai net nesvarsto apie išėjimą. Išėjimas tolygu savo pardavimų vilties atsisakymas. Kas ryšis pirkti opelį už mercedeso kainą?
immortallt 2016-12-30 15:10
Tai kad tik Hyundai, Kia ir Lifan ir didina pajėgumus. GM, kiniečių SsangYong, Toyota, Volkswagen ir Nissan mažino gamybą arba visai išėjo iš rinkos. Tai tik iš galvos. Jei tai tau nėra rimti gamintojai, tai matyt Lada pats rimčiausias tau atrodo. Net ir šitie gamintojai Rusijoje yra tik dėl vienos priežasties - nerealiai keliamų akcizų, realiai ir kainų tiems patiems gyventojams. Už šitą gamybą susimoka patys rusai, ne užsienio kompanijos. Užsienio kompanijos gamindamos Rusijoje tiesiog gali pasiimti didesnę kainą už mašinas ir vis tiek reikalauja premijos už tai, kad ateina dirbti į neprognozuojamą ir pavojingą rinką kaip Rusiją. Fakto nekeičia, naujų automobilių absoliuti dauguma rusų neįperka, devėtų atsirandančių toje pačioje "azijos" ekonominėje "sąjungoje", kur mama Rusija savo sąjungos nares užpuola, vis tik užsimano, nėra tvari. Kadangi devėtų automobilių nebebus galima įvežti, tai iš esmės dar labiau brangs automobiliai ir susimokės vėl tie patys eiliniai ruseliai. Pasipelnys nusikalstamas pasaulis.
Arthuras 2016-12-30 15:39
Kas čia nuostabaus, kad naujų automobilių dauguma rusų neįperka? Tipo dauguma lietuvių tuos naujus automobilius įperka? Tik pačiose turtingiausiose Europos valstybėse tūlas žmogus gali įpirkti naują automobilį. Ir šiaip, nauji automobiliai Rusijoje eurais ar doleriais kainuoja labai panašiai, kaip ir Lietuvoje. Tas pasakymas "dar labiau brangs", gal kiek ne visai tikslus...
kiesza 2016-12-30 20:52
O tai vietinės gamybos rusų laužuose tokia sitema yra ? PVZ uaz, gaz bei visų kitu zavodų automobiliai turi tuos SOS siųstuvus ? Šiaip į rusiją visais kanalais gabenami automobiliai, populiariausias tai įsodini žmogų jam sumokėjęs 50e ir duodi adresą kur palikt mašiną, o anas traukiniu persibeldžia..
SaMaras 2017-01-01 10:05
Kad girdėjęs, kad įvažiuojant išduodavo kažkokį dokumentą ala „vozą“ kur ant vairuotojo „pakabina“ mašiną ir ar tai išvažiuojant, ar vėl įvažiuojant į šalį būdavo bėdų jei ta auto „nenuimta“ o bendrai paėmus tai sistemingai artėja link Kubos scenarijaus. Na OK, ne link Kubos.. link CCCP v2.1 ir ne vien auto klausimu.
HDi 2017-01-02 09:57
Ssangyong yra Pietų Korėjos gamintojas.
immortallt 2017-01-02 10:35
Arthuras, bėda ta, iš kur tada rusai atsiveš devėtų automobilių, jei jų importą praktiškai uždraudžia? Niekur neakcentavau, kad blogai, jog naujų neįperka, tik kalbu apie paklausą ir pasiūlą. Kiesza, na visai nesenai gavo nuo vėjo ir priešpriešinio oro srauto neužsilenkiančius veidrodėlius bei elektroninį salono laikrodį. Į tavo klausimą turbūt atsako? HDi, tikrai nesiginčysiu, tik atpasakoju, ką man pasakojo vietinis rusas Krasnoyarsk'e, kai nusistebėjau, kodėl tiek daug su vairu dešinėje mašinų. Dėl Ssangyong - visiškai teisus, suklydau. O tiksliau, tai jau indams priklausanti kompanija