Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
audriusn 2017-06-30 08:40
Jei ir toliau tokiais kiekiais temps i Europa barmalejus, tai taip ir bus.
DimQa 2017-06-30 09:48
Marazmas stiprėja
audriusn 2017-06-30 10:03
https://www.theguardian.com/world/2017/ ... from-libya
http://www.telegraph.co.uk/news/2017/06 ... -migrants/
"In the space of just 48 hours this week, 10,000 were pulled from leaking rubber dinghies and decrepit wooden boats and safely transported to Sicily and other parts of southern Italy."
pasakyk, kad taip nera, liberastinis idiote.
o tokius kaip sitie is straipsnio foto reikia kart miestu aikstese https://www.reuters.com/article/us-euro ... SKBN19E0HM
Arns 2017-06-30 11:40
Pernelyg daug panegirikos niekam. Taip, ES institucijos dirba. JAV ir britų institucijos dabar chaose. Tik reikalas tas, kad ten dabar permainos ir ankščiau ar vėliau jos susidirbs iki normalaus veikimo. Tuo tarpu ES ir šalių narių nacionalinės sistemos veikia paralelinėse visatose praktiškai visais klausimais. Ir kol kas nė ženklo geresne linkme. Net gi priešingai, panašu jog išvados nepadarytos ir toliau laukiam naujos krizės.
Brexit priežastys buvo įvardintos aiškiai. ES nepadarė išvadų. Ji ir toliau elgiasi kaip elgėsi. Sakykim migrantų krizė. Kol svaičiojama apie pabėgėlių užkardymo kelius ir migrantų išskirstymą, vienos šalys prisideda prie jų kontrabandos, kitos griežtai atsisako juos priimti. Veikimo nėra, bet biurokratija sukasi. Kol ji sukasi, tai įvardijama kaip "stabilumas". Kitose šalyse tai būtu neveiklumo krizė. Tik ES šitai trunka taip ilgai, kad ši stagnacija visiem tapo įprastu reiškiniu ir atrodo kaip viskas gerai. Spręsti to nereikia. Neveiklumas ir paralyžius visur kitur, išskyrus čia.
UTF16 2017-06-30 12:29
Brexit turi mažai ką bendra su ES. Esminės to priežastys parodytos straipsnyje: anglų kalba ir išpuikimas. Nemažai anglų dalis nuo pat įstojimo į EEB jautė pažeminimą, kad jų šalis buvo priversta glaudžiai bendradarbiauti ne su anglakalbiais. Dėl to visą laiką ir be perstojo ten buvo varoma agresyvi prieš ES nukreipta propaganda. To rezultatas – anglai iki šiol turi daugiausiai išlygų tarp visų ES šalių. Jei ES pasirašomas koks nors susitarimas, tai jo nepasirašo būtent JK ir jos pavyzdžiu paseka kokia nors dar viena susireikšminusi narė.
Taip, chaosas Anglijoje vėliau ar anksčiau išsispręs. Anti-ES propaganda žadėjo tiesiogine prasme „NEĮSIVAIZDUOJAMĄ klestėjimą išėjus iš ES“. Nieko panašaus nebus, tik jiems reikės dar palaukti, kol bus bent jau atkurta situacija iki tol. Norėčiau pamatyti, kas iš to laimi.
Arns 2017-06-30 13:10
Klysti, britus piktino negalėjimas patiems spręsti net elementarių dalykų. Mat vis daugiau instrumentų ir funkcijų gviešėsi ES. Naivu manyti, kad tik britai savanaudžiai sabotavę visą sąjungą. Panašiai mąstančių yra daugybė šalių. Pasižiūrėk kaip dabar šakojasi Lenkija, Vengrija. Palies kitus interesus, pakils kitos šalys. ES demokratijos labai maža, tai didelė biurokratinė mašina kuri gyvena savo skaičiuose. O šalys, kuriose egzistuoja problemos, nesulaukia tinkamo dėmesio.
UTF16 2017-06-30 14:15
Kas įdomiausia, kad jokia kita valstybė neturėjo tiek išlygų. Ir jiems buvo vis negana, jų valdžia (nepainioti su pačiais britais) vis negali ir negali kažko spręsti. Viską pasako dialogas, atspindintis tipišką euroskeptinį mentalitetą:
– Kokio suvereniteto tu netekai dėl ES?
– 50 % šalies įstatymų priėmė žmonės, už kuriuos aš nebalsavau.
– Pasakyk nors vieną.
– Nežinau nė vieno, bet tai nereiškia kad aš neteisus
Vertimas: „Negaliu tiksliai įvardyti, ką blogo padarė ES, bet tiesiog žinau, kad ji bloga“.
vanduo4 2017-06-30 16:28
- Trump'as yra "outsideris"? Kuo daugiau bus tokių straipsnių kaip šis, tuo Trumpo pozicijos bus stipresnės.
- Pokyčiai ateina, labai iš lėto bet ateina ir jeigu tie pokyčiai bus sustabdyti, mes turėsim karą. Hitleris taip pat neatsirado lygioje vietoje, tam buvo sukurtos visos reikiamos sąlygos, tų kurie būtent norėjo viso to išvengti.
- Dabartinė purvasklaida daro tą patį - kuria nereikalingą įtampą, o "outsiderių" traukinys nuo tik įgauna pagreitį.
Geras Žmogus 2017-06-30 16:32
Demagogijos ir tauškalai. Eilinį kart. Bet jei apie tai, tai - kiek demokratijos yra demokratijoje? Tarkim, balsuoti už ar prieš demokratiją yra demokratiška? Atrodytų taip - demokratija tai teisė rinktis, bet jei balsuojam prieš teisę rinktis? T.y., yra tam tikros ribos, kurios nubrėžiamos bendru sutarimu. Ir būtent tos ribos tokiem šarlatanams yra puikus pretekstas kabinėtis, ale varžo, įsakinėja ir pan. Kalbi čia apie ES biurokratijos mašiną - apie ką tu čia? Siūlytum laikyt dokumentus ant žemės ar išmėtyt visur? Pats viską supranti, bet manai mulkinantis čia visus, didis mąstytojas. Taip, biurokratija yra blogis, laiko gaišimas ir resursų švaistymas, bet jos priežastis yra ne ji pati, o žmonės. Panaikink biurokratiją ir gausi chaosą - tavo mylimąjį Donbasą ar kitą "išgelbėtąjį" kraštą, į kurį net žurnalistai ne visada įledžiami (kad tik nenugvelbtų to kuriamo "stebuklo"). Pasidairyk po pasaulį, išminčiau. Pažiūrėk kaip šalys gyvena be EU biurokratijos ir važiuok ten. Kaip pvz. EU greit turėtų įgyvendint "rato ekonomiką", kai visi EU parduodami produktai yra taisomi ir remontuojami (kai gaminama be klijų ir pan.) - tavo nekenčiamos biurokratijos pavyzdys.
- 2017-06-30 22:33
Briuselis tą, Briuselis aną - kaip man patinka politinės impotencijos dangstymas Briuseliu. Nors straipsnis apie UK, bet kalbėsiu apie Lietuvą, kaip ryškų pavyzdį - esminės reformos, kurios kliudytų interesų grupėms, nevykdomos, o kažkas, kas neturi didelės įtakos, priimama akimoju su paaiškinimu „Briuselis liepė“. Kažkodėl, kai Briuselis „liepia“ spręsti verslumo, užimtumo, didėjančios socialinės atskirties problemas, tai pofik, o kai koks agurkų klasifikavimo įstatymas, tai „mes čia nieko, Briuselis liepia“.
Pastebėjimas - visi visur ėmė demonizuoti tą Briuselį, lyg ten mūsiškiai įtakos neturėtų.. Bet gi kai pasižiūri - į Briuselį ištrenkiami tie politikai, kurie čia jau neturi įtakos, niekada neturėjo įtakos ar vos ne „prieš pensiją“ (Ignalinietis Bronislavas Ropė ... europarlamentaras.. net nejuokinga), tai ko jūs norite, kad mūsų interesų nieks normaliai ten neatstovauja?
skrajojantis gandras 2017-07-01 00:05
Kai del trumpo pergalies prisidejo neviek tik nacionalistai ir konservatoriai bet dar zmones nepatenkinti del socialiniu teisingumo kovotoju judejimai kurie yra kairosios politikos ekstremizmai.
https://www.youtube.com/watchv=xQyq64D9 ... w&index=50.
https://www.youtube.com/watchv=nQ1ga8yu ... 50pvPiRIzg.
https://www.youtube.com/watch?v=wAZMAULHwBs
skrajojantis gandras 2017-07-01 00:49
as nepritariu es zlugimui bet pritariu D.britanijos isejimui nes tai irodimas nacionaliztams jog es nera kaleimas tautu.Dar britu isejimas priverte susimastyti apie es ateiti del sios priezasties sukuriami 5 planai as asmeniskai pritariu 4 scenarijus. Kaip nuveikti mažiau, bet
efektyviau ir 3 scenarijus. Kas norės, nuveiks daugiau
https://ec.europa.eu/lithuania/node/5763_lt
https://ec.europa.eu/commission/sites/b ... ies_lt.pdf
Rukis 2017-07-01 01:35
UK išstojo iš ES. Sveikinimai Britams. Jie juk norėjo demokratijos, laisvės ir... Kažko dar ko patys nesupranta.
Juokingiausia būna paskaityti komentarus kai Brexit šalininkai bando argumentuoti prieš Škotijos ir Šiaurės Airijos atsijungimą. Tokia klaunada sukelia tikrą internetinę pramogą.
Nemanau, kad tai labai tikėtina, bet UK griūtis/skylimas kaip šalies būtų labai gera pamoka visokioms Lenkijoms ir Vengrijoms.
O kai kalbama apie begalinį ES biurokratizmą, tai prašau turėkit omenyje, kad tai didžiausia politinė konfederacija pasaulyje. Ne Somalis, kad įstatymai ir reglamentai nebūtų reikalingi. O jei esat anarchistai važiuokit į Rusiją, ten įstatymai nieko nereiškia, tik reikia klausyti Rusijos Vado žodžio.
skrajojantis gandras 2017-07-01 09:01
Šie žmones yra nusivylė es nės neatitinka nacionalinių interesų.pvz silpnenės šalys netenka savo gyventoju del laisvo judejimo. Nevisos salys nori jungtis prie visu vykdomu projektu del šios preižasties gerai yra 3 scenarijus kuris labiau tinkamas nacionalinems interesams
skrajojantis gandras 2017-07-01 13:53
Del dievo meiles kam reikalinga šalys kuri nenori buti sajungoj
audriusn 2017-07-01 14:27
Ne nacionalistam, o marksist bolsevikam. Nacionalistus jau realiai pradeda uzknist nerinktu briuselkopustgalviu diktatas.
skrajojantis gandras 2017-07-01 16:35
Esi koks nepatentinkas dabartine es kokia ja pasirinktum spėju pasirinktum 2 scenariju tik bendroji rinka
Fikcija 2017-07-01 21:44
Jei ES toks geris, kodel del strateginiu zalevu pirkimo ir ju kainos nesiderama kaip vienas ekonominis junginys , o atskirai derasi kiekviena salis.
Kas turi daugiau derybiniu galiu pvz del duju pirkimo ES kai vienas darinys ar atskiros salys?
PS .Rusai zvengiau uz pilvu susijeme del tokios sajungos nariu vienybes ir bendros ekonomines politikos .
Hmz 2017-07-02 00:29
Jo jo, prokremliški propagandistai irgi kalba panašiai - gink dieve palikit valdžioje Putiną, nes pažiūrėkit kas dedasi Ukrainoje po to, kai prezidentą praspyrė!
Šiuo atveju - gink dieve nesišakokit prieš dabartinį EU modelį, nes jis šventas ir paskelbtas nuo Sinajaus kalno.
Rukis 2017-07-02 02:54
Kas sakė kad ES modelis šventas? ES turi didelių problemų ir tikiuosi su jomis susidorosim būdami ES dalimi.
Geriau taisyti, negu išmesti.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Visi prognozavo, jog senoji Europa jau yra „lavonas", tačiau pasirodė, kad viskas yra kitaip