Japonija leis automobiliams važinėti didesniu greičiu - taip bandys mažinti avarijų skaičių

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

FtBall 2017-11-03 15:12
Čia ir yra esmė. Jei važiuojant antra juosta paveji slenkantį vairuotoją, tai turi įsilieti į lėtesnę pirmąją juosta, kas tikrai dažnai rizikinga.
mindaugas.vaitiekūnas 2017-11-03 16:18
Net jei tokiu eksperimentu ir bus nustatyta, kad srautinis greitis yra saugiau už kažką, Lietuvoje tas negalios: čia ir toliau klevai "skraidys" ant 70km/h užmiesčio keliukais, o tuo tarpu juos lenks visad skubančios fūros (90km/h). Tik va klevas jau greitkelyje ar magistralėj galės kartu su fūrom važiuoti, svarbu kad tik langų neužniauktų iš po fūros ratų trykštantis vanduo
Shinigami 2017-11-03 17:01
Nesuprantu jų logikos. Jei leidžiama važiuoti ant 100 km/h, bet yra važiuojančių ant 70 km/h, kaip greičio limito padidinimas iki 130 km/h privers tuos važiuojančius ant 70 važiuoti ant 130 km/h? Jie ir toliau važiuos ant 70 km/h arba padidins greiti iki 100 km/h. Todėl greičių skirtumas išliks toks pat, tik avarijos metu greitis bus didesnis ir sumažės sužeistųjų skaičius. Jei dabar leidžiama važiuoti ant 100 km/h bet yra važiuojančiu ant 130 km/h, tai kodėl jie galvoja, kad padidinus leistina greitį iki 130 km/h tie patys nevažiuos ant 160 km/h. Mašinos dabar juk greitos. Jos ir ant 200 km/h gali važiuoti. Todėl čia logikos visiškai nematau.
Bagai 2017-11-03 18:00
Turbūt daugiausiai vairuotojų yra kurie viršija greiti nuo maksimaliai leidžiamos, nei tu kurie važiuoja minimaliai leistina. Tai į juos ir taikosi. Greiti viršija vairuotojai ne dėl to, kad automobilis gali tiek važiuoji, o dėl to, kad tokiu greičiu "jaukiau" važiuoti. Kuo geresnis kelias tuo vairuotojas jaukiau jaučiasi viršydamas greiti, o baudos grėsmė visad antroje vietoje. Bet manau keldami maksimalu greiti, turėtu kelti ir minimalu greiti.
AAA000 2017-11-03 20:32
tiesiog autostradose, kur leistinas greitis 130km/h, reikia baust, jei vaziuoja leciau nei 80km/h. visi autostradoje, kur suleteja labiau nei 50km/h nuo leistino 130km/h greicio turetu vaziuodami priverstinai isijungt avarinius signalus. nes 50km/h skirtumas jau labai daug. per letas transportas pasidaro pavojingas kliuvinys kitiems eismo dalyviams. nu bet cia kvailiams, kur pas mus priimineja baudu sistemas, nesuprast tokiu dalyku ten gi ne protu, o komandiniu statutu paremta istaiga...
Xdmin 2017-11-03 20:33
Gal vazineja letai kiti, nes vaziuoja su tom Kei tipo masinom, kur 0.6l motoriukas, nelabai turbut jis isspaudzia nedroziant kiek eina
kestutisz 2017-11-04 16:46
Gal pensininkai susigės ir nebevažiuos iš viso? Arba bent jau nelys iš pirmos juostos, o gal net praleis normaliai važiuojančius (ok ok, čia jau LT aktualijos-fantazijos).
Donattello 2017-11-04 22:29
TU jų logikos nesupranti. Ir gali nemėginti aiškinti mums savo nesupratimo. ačiū.
Shinigami 2017-11-05 08:17
Ką? Tiesa akis bado? Nėra kaip faktu paneigti, tai bent pikti išliesi, kad nesugebi paaiškinti kodėl leistina greitį viršiji ir avarines situacijas sukeli. Nes didžiausias greičių skirtumas atsiranda viršijant leistina greitį. Neviršijant leistino greičio, toks greičių skirtumas nesusidarys, vadinasi ir saugiau bus.
Donattello 2017-11-05 08:42
Nepanikuok. kokia dar tiesa? Tavo pasvarstymai nėra jokie faktai. Buvo atlikti tyrimai ir pasirinktas tinkamas sprendimas. Dabar leistinas greitis nebus viršyjamas, reiškia pavojingas greičių skirtumas nesusidarys, kaip ir iš dalies pati atsakei i savo klausimą.
VikceII 2017-11-05 10:11
Na ner tos KEI car tokios letos daznai turiu turbo jos ir pns https://www.youtube.com/watch?v=Cu6h5IoqkoA?t=471 o stock praktiskai tik vaziuokleje pakeitima ir padriftint imanoma apie 55minute
Paramotoras 2017-11-05 11:06
Is kur istrauket kad sumazes. Ten gi aiskiai raso kad tik bandys. O kai bus rezultatai tai galesit ka nors sakyti.
Shinigami 2017-11-05 12:27
Tik jau nemeluok. Gerai. Čia yra tyrimas. Kuriuo ir nustatys kas ir kaip. Jokie tyrimai nebuvo atlikti. Apsimelavai iki ausų. Ir vėl meluoji. Leistinas greitis visada bus viršijamas. Jei leidžiama važiuoti ant 30 km/h tai važiuoja ant 50 km/h. Jei leidžiama važiuoti ant 60 km/h, tai važiuoja ant 80 km/h ar greičiau. Jei leidžiama važiuoti ant 100 km/h tai važiuoja ant 130 km/h. Jei dabar leis važiuoti ant 130 km/h bus lygiai tas pats, dauguma važiuos ant 160 km/h. Kol nesukurs sistemos, kad daugiau nei 90% viršijančių greitį butu nubausti, tol greitis ir bus viršijamas. Nebent panaikins greičio apribojimus. Tada net ir norėdami negalės viršyti. Čia kaip su piratavimu. Gali nemokamai ir legaliai naudoti programinę įranga, bet vis tiek atsiras kurie naudos piratine versija (nes tingės registruotis arba nemokama rodo reklamas). Todėl ir viršijantys leistina greiti niekur nedings.