Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
AAA000 2018-01-31 12:16
straipsnis kazkokia pieva. auksto intelekto zmogus neapsiriboja tik smalsumu arba nesistemisku poziuriu. jis taiko visus jam zinomus ir prieinamus metodus, ziuri rezultata ir daro korekcijas pagal situacija.
jei auksto intelekto zmogus prastas darbuotojas - cia jau darbdavio kalte. tiesiog darbo salygu situacija greiciausiai tokia - kad neapsimoka gerai dirbt. nors jis greiciausiai ir galetu.
M134 2018-01-31 17:32
Pritariu kad straipsnis parašytas, kaip darželinukui. Nieko nežinančiam žmogui ir mąstančiam, kad protas lygu pinigai. Jaučias amerikietiška rinka.
Anyway. Straipsnis nuolat pasakoja apie būdo savybes, o ne apie IQ. Iš esmės pasakoja apie INTP tipo asmenis, kurie neorganizuoti, atviri naujoms idėjoms, bet dažnai gyvenime nedaug pasiekia, nes sunkiai apsisprendžia, nes platus išmanymas didina abejones dėl sprendimo teisingumo.
Mokslininko pavyzdys tiesa, ne visai toks. Ten tiesiog suveikė toks pat principas, kaip kad miegant kažką sugalvoji. Pasąmonė tiesiog po kiek laiko suvirškina informacija.
AAA000 2018-01-31 18:07
cia tik tau matyt didina abejones . auksto intelekto zmones suvokia ir zino tokius dalykus, kad teisinga sprendima galima pasiekt nebutinai vienu budu. ir kai reikia sprendimo, jie ji pasieks nebutinai teisingiausiu budu. primygtinai teisingiausiu budu iesko tik marazmatikai...
qriuqriu 2018-01-31 21:28
baznycioj sako mintimis+zodziais+darbais, cia tas pats, joks vienas koeficientas negali nusprest kas kiek ko vertas, butina keliu kombinacija, o komentatoriai kurie kalba apie auksto intelekto zmones, tai kiek suprantu turi omeny IQ+EIQ+nuveiktus darbus+smalsuma ir nauju ideju zingeiduma....
to M134, jei teko skaityt dalies Nobelio laureatu memuarus(chemijos fizikos biologijos medicinos srityse), jie raso ne tik apie kaip pasieke, ka tai reiskia visuomenei, bet ir nubrezia naujas gaires naujiems tyrimams, o cia kiek suprantu elitas, tiesa ne visi raso tik dalis, kurios EIQ geriausias, be kitu savybiu
M134 2018-01-31 21:49
Sorry, bet net nesuvokei ką noriu pasakyti. Net nesupranti, kad yra dėsnis, kad kuo daugiau žinai, tuo daugiau turi abejonių. Ir net nesupratai, kad kalbėjau apie būdą, o ne IQ. Realiai įšokai į temą, kurioj aiškiai nieko neišmanai. Bet kaip tipiška Judging tipo žmonėms, turi atsakymus prieš bandant padaryti tyrimą.
O intP tipo žmonės priešingai. Jie viską galvoja daug ilgiau ir sunkiai apsisprendžia. Šis tipas laikomas protingiausiu arba bent vienu protingiausių. Pvz Enšteinas Pascalis Gates Newton buvo šio tipo žmonės.
vanduo4 2018-02-01 03:37
- Manyčiau Jūs nesupratot straipsnio.
-
AAA000 2018-02-01 04:17
del ko atsiprasineji?
kad ivertint kito intelekta reikia pirma paciam ji turet. jei tu galvoji, kad nesupratau ka norejai pasakyt, dar nereiskia, kad taip is tiesu ir nutiko. cia tik tavo isankstine prielaida ir tiek del jos atsiprasineji?
zmones i protingumo tipus skirsto aplamai tik nesuvokiantys kas yra intelektas. intelektas yra protingumo lygis, ir dar kintantis. vieni yra protingesni uz kitus ir tiek. nera jokiu protingumo grupiu priklausanciu nuo budo savybiu. yra tik budo savybes kurios skatina arba slopina intelekta. Einsteino as aplamai nelaikau protingu - tai kvailys sukures teorija kuri isgarsejo. but zymiam (arba dirbtinai populiarinamam) nereiskia automatiskai but protingam. Pascalis ir Niutonas manau isipaiso i protingu zmoniu kriteriju, nes sugebejo kazka irodyt. kas tas Gates? turtingus irgi laikai automatiskai protingais?
daug galvojantys ir sunkiai apsisprendziantys laikomi "protingiausiais ar bent vienu protingiausiais" kieno konkreciai? tu kurie mazai galvoja? ar tu kurie per greit apsisprendzia? ar abieju tipu kartu sudejus? nes pagal mane atsakymas akivaizdus. tikrai protingi zmones tokio tipo zmoniu tikrai nelaikys protingiausiais. na galbut protingesniais negu beviltiski kvailiai...
tavo apibudinti zmones taip elgdamiesi galutiniam variante tiesiog sprendzia vistos ir kiausinio dilema. kai sprendimas seniai atrastas - tokio tipo dilemas tiesiog reikia persokt ar apeit. o ne uzstrigt.
sub 2018-02-01 11:04
Vanduo4 visi šie punktai puikūs. Bet tie paaiškinimai grynas vandenėlis.
Vienas gali nueiti į kursus, bet būti kur kas kvailesnis, nei tas kuris perkaito knygą. Profesorius labai nuvertini,. Pvz. "Automobilių transporto katedros prof. habil. dr. Renius Žeromskas", tau ne tik ratą pakeis, paaiškins variklio gedimą, bet pasakys kiek dinamometrų reikia varžtams užveržt.
Smalsumo neužmuša rutina. Jei visi taip daro ir tu darai, reiškias priklausai tai pilkajai masei, kuri vadovaujasi bandos principu.
Gebėjimas rizikuoti, kaip su tuo susijusi rutina? Tie kurie rutinoje, kalbu apie pagyvenusius žmonės, net pensininkus, tie labiausiai perka teleloto bilietukus ir rizikuoja. Ir net 10 kartų nieko neišlošę vistiek perka. Rizija + asmeninė patirtis + smalsumas, be šių trijų rizika tik 50/50, kai visi trys sudėtyje galimybės didesnės. Pvz. su akcijomis, investiciniais fondais ir valiutomis, kai nori pradėti uždirbti iš investicijų, pirmiau turi metus tik žaisti demo arba investuoti mažas sumas ir tada analizuoti kur/kada/kodėl suklydai ar buvai teisus (asmeninė patirtis), kaip tos kreivės asociajuosi su naujienomis (smalsumas).
Rodau daug uždirbačius profesorius:
https://www.elitereaders.com/top-10-hig ... 2016-2017/
M134 2018-02-01 11:56
Tiesiai šviesiai pasakysiu. Esi tiesiog durnas. Antrą sykį visiškai nesuvoki apie ką kalbu, tik rodai koks esi pasikėlęs. Eik apsišviesk prieš su manim šnekėdamas.
vanduo4 2018-02-01 12:10
DA DA DA DA. Žemesnis tembras simbolizuoja įsivaizduojamą statusą. Gaila, kad bent kol kas negalima girdėti komentarų.
bahuriux 2018-02-01 20:36
Anot wiki https://lt.wikipedia.org/wiki/Intelekta ... intelektas
pilkoji masė 80% žmonių nesupranta protingų išvadų ir jiems nesuprantamų efektyviausių spredimų. Tam kad atitikti tą punktą reikia pačiam būti tų 80% pusėj.
vanduo4 2018-02-02 16:34
: Manau tu klįsti neigdamas tai kas realiai egzistuoja.
bahuriux 2018-02-03 06:35
z
Ar supranti, kad turi bėdu su teksto suvokimu?Iš to darau išvadą, kad tavo spręsti testu rezultatai tokie ir buvo, nesumaišei greičiausiai. Mano asmenybės tipas INTP paskaitinėk aprašymus.
Taspac 2018-02-03 12:31
Protingi žmonės moka aiškiai išdėstyti savo mintis. Deja, bet kai kuriems šios diskusijos dalyviams tai nebūdinga.
vanduo4 2018-02-03 18:16
: nors tu esi Intelekto filosofijos auka, nepasiduok - paskaityk straipsnį dar kartą ir pabandyk padaryti tai ko anksčiau nedarei. Tai nėra paprasta, bet vaisiai turėtų būti saldūs. Sėkmės IQ intelekte, tau iki manęs dar labai toli, netgi jeigu mano EQ yra lygievertis tavajam IQ, kuo aš labai abejoju Aš esų gyvūnų rūšis, vadinama žmogumi ir tuo didžiuojuosi?
bahuriux 2018-02-03 19:37
> vanduo4
Tik patvirtinai, kad nelabai suvoki tekstą, bet tiek to.
Aš juk parašiau, kad turiu pakankamai aukštą EIQ išskyrus tą punktą apie motyvaciją, nes man jis neitin logiškas, dažniausiia motyvacinis BS yra priešingas blaiviam protui ir logikai, nors esu optimistas iš priegimties, toliau tingiu plėstis, apie tai.
Aš tik rašiau, kad EIQ, harizmatiškumas ir panašios savybės, nera proto pajegumas, net nežiūrint į tai, kad pas mane EIQ gana aukštas. Kaip patvirtinimas mano politinės pažiūros yra centro kairė, tiksliau man imponuoja visos geriausios savybės iš liberalių (bet ne konservatorių) idėjų ir ypač patinka didelė dalis kairiųjų idėjų (ne CCCP ir ne šiaurės korėją turiu galvoj), kurios (kairiosios politinės idėjos) by default yra orientuotos i visų gerovę tipo sukurtos iš beribės empatijos (bent jau taip turėtu būti ant popieriaus).
Juk parašiau, kad gyvunijos pasaulyje yra gyvūnų su didesniu net negu žmonių EIQ, bet jie nieko taip ir nepasiekė per dešimtis milijonų metų, kai tuo tarpu beždžionės savanoje po truputi vis labiau naudojosi IQ, nes tai joms padėjo išgyventi ir galiausiai ne taikytis prie gamtos, o gamtą taikyti prie savo poreikių. Ir tai buvo pasiekta per protavimą ir smegenų masės auginimą evoliucijos pagalba, o ne per emocinį intelektą ir asmenybės žavesį.
Nei vienas iš tų kurie turi gerai išvystytą EIQ kaip taisyklė nepadaro pasaulio geresne vieta gyventi, o tik siekia asmeninės naudos, nes tiesiog tokie žmonės yra humanitarai ir negali kažko reikšmingo išrasti, ar patobulinti, na OK jie kaip taisyklė būna geri verslininkai-rykliai kurie dažniausiai nesąžiningais būdais konkuruoja, čia ne 100% taisyklė, būna ir malonių išimčių. Ir tai ką tu vadini emociniu intelektu tokie žmonės darydami verslą jį (EIQ) pastumia į šoną kad netrukdytu sumalti kitų su šudais, kai tuo tarpu, aš betka darydamas ir mąstydamas sugebu pagalvoti ir apie kitus ir nesistengiu nuokonkuruoti, nes žmogaus konkurencingumas irgi praeities ir gyvunijos pasaulio atributas, šiais laikais jau nebereikėtu konkuruoti vieniems su kitais (kaip taisyklė šlykščiais ir negarbingais būdais). Itariu kad vėl nesupratai, nes tai ir turetu būti nesuprantama tokio tipo asmenybėms kaip tavo.
Dėl domėjimosi, žingeidumo, idėjų generavimo, tobulinimo, išradinėjimo ir kūrybingumo, žinai pas mane jų tiek, kad ant 100 žmonių užtektų ir dar liktų nemažai. https://charakteris.info/intp-tipas
vanduo4 2018-02-04 01:33
bahuriux 2018-02-05 13:13
Šitų savybių pas mane dešimtimis kartų perdaug nei būdinga normaliems žmonės. Straipsnį skaičiau pritariu beveik viskam kas rašoma. tik kaip jau rašiau pirmam mano komentare šitoj temoj, EIQ aš nelaikau protavimo pajėgumu, jei jį turi visi gyvūnai daugiau ar mažiau už žmogų, tai žmogus be IQ nebūtu žmogus koks jis yra šiandien.
OK daugiau neatsakysiu ir net neskaitysiu atsąkymų, nes mano IQ sako, kad aš kvailys jei leidžiuosi į panašaus pobūdžio diskusijas ir beprasmiškai švaistau savo laiką.
vanduo4 2018-02-15 02:47
- Būtent, nebūk kvailys ir mėgaukis savo intelektu. Apie tai ir straipsnis.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Harvardo profesorius apie tai, kad IQ dar nieko nereiškia: tikrai protingą žmogų apibūdina koeficientas „qualia“ - ką jis reiškia ir kodėl taip sunkiai nustatomas