SpaceX paleido 63,8 tonų krovinį galinčią nešti raketą Falcon Heavy (Foto, Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

bahuriux 2018-02-07 10:22
Tegu pasimoko apple, kaip daryti maretingą Raketą vienaip ar kitaip vistiek reikėjo išbandyti, tai kodėl nepasidaryti crazy reklamos, apie kurią rašys viso pasaulio žurnalistai ir svarbiausiai tai nekainuos nei cento (sąlyginai).
iPienius 2018-02-07 10:53
centrine dalis nukrito ir vandenyna, nes uzsidege tik 1 is 3 varikliu nusileidimo metu. atrodo, jog baigesi uzdegimui skirti degalai. taip pat maciau viena nuotrauka, kurioje matosi salia laivo raketos dalys.
Finalfour 2018-02-07 11:24
Nerealu...Beja, kaip visada - straipsnis apie pikul ar vegetarus - simtai komentaru, straipsnis apie ko gero viena didziausiu zmonijos pasiekimu - 2 komentarai
gytis13 2018-02-07 11:32
Na čia tikrai nera didžiausias žmonijos pasiekimas, bet turbūt didžiausias jumoro šou kosmoso užkariavimo istorijoje - automobilis orbitoje. Būtų dar juokingiau kad automobilis būtų pasiųstas į tarpžvaigždinę erdvę įkandin Vojedžerių
Finalfour 2018-02-07 11:55
Tai ir nesakau kad didziausias - vienas didziausiu. O kaip kitaip - didziausia keliamaja galia turinti raketa siai dienai, kuri kelia 4x pigiau nei Delta heavy IV, kuri kelia ir gerokai maziau. Jau nekalbu apie kelimo kaina Saturn V, kuri nors ir kele dar daugiau nei FH, bet jau seniai nebenaudojama. Apie rueliu analogov v mire nekalbu, neverta ten net klaviaturos gadint su ju sprogusia N1, ar vos kelis kart panaudota Energija. FH atveria kelia i kitas planetas. Uz priimtina kaina. Rimtiems kroviniams ir astronautams. Vat is to ir seka "vienas didziausiu pasiekimu". P.S. Busteriai nusileido taip fantastiskai, kad net filmuose taip nerodo
SaMaras 2018-02-07 12:43
Ne supermamičiu forumas, kur vienai pasigyrus, kad vaikutis pakakojo visos puola sveikint ir aptarinėt spalvų ir konsistencijų Faktas, kad įvykis svarbus ir taip aiškus, apie nesklandumus per mažai informacijos kad kažką pasakyt, vaizdinė informacija per skurdi, kad kažką būtų galima paspėlioti, o rašyt komentarą "valio" irgi nei šis nei tas.. tai ir tylu..
gytis13 2018-02-07 12:49
Va sinchroninis busterių nusileidimas tai ir man padarė didžiausią įspūdį. Filmuose rodo sinchroninį raketų pakilimą, kas iš principo yra nesąmonė dėl saugumo, o va čia buvo realybė
Rukis 2018-02-07 13:23
net su prarastu trečiuoju boosteriu išeina didžiulės sutaupytos lėšos. Seniau tuos boosterius tiesiog numesdavo į vandenyną ir viskas. Žodžiu, einam teisingu keliu. Greičiau tą Marsą kolonizuotumėm, nes į kai kuriuos politikus žiūrint matosi jog 1 planetos mūsų rūšiai išgyventi gali neužtekt.
kestutisz 2018-02-07 14:04
Matai, Shuttle programą jau matė, su "daugkartiniu" kosminiu laivu, bet "daugkartinis" tai labai sąlygiška kai jį ten tekdavo perrinkti, ypač variklį (kuris galia iš tolo neprilygo boosteriui). O čia boosteris lyg ir išsaugojamas, bet nesimato konkrečių skaičių kiek kainuoja jo perrinkimas palyginus su naujo gamyba. Plius kiek kainuoja papildomo kuro kėlimas. Labiausiai įtikina tik "eko" versija, kad na šiukšlinti negražu.
gytis13 2018-02-07 14:39
Aš manau kad visgi sutaupoma dėl to kad busteriai nepatiria tokių šiluminių apkrovų kaip visas daugkartinio naudojimo laivas nusileidimo metu. Čia kaip ir daugkartinio naudojimo laivas išverstas atvirkščiai - ne itin brangi kosminė dalis nurašoma, raketa nešėja išsaugoma. O shuttle būtent viso laivo nusileidimas ir jo terminė apsauga buvo didžiulė problema ir avarijų šaltinis. O čia juk niekas nekalba kokia vertinga dalis yra būtent erdvėlaivis kur kosmose skrenda. Va šita dalis turbūt tikrai gali būti vienkartinė.
HardAxe 2018-02-07 14:58
visi be žado.
audriusn 2018-02-07 16:37
Issizvejodavo busterius is Atlanto. https://en.wikipedia.org/wiki/Space_Shu ... d_recovery
Finalfour 2018-02-07 20:10
Tame ir reples, kad ten nieko perrinkineti nereikia. Tik patikrinimai. Kuro pripyle, viska pracekino ir vel 3..2..1...
Eič 2018-02-07 22:02
Na o jei net ir ne dėl pinigų viskas daroma, šie nusileidimai - puiki praktika prieš pradedant nusileidinėt Marse.
kestutisz 2018-02-08 12:31
Tai jau, "tik" patikrinti :) Štai pvz tas paprastas kaip kaip trys kapeikos ir ant tiek neįdomus, kad niekas kitas net neapsiima gaminti, RD-180 variklis http://spacenews.com/wp-content/uploads ... gomash.jpg kur bet kuris susidėvėjęs vamzdelis įžiebs fejerverką. Plius dar prisimenant Challenger, kur viskas sprogo dėl kažkokios niekingos tarpinės kažkaip sunku įsivaizduoti "tik pračekinti", pilnai neperrenkant (plius priskaičiuoti kiekvienos detalės apžiūrą po mikroskopu, nes ji jau gali būti neprognozuojamai "pavargusi"). Net iš pačios boosterio kolonos kažin ar daug naudos - ji ir techniškai nėra labai sudėtinga, ir ištiesinti po tokių apkrovų turėtų būti sunkiau nei išlieti naują.
Finalfour 2018-02-08 14:35
Tu gal Muskui paskambink, ir pasakyk jam, kad neapsimoka. Jis, naivus amerikosas, nesupranta gi. O as manau kas space X dirba inzinieriai uz tave ir mane protingesni 200x, ir jie tikrai geriau zino kas ir kaip. Ir jegu tai daro, vadinais apsimoka, ir dar kaip. Ir ne del eko mados (tamstos versija) tai daro, nes space x privati kompanija, kurios tikslas pelnas ir tik pelnas, o ne noras buti ekologiskai madingiems. O tam kad visa tai ka jie daro apsimoketu, logiska kad tos raketos butu tokios, kad joms reiketu tik kuro ipilt ir pracekint ir vel "go". Nes kai satlus reikedavo ne tik pracekint, bet vos ne perrinkt, tai del to ta programa ir uzrauke, nes tai ziauriai brangu. Saugumas ejo tik antroje vietoje po ekonominiu dalyku. Concorde programa irgi nutrauke ne del katastrofos, po jos concordai juk skraide. Paprasciausiai nepasimokejo. Pinigai valdo mus, o ne kazkokia eco ar saugumas.