Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
vardasas 2018-03-15 15:08
Pakartotinai adatomis badyti pacientų nesinori.
Nuo kada mirtininkai tapo pacientais?
FtBall 2018-03-15 15:57
Kažkaip viskas atrodo pernelyg sudėtinga. Negi nebūtų paprasčiau tiesiog įprasta ir plačiai naudojama narkozė?
Suleidi vieną dozę - miega. O tada jau leidi bet ką. Jei širdį persodiną ar kokias smegenų operacijas atlieka, ir niekas nieko nepajaučia, tai manau, kad suleidus paskui kokio nors nuodo irgi nieko blogo nenutiks.
Shinigami 2018-03-15 16:34
O kaip tada visiems aiškinti kad brangiai kainuoja, kankinasi ir kad reikia panaikinti mirties bausmes? Viskas čia daroma su tikslu panaikinti mirties bausmes.
Kažkodėl mirties bausme nubausta nusikaltėlį nužudyti kainuoja milijonus, bet sergantis asmuo eutonazija gali užsisakyti už kelis tūkstančius.
Sunkiai sergantiems liepia kankintis mėnesius ar savaites nenorėdami leisti eutanazijos, bet štai vargšas žudikas negali kankintis net 10 sekundžių.
Doras pilietis susilaužęs ranką ar koja dar turi laukti eilėje pas gydytoja ir kentėti skausmą, bet žudikas nužudęs ne viena asmenį negali būti pakartas nes kankinsis. O kartuvės yra labai pigus, daugkartinio naudojimo ir tikrai ilgai nesikankina niekas.
HardAxe 2018-03-15 16:55
5x narkozės normą?
Nors kankinsis gydytojas ieškodamas venos...
Gal galima outsourcinti problemą kokiame somalyje?
vardasas 2018-03-15 17:03
Taip truksta donoru, o cia tiesiog nuzudo....
Paklaus kas nores zudiko organu? Paklauskit mirstanciu ko jie nori.
mindaugas.vaitiekūnas 2018-03-15 17:28
Aš tai nesuprantu apskritai šitos problemos: sumąstei nusižudyti, tai dar išlaidausi kažkokiai įrangai, kuri tave tik nuglušins, o pačios mirties momento nė nepajusi. Kažkaip negarbingai skamba Kaip tik norėčiau blaivios mirties, pvz. dūrio į širdį, kad dar spėčiau suvokti, kur baigiasi pragaras ir prasideda rojus
kiesza 2018-03-15 20:22
Rinkčiausi kulką į smilkinį, tos adatos su nuodais man baisiau už ginklus..
qriuqriu 2018-03-15 20:41
jei savizudybe:miskas, 1l degtines ziema prie -10 prie mazo lauzelio , kad spetum isgert, uzmiegi ir pavasari ras kazkadu, kiek budu teko perziuret sitas patikimiausias, o zudikams budai kuo greiciau ir garantuotai, bet koks laiko tempimas blogai visiem
SaMaras 2018-03-15 21:27
Variantas: suras koks miško brolis per anksti... gyvensi dar kokia 40-50 metelių be rankų ir kojų.. nei vėl iki miško nueisi, nei su sesele susitarsi kad buteliuką atneštų, sunkiai iki šikinyko nusigausi arba net nusigavęs be kitų pagalbos nieko neatliksi.. ir dar pas gydytojus vežios nuo kurių PABĖGT neturėsi galimybių.. gali būti labai viliojanti perspektyva..
kionig 2018-03-15 22:02
Esmė tame, kad doram piliečiui pagalba bus suteikta. Bet tai neturi nieko bendro su kentėjimu ir mirties bausme, nes tokiu atveju turėjo išlikti ir mirties bausmė elektra, ir kartuvės, ir giljotina, užmėtymas akmenimis, sudeginimas ant laužo ir pnš.
HardAxe 2018-03-16 11:31
mirties bausmė nemažina nusikalstamumo (neveikia kaip prevencija), bet šiia dienai turim recidyvų, kuriem 25 metai ir jie teisti 8 kartus.
šiuo atveju turbūt nusikaltimų sumažėtų.
Aš būčiau už mirties bausmę, bet tik už labai sunkius nusikaltimus ir tik recidyvam. Pvz prerequest`as būtų bent du kartus už sunkius nusikaltimus teistam žmogui, kuris kalėjime turėjo praleisti bent 8 metus.
Galima priimti įstatymą, kad nuteisti mirties bausme netenka teisės į savo organus. Mirties bausme baudžiami ne šiaip nusikaltėliai, jie būna nužudę ne vieną asmenį. Toks precendentas padėtų bent vieną išgelbėti. Šiaip ar taip teisė juk reikalauja atlyginti padarytus nuostolius.
UTF16 2018-03-16 13:39
25-mečiai retai būna teisti 8 kartus už „labai sunkius nusikaltimus“. Nepriklausomoje Lietuvoje mirties bausmė egzistavo 5 metus ir kasmet buvo užmušama vos po 1–2 žmones. Išskyrus galbūt paskutinį atvejį, dėl kurio galima ginčytis, ankstesnės egzekucijos didelės reikšmės nusikaltimų prevencijai tikriausia neturėjo.
HardAxe 2018-03-16 14:47
na 8 kartus nelabai gali nuteisti už sunkų nusikaltim per tiek laiko, tu teisus.
Aš kalbėčiau ne apie buitinius konfliktus, bet ne pirmą kartą įkliuvusius:
tyčinė planuota žmogžudystė,
prievartautojus,
žmonių grobėjus,
didelio masto narkotikų prekeivius.
Čia nėra sprendimas, kurį gali eilinis skaitytojas kaip ar aš tu padaryti gerdamas kavą, bet mano nuomuone tai turėtų būti visuomenei pavojingi asmenys, įrodę, kad po kalėjimo nepasitaisė bei mirties bausmė turi padėti kitiems likti saugesniems. Taip pat ją reiktų griežtai apibrėžti įstatymais be galimybės varijuoti teisiškai, kad geri advokatai ar papirkti teisėjai negalėtų įtakoti sprendimo.
Dėl galimybės suklysti skiriant bausmę - tie žmonės turi būti jau "užsidirbę" pakankamai iki paskutinio nusikaltimo.
Ir pvz kokio Daktaro atveju, jeigu prisidirba ir slapstosi - mirties bausmė, bet jeigu prisistato pats - max iki gyvos galvos. T.y. žmogus laisvėje turi nesijausti užspeistas į kampą ir norėti bendradarbiauti.
Shinigami 2018-03-16 14:54
Atsimink, kad daugumoje šalių tikrų katalikų yra ne daug, o tokie dalykai sprendžiami demokratiškai. Todėl ne tik katalikai yra prieš eutonaziją.
Shinigami 2018-03-16 15:06
Demokratinėje visuomenėje viską kontroliuoja įstatymai. Iš to, ką matau nusikaltėliai ne tik kad neturi mažiau teisių, jie turi daugiau teisių už dora pilietį. Jei nusikaltėlis norės pripjauti dora pilieti, doras pilietis galės tik šauktis pagalbos, bet negalės aktyviai gintis. Nes jei aktyvios gynybos metu nusikaltėliui padarytu daugiau žalos nei nusikaltėlis jam. Doras pilietis sėstu už grotų.
Negali be sutikimo paimti organų? Bet kažkodėl iš sunkiai sergančių sugebėjo atimti teisę mirti. Todėl galių drąsiai sakyti, kad bet kas yra bevertis, svarbiausia daugumos pažiūros. Kadangi dauguma anksčiau pritarė, tai nusikaltėliai buvo gyvį deginami. Tas pats ir su žmogaus teisėmis. Jos nėra kažkas iš dangaus nuleista kas yra nekeičiama ir galioja visoje vistoje. Tai tėra lokalus kiekvienos šalies įstatimai. Nei daugiau, nei mažiau ir kaip visi įstatimai gali būti keičiami.
HardAxe 2018-03-16 16:36
čia priklauso nuo šalies ir jos įstatymų. JAV irgi demokratinė šalis.
UTF16 2018-03-16 18:28
Aš manau, kad tam paprasčiausiai nėra poreikio. Labai pavojingi banditai šiaip ar taip yra uždaromi į narvelį ir ten laikomi visą gyvenimą. Lietuvoje tokių žmonių nėra net pusantro šimto.
Shinigami 2018-03-16 19:11
Bet už savo nusikaltimus jie gauna nemokama išlaikymą pagal ES standartus, nemoka sveikatos priežiūrą ir t.t. O už viską turi apmokėti nuo jų nukentėję asmenys ir kiti dori šalies piliečiai. Kadangi tie nusikaltėliai niekada neišeis iš kalėjimo juos iki gyvos galvos turės išlaikyti visuomenė iš mokesčių, o nusikaltėliai neatneš jokios naudos visuomenei. Todėl, realiai poreikis mirties bausmei yra didelis, bet...
Yra asmenų kuriems patinka mazochizmas ir savo skriaudėjų išlaikymas. Todėl ir nėra mirties bausmės, nors jį reikalinga ir labai smarkiai, finansiniais valstybės sumetimais.
mnv 2018-03-17 17:35
Nesutikčiau, pilna panašių variantų kaip ir šitas:
https://www.15min.lt/naujiena/aktualu/n ... -59-941270
13 ir 16 metų. Yra manančių, kad už tiek laiko išėję jie bus normalūs?
UTF16 2018-03-17 18:13
Jiems buvo skirta 13 ir 16 metų bausmė, o ne įkalinimas iki gyvos galvos.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Naujas mirties bausmės vykdymo būdas - sako, kad bus pigu ir paprasta