Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Pumper 2018-04-28 17:21
Taip ir yra. Gi visada kalba, kad iš auto mokesčio būtų keliamos pensijos, nors tai visiškai nesusiję sritys.
immortallt 2018-04-28 19:12
Parodyk man kitą ES šalį, kurioje norma uždirbant dviems vos daugiau nei MMA turėti du sedanus. Nu nerasi. Ir dar kokius padrožtus BMW trilitrinius.
Ir iš viso, Vakarų Europos šalyse nėra to mašinų kulto tokio. Niekur kitur nepamatysi tiek BMW ir Mersų, kiek pas mus, kad ir senesnių.
Kas liko iš toyota galo? Tai kuo lengviau lamdos, tuo sveikesni žmonės viduje. Bet žiūrint kas tau svarbiau, sveika mašina, ar paties ir šeimos sveikata ir gyvybė?
Ir šiaip automobilis yra prabanga. Mano pajamos vidutines viršija ne procentais, o kartais. Šeimoje vienas mažas automobilis. Pats važinėjuos pagrinde viešuoju. Bet kitiems, kurie MMA vos sukrapšto, automobilis yra gyvenimo tikslas, ir geriau badaus, bet nusipirks. Gal šitą reik išgyvendinti?
O kuo susiję mano atlyginimas ir kažkieno kito pensija, kai aš tos pensijos pats negausiu? Ne ką daugiau.
Pumper 2018-04-28 20:53
Jo. Liko tokia sveika, kad net pakasti reikėjo. Nei vienos mašinos galas nėra projektuojamas susilankstymui, ką jau kalbėti apie saloną, kas ir buvo tuo citybee/prius atveju, kai galinės dalis visa kaip armonika suėjo.
apvalus 2018-04-28 21:44
Pritariu immortallt. Lietuvoje apskritai zmones bijo elgtis siek tiek kitaip (tiesiog esame konservatoriai, blogaja prasme), bent pameginti kitoki gyvenimo modeli. Kad ir pvz. kitoki transporta. As pats daug vaikstau pesciomis, naudojuosi viesuoju, dviraciu, taksi, kartais vairuoju (nuomota automobili). Ir nejauciu jokio diskomforto, nors galeciau nusipirkti nauja vidutines klases automobili. Tuoj pasipils komentarai, neturi vaiku ir bla bla. Taip, neturiu. Kaip ir neturi labai didele dalis jaunu bei senu zmoniu. Skirtumas? Tie zmones vis tiek i mokslus, i darba ar i soda vaziuoja automobiliu. Pasiziurejus i gatve pasidaro daugiau nei aisku - vidutiniskai, matyt, nei 2 zmoniu viename automobilyje neturime.
Todel mokestis yra butinas. Tam, kad tie, kuriems automobilis nera butinas darbui - jo atsikratytu. Kad pagalvotu pries statydami/pirkdami trobesi 30km uz Vilniaus, nors vaikai mokosi Vilniuje, o tevai irgi dirba Vilniaus centre... O jei jau automobilio reikia, tai pirktu pagal poreiki, o ne pagal kaimiskas ambicijas.
apvalus 2018-04-28 21:49
Aplinkeliai is esmes nesprendzia problemos. Realiai, jie reikalingi tik tam, kad krovininis transportas nesimaltu mieste. Aplinkelio statymas del asmeniniu automobiliu, tik gilina esamas problemas. Kodel? Dar daugiau zmoniu seda i automobili. Uzburtas ratas. Daugiau automobiliu, daugiau aplinkeliu, daugiau aplinkeliu, daugiau transporto.
Zmoniu skatinti sesti i asmenini automobili - nereikia.
HDi 2018-04-29 10:11
Nu Tu gal kiek čia per stipriai. kaip ir buvo ankščiau kalbėta, yra miesteitiškas gyvenimo būdas, ir yra ne. Manęs ir niekas niekad neįkiš į butą (na nebent ten koks aukštai su visa miesto panorama), ir mano sklypas yra Vilniaus miesto teritorijoj, bet tuos 15km iki centro be automobilio pasiekti įmanoma, bet yra laiko gaišimas. Net ir miestietišką gyvenimo būdą kartais sunku gyventi, nes pagal plotą ir mažą tankumą Vilnius yra labai didelis. Gyvenant kur nors neprastam Vilniaus mikrorajone arčiau centro bute, pasiekti perkūnkiemį, kur yra nemažai ofisų viešuoju irgi yra iššūkis be automobilio. Asmeniškai man automobilis visų pirmą taupo laiką o antroj eilėj ir daugiau nei trasnporto priemonė. Šiai dienai galiu sau leist važinėt su daug kW, jei kažkada stipriai užverš diržus sėsiu į taupesnę mašiną, nes netikiu kad infrastruktūra Vilniaus greitai patobulės. Statyk ir važiuok yra puikus to pavyzdys
apvalus 2018-04-29 10:52
Ne, as ne per stipriai. Jei dirbi, mokaisi mieste, ar tai daro tavo vaikai, buk malonus ir elkis kaip miestietis. Nenori? Susimokek, nes sukeli problemu kitiems. Pasiekti Perkunkiemi nera sudetinga, jei nera dideliu kamsciu. O tie kamsciai is kur?.. Isplaukia is to pacio fakto, kad kiekvienas jaucia butinybe sedeti bent jau vidutinio dydzio automobilyje. Susodink bent po 3 i automobili Vilniuje, kamsciai apskritai nebeegzistuos.
Plius, neimanoma pagerinti viesojo transporto infrastrukturos, kol didele dalis i viesaji neseda is principo ir ambiciju. Kol viesasis yra tik pensininku, neturtingu tevu moksleiviu bei nedirbanciu studentu transportas - niekas nepasikeis.
Pumper 2018-04-29 11:19
Aš čia žiūriu visi už mokestį ir bendrai auto uždraudimą mato tik Vilnių, o kad mažesniuose miestuose ar miesteliuose be nuosavo transporto neįmanoma būtų patogiai gyventi, tai jau pox. Tai ir reikalaukit Vilniaus valdžios, kad uždraustų mašinas, o ne rėkit, kad visoj Lietuvoj taip pat turi būti ir jau visai nesvarbu, kad kitur išvis to viešo transporto net nėra.
HDi 2018-04-29 11:35
Tame ir esmė kad dažnai pradeda galvoti kad visa Lietuva gyvena kaip Vilnius.
Xdmin 2018-04-29 12:13
Ja butu isgelbejes nebent sedejimas autobuse, arba visureigyje, del aukstesnes sedejimo pozicijos ir tai dar klausimas, nes smugis ten buvo stiprus. Per KET aiskino, kad vienas is pavojingiausiu smugiu yra i gala, nes sprandas luzta, nebent tu butum atsiloses smugio metu (ar cia tiesa ar mitas negaliu pasakyti).
apvalus 2018-04-29 13:34
Viesojo nera kaimuose. Klaipedoje, Siauliuose, Panevezyje ir t.t. - viesasis yra. Bet zinai ka? Zinau daug seimu is situ miestu, kuriose vyras, zmona ir du vaikai turi po riedanti grabeli. Vazineja po kelis kilometrus i darba, nors juos galetu iveikti pesciomis, dviraciu ar viesuoju. Kaimo mentalitetas ir tiek ziniu.
eXpo 2018-04-29 18:25
Cia matau vyksta diskusija tarp vairuojanciu ir niekad teisiu neturejusiu nevykeliu . Pas mane kolektyve is dvidesimt vyru apie puse teisiu niekad neturejo ir neturi, tokie tipai cia ir postringauja kokie visi kaimieciai kurie masinom o ne dviraciais i darba lekia . O dar jeigu su BMW tada jau isvis "kaimieciu kaimietis". Svarbiausia nepavydet, ir neaiskint kitiem kas geriau 10 sedanas ar 5 metu viedras ant ratu - zmones pasirinks patys.
apvalus 2018-04-29 20:01
Dar vienas kaimiecio sindromu sergancio asmens (tai neturi nieko bendro su pacia gyvenamaja vieta, iskart pabreziu, o tik su mentalitetu) pozymis: "Vairuoti - kieta. Jei vyras nevairuoja - nevykelis. Jei automobilis ne BMW, MB, Audi - sudas, nelipciau i toki".
Siaip jau, as vairuoju ir nemanau, kad prasciau, nei tu. Tik zinai, as to nesureiksminu, man automobilis nera saviraiskos priemone. Tai yra transporto priemone, atmetus tuos atvejus, kai automobilis turi isliekamaja verte. O tokiu, patikek, labai nedaug. Ir tai tikrai nera BMW, MB ar Audi.
Zmones patys renkasi tik tai, kas jiems asmeniskai priimtiniau trumpuoju periodu. Deja, gyvename visuomeneje, kurioje esminis tikslas - bendras gerio kurimas. Asmeninis pasitenkinimas ne visada veda i visuomenes pasitenkinima. Todel tai turi buti reguliuojama per mokescius. O pasirinkimas visuomet islieka, niekas cia nekalba apie draudimus.
immortallt 2018-04-29 20:15
Juokingiausia, kad tokius "kietiakus" lenkiu aš ir su dviračiu, ir su 1.3l Yaris, o kai sėdi prie ko galingesnio, tokie su nusprogusiais varikliais lieka kelkraštyje.
Problema tokių nesubrendėlių ta, kad jie nori gyventi ne pagal kišenę, o po to pavydi tiems, kurie racionaliai leidžia pinigus. Kol tu "kietiakas" važinėji į darbą su mašina kasdien, aš tuo tarpu gaunu papildomai >300€ pajamų, iš santaupų, kurias tu išleidai mašinai.
Kaimuose mašinos reikia? Reikia. Bet tegul ir susimoka už kelius kaimuose, kur per valandą pravažiuoja 5 mašinos kelias keliais kartais yra brangesnis, nei mieste, kur per valandą taip pat įrengtu keliu pravažiuoja kokie 1,500 mašinų. Tik pas mus kad jau žmogus kaime, tai kiti turi išlaikyti. O kodėl? Jei nesugeba jis savęs kaime išlaikyti, tai gal naikinam kaimus?
apvalus 2018-04-29 20:35
Dar didesnis absurdas tame, kad kai pasneki su salia Vilniaus kaimuose gyvenanciais, tai jie baisiai pabrezia, kaip jiems ten smagu, kokia gamta, bla bla bla. Tik lygiai taip pat burnoja, kad nera infrastrukturos, kad ilgai vaziuot, kad viesasis nevaziuoja/vaziuoja retai... Zmones nori, kad ir vilkas butu sotus, ir avis sveika. Taip nebuna.
Evil Goku 2018-04-29 21:04
Bent subjektyviai atrodo, kad Lietuvos miestuose oro kokybė daug prastesnė už Vokietijos didmiesčių. Dyzeliniai automobiliai, su "išoperuotais" DPF ir EGR tiesiogiai nuodija žmones. Arba susitvarkome su tuo, arba visi mokėsime prastesne gyvenimo kokybe ir didesnėmis išlaidomis sveikatos priežiūrai. Patys dyzeliniai varikliai darosi vis efektyvesni, bet kartu jų tinkamos priežiūros kaštai vis didėja.
AAA000 2018-04-29 22:21
tipinis durniaus komentaras... visa Europa labai gerai padengta viesuoju transportu. ten yra europine gelezinkeliu sistema su universaliais bilietais. ten isspresta transporto probema tiesiog. ir ji tarnauja eiliniu zmoniu poreikiams.
o ka turim Lietuvoj? nu ten tiesia ta europine veze, tik va per Kauna, tai Vilnius pasijaute uzkampiu, tai net europini projekta keliems metams susiko viesas transportas isvis baigiamas sunaikint panaikinus dotacijas. keliu bukle tampa apgailetina - remontuojamos tik pagrindines trasos. o tai ka siulai daryt eiliniams zmonems? jie tiesiog savo transporto problemas sprendzia pirkdami tokius auto, kokius isgali finasiskai. o cia dar islenda visokie durneliai is keliu apjungtu autostradom ir aplinkeliais kaimu "ale miestas" ir pradeda visokias ekologines nesamones Lietuvos mastu ivedinet, neatsizvelgiant i realybe... su sukiu - "pralenkim europa durnumu" ir dar klausineja - kodel konservai prakiso rinkimus, siulydami ivede automobiliu mokesti pakelt pensijas? (juk europa rekomendavo)
apvalus 2018-04-29 22:37
Kaip nuosavas automobilis susijes su tarptautine gelezinkelio veze?..
Automobilis buvo yra ir bus prabangos preke, nes tai yra transportavimasis po viena, kas niekada nebuvo, nera ir greitu metu nebus pigu. Taip pat, techniskai netvarkingas, senas automobilis kelia pavoju aplinkiniu sveikatai. Vienas dalykas yra tarsa, kitas dalykas - saugumas. Naudotu automobiliu rinka Lietuvoje - savartynas. Rasti nemusta, tvarkinga naudota automobili Lietuvoje praktiskai neimanoma. Arba visiskai suvarge dyzeliai, arba automobiliai po nemazu avariju. Todel, geriau jei asmenys, kurie neisgali padoresnio automobilio, jo neturetu apskritai. Konstitucijoje nera irasyta, kad automobilis, tai kiekvieno asmenine teise...
AAA000 2018-04-29 22:50
galiu pasakyt kaip, nes matai per bukuma nelabai tau ateis.
yra pvz poreikis keliaut i europa ir atgal. daugumai lietuviu (juk kas ketvirtas uzsieny, ir kas trecias vazineja). kokius 2-5 kartus metuose. yra keli budai. skrist lektuvu is Vilniaus, Karmelavos arba Rygos. keliaut traukiniu is Kauno. vaziuot autobusu (tik is didziuju mietu, su persedimu). vaziuot automobiliu.
maziausiai hemorojiskas - paskutinis. per kazkoki susikta didkaimi niekas net nesiruosia vaziuot ir ten "kelt kamscius ir smardint" o tu siulai atimt sita galimybe maziausiai is puses lietuviu
asmeniskai as net i gariunus nebevaziuoju - nes ten didkaimieciai nesugeba pasistatyt nemokamos parkavimo aiksteles del to apmokestinimo nuvaziuot gariunuos Lenkija pasidare maziausia trecdaliui lietuviu logistiskai arciau, o gariunai tapo Vilniaus vidiniu turgeliu, o konkreciai Vilnius koki puse milijardo mokesciu kasmet praknisa
apvalus 2018-04-29 22:56
I uzsieni su automobiliu?.. Nebent tas uzsienis - Lenkija ar Latvija, pigesnio bambalinio alaus ir sikpopierio
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Suskaičiuota, kas labiausiai Lietuvoje teršia orą ir didina šiltnamio efektą sukeliančias dujas: bus nauji ribojimai seniems automobiliams?