Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Galonas 2018-07-04 14:13
Sumažinus iki 80km/h sutrumpėja stabdymo kelias ~7m. Tačiau dažniausiai reikia išvengt kliūtį, o ne sustot, nes tiesiog sustot dažniausiai neįmanoma. Ar gyvūnui iššokus ar kitam nespėjus aplenkt vistiek neįmanoma sustot iki įvykio, pradėjus mėtyt, ne stabdžiai turi šaut į galvą, o kur ir kiek vairą pasukt. Čia ne 10km/h sumažinime saugumas, o reakcijoje, patirtyje, mašinos saugumo priemonėse ir kelio infrastruktūroje. Kaip gali -10km/h padidint saugumą jei žmonės netiki, kad tai yra saugiau, jei važinėja ir taip ant 100-110km/h kai leidžiama 90km/h. Mašinos tobulėja, saugumas didėja, o greitį mažinam. Ankščiau būdavo baisu lėkt greičiau, o dabar 160km/h kaip su sena 60km/h, ta nauja ir stoja daug greičiau nei sena. Mentalitetą žmonių ir kelio infrastruktūrą reikia gerint, o ne mažint greitį.
Laplaya 2018-07-04 14:19
Maksimalaus greičio ir mirtingumo koreliacija galėčiau priskirti klaidingų sąryšių sričiai: 1) vertinamas mirtingumo procentas žmonių skaičiui, o ne automobilių skaičiui. Ypač dideli skirtumai susidarytų jei įskaičiuotume dvirates transporto priemones - mopedus, motorolerius - šalyse kur jų daug - mirtingumo procentas taip pat bus ženkliai didesnis. 2) neįvertinama tai, kaip taisyklių laikomasi. Švedija yra šalis kuriose bausmių dydis ir bausmių neišvengiamumas itin dideli. Tuo tarpu Rumunija, Bulgarija, Serbija, Makedonija - gali per ištisą šalį lėkti 200km'h ir būti nenubaustas ir daugelis taip ir laksto, nepaisant to, koks yra oficialus greitis. 3) Neįvertinta kelių infrastruktūra. Vėl gi - labiau išsivysčiusios šalys turi geras sankryžas, žiedus, šviesoforus, kelių ženklinimą, matomumą gerinančias priemones ir t.t. ko nerasime sunkiau besiverčiančiose šalyse. 4) Neįvertinta autoparko būklė... Reziumuojant siūlau minties eksperimentą - visoms šalims nustatyti vienodą greičio limitą (bet kokį, svarbu vienodą). Galiu garantuoti, kad mirtingumo keliuose rodikliai neženkliai pasikeis, bet išliks proporcingi jau dabar esantiems imant pagal šalis.
sub 2018-07-04 16:49
Tai tiesiog neįmanoma. Skirtingos šalys = skirtingos vairavimo kultūros, skirtingi automobilių kiekiai ir automobilių amžius, skirtinga kelių kokybė ir orai skirtingi. Voekitijos 'bame gali lėkt ir greičiau, bet labai minimali dalis žmonių taip lekia. Visi protingi žmonės įvertina visas aplinkybes ir pasirenka saugų greitį. O protingi žmonės yra tie, kurie galvoja ne tik apie save, bet ir apie kitus eismo dalyvius. Gaila tokių ne dauguma.
evaldosia 2018-07-04 19:21
nei keliai kalti,nei seni automobiliai.už autoįvykį atsakinga vairuotojo galva.vairavimas vakaruose atsakingesnis,nei rytų europoje,ir baudų dydis ne prie ko.tiesiog kitokie žmonės.matyt rytų europiečiai vakaruose, statistiškai pridaro daugiau avarijų,negu vietiniai.vairavimo kultūra ateis su laiku,ir beje su pasiturinčiu gyvenimu,kada taip nereikės skubėti,kaip dabar lakstome kaip akis išdęgę.matyt įstatymus apribojančius maksimalų greitį priiminėja senyvi žmonės pagal logiką-aš nevažinėju greičiau,tai ir kiti tegu važinėja mano greičiu.
mindaugas.vaitiekūnas 2018-07-04 20:04
Tipo taip?
https://www.youtube.com/watch?v=wv8RCv6Chco
mindaugas.vaitiekūnas 2018-07-04 20:20
Čia kaip "niekas nespaudžia"
https://www.youtube.com/watch?v=_UnLuXKjXO8
mindaugas.vaitiekūnas 2018-07-04 20:29
Ir dar jie važiuoja taip: paliekamas tarpas skubančioms tarnyboms (nesvarbu, kad jų nėra):
https://www.youtube.com/watch?v=cVwRbnpiyxE
donatasv 2018-07-04 22:00
Pasakos nieks nepalieka nieko. Kiek važinėjąs po Vokietiją, kamščiuose tarkim jei iš trijų juostų pasidaro dvi, niekas nepalikinėja niekam vietos, nereik čia kurt legendų. Pas juos rojus pas mus pragaras. Daugiausiai bavarijoje tekią važinėt tai kamštyje mėsmalės. Net nepalieka tarpo, kad iš susiaurėjusios juostos galėtų žmogus įsukt be problemų. Nekartą tekią laukt kol įleis... Net Lietuviai daugelį kart važiuodavo padoriau kamštyje nei vokiečiai. Palikdami tarpus kitam įlysti...
Duokit vokiečiams lietuvišką šrotą, lietuviškus kelius ir su jų pomėgiu palakstyt tai manau būtų daug tragedijų...
mindaugas.vaitiekūnas 2018-07-04 23:03
Na legendos ar ne legendos, bet tokią situaciją kelyje užfiksavau netoli (50-100km) Hanoverio. Kaip tik kalbėjom su vietiniu lietuviu telefonu, tai užklausėm kodėl jie taip daro, tai sakė pas juos taip įprasta - palikti laisvą pravažiavimą įvairioms tarnyboms.
Beje čia ir buvo ta situacija kai iš 3 juostų pereina į 2 juostas.
Wolfy 2018-07-04 23:38
Pats irgi ne vieną sykį mačiau kaip Vokietijoje palieka tokius tarpus tarp juostų kamštyje, kad spec tarnybos galėtų pravažiuoti. Tikrai tai nėra kažkoks retas atvejis.
FtBall 2018-07-05 11:20
Man irgi teko autobane valandą prastovėt kamštyje. Nustebino tai, kad per tą valandą NĖ VIENO persirikiavimo.
Tuo tarpu Lietuvoje, Lenkijoje - eismas dingstančia juosta vyksta gerokai greičiau. Pvz., jei pirmoje juostoje yra kliūtis, tai dauguma "gudročių" "iš anksto" elgiasi "protingai" ir persirikiuoja į antrą juostą, todėl pirma juosta juda gerokai greičiau.
Kyborg 2018-07-05 13:32
Man norėtųsi, kad kiti vairuotojai tokių gudročių atžvilgiu elgtųsi principingiau ir neįleisdinėtų. Eglutės pricipu juostos turėtų susiliet, o ne "belekaip". Nes dabar dažniausiai juosta kurioje nėra kliūties praktiškai stovi, nes yra daug geranoriškų piliečių kurie įleidinėja. Bet šiuo atveju geranoriškumas kaip tik yra blogybė. Vienam padarius gera, kilometrui stovinčių už tavęs padarai bloga.
zet 2018-07-06 01:26
Ir kiek tu buvai vakaruose ? as neseniai buvau, tai patikek JAV meksikieciu ir daug ko privaziave ir ten pypina pastoviai kiekvienoj sankryzoje.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Prancūzija keičia didžiausią leistiną maksimalų greitį dviejų juostų keliuose - galite palyginti su Lietuva ir kitomis šalimis