Pagaliau išsiaiškino, kas bando savanaudiškai pražudyti Žemę, bet pelnas toks, kad net nesigaili ir nesiruošia sustoti

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

manciukaz 2018-07-11 14:34
Kam jau kam, bet jankiam tai patylet apie klimato sauga.. pirma patys tegul pasirašo Kioto protokola, o tada knisa prota kitiems
HardAxe 2018-07-11 14:44
kad jankiai knisa protą kinam yra liuks, praktiškai jiem lengviausia ta daryt. Bet galetu ar patys susirupint ar kazkas kitas juos i prota atvest. Abu dalykai reikalingi.
daynewss 2018-07-11 16:18
įtariu, kad jankiai į protą neateis, nes "make America great again" eina pilnu tempu. Juk anie net neįsivaizduoja auto su 1,8l varikliu, nors kamščiuose stovi kasdien su minimaliai 3,5 litro agregatais.
HardAxe 2018-07-11 16:23
na kai baigsis trumpa Trumpo kandencija gal kažkas pasitvarkys. Bet su jų kuro/automobilių kainom/algom ir aš sėdėčiau su kokiu V6 varikliu
Shimelis 2018-07-12 02:27
Vazineju su Crown Victoria V8 4.6l. Mieste sudeginu iki 15l/100km bebzo. Cia jus su savo nudususiais dyzeliais terset daugiau, nei amerikieciai su V8 benzais
mindaugas.vaitiekūnas 2018-07-12 02:30
Kaip jau ir sakiau - esame primatų rasė
Litraz 2018-07-12 07:51
Idomu pasidare kas daugiau tersia, ar 6-8 ltr dyzelio, ar 15 ltr benzo?
mindaugas.vaitiekūnas 2018-07-12 08:14
vazzy 2018-07-12 08:44
. Kuras CH4 N2O NOx CO NMVOC PM10 Benzinas 0,006 0,053 0,070 1,620 0,030 0,014 Dyzelis 0,003 0,027 0,270 0,330 0,040 0,041 SND 0,006 0,008 0,040 0,830 0,010 0,014 klimato kaitą daugiau išmetančių dujų išskiria vidutinis benzininis variklis (metano 2x daugiau, CO2 irgi daugiau), o oro taršą labiau didina dyzelis (NOx 4x daugiau, kietųjų dalelių 3x daugiau) . taigi jeigu benzininis variklis yra maždaug dvigubai didesnis nei vidutinis tai jo taršos rodmenys vis tiek nepaveja dyzelio, tačiau priartėja jau netoli, o klimato kaitą sukeliančių dujų jis išskirtų geroookai daugiau nei dyzelis.
mindaugas.vaitiekūnas 2018-07-12 09:20
Geras pastebėjimas: tarša ir "šiltnamio efektas" tai du skirtingi dalykai. Tad būtų galima sakyti, kad dyzelis labiau kenkia lokaliai, o benzinas - globaliai. Kas blogiau priklauso nuo to kiek pasirengęs nugyventi
HardAxe 2018-07-12 09:43
Žodžiu optimaliausia jei kitos šalys naudos dyzelį, o mes benziną. t.y. laikas kraustytis į jav.
Shimelis 2018-07-12 13:52
Vyrai. Jeigu pagrindinis tarsos saltinis butu automobiliai, tai problemos nebutu is vis
procc 2018-07-12 15:53
Net neabejoju kad ir kitose pvz vakarų valstybėse yra pilna teršiančių gamyklų bei kitų šaltinių teršiančių planetą, tik paprasčiausiai politiniais sumetimais tokią informaciją viešinti yra draudžiama... Lygiai taip pat ir ši informacija rytų žiniasklaidoje greičiausiai niekad nebus platinama...
Hmz 2018-07-12 16:39
Straipsnyje kalbama ne apie Kioto, o apie Monrealio protokolą. "Jankiai" jį ratifikavo ir turi teisę kritikuoti kinus, kurie jo nesilaiko. Amžinas šiknos niežulys dėl "jankių" prie gero nepriveda.
Shimelis 2018-07-12 18:38
Kai tie jankiai iseis is Europos, galesite vel metytis vienas kito lavonais
immortallt 2018-07-12 20:55
Kokią informaciją viešinti draudžiama? Pateikiama kiek kokio tipo gamyklose teršiama. Pagal pramonės tipą išdalinama. Akcinėms bendrovėms priklausančios gamyklos viešai skelbia šiuos duomenis. Bet ne, reikia nusišnekėti, vietoje to, kad pasižiūrėti. Amerikoje anglių pramonė toliau sparčiai traukiasi. Nors dabar didele dalimi to priežastis skalūnai, o ne atsinaujinanti, bet skalūnus taip pat greitai pakeis atsinaujinanti. Amerikoje jau dabar skaičiuoja, kad pirminį rezervą užtikrinti jau dabar pigiau akumuliatoriai, o po 5 metų ir antrinį. Taip kad Trump'as pūsti gali ką nori, jis vienas nieko nepadarys, o Amerikoje laimės tai, kas pelninga. Atsinaujinanti jau pelningiau nei anglys.