Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
kiesza 2018-11-29 19:25
Jai naujiena neigiama, tai naciai, fašistai, arijai, kiaulės.. Jai naujiena teigiama, tai tie patys naciai, žydų budeliai patampa vokiečiais, inžinieriais ir išradėjais.. Juk 1939 tolygu sovietų 1961. Pats pikas.
Evil Goku 2018-11-29 21:50
Nevisi vokiečiai buvo naciai.
AAA000 2018-11-29 21:58
nesamone. isradejas gali but neutralus. bet gali but ir politiniu pakraipu. ar tiesiog laikmecio praplautom smegenim - kaip dauguma. nes prisitaikymas prie aplinkos ar visuomenes - vertinga savybe. vertint reikia konkrecius kiekvieno zmogaus veiksmus, o ne tai, kad jis buvo vokietis ar gyveno nacizmo-komunizmo laikais. o cia nuveikti darbai rodo patys uz save. paskyre tiesiog zmogelis daug savo laiko automobilio formos tobulinimui.
pas vokiecius buvo daug inzinieriu ir isradeju - nes buvo sukurtos idealios salygos jais but. pasauly panasi situacija tebuvo sukurta tik Anglijoj ir Amerikoj. tuometine valdzia labai reme ir skatino isradinejima. pats Hitleris skirste ten visokius prizinius fondus ir organizavo visokias konkurencines-technologines lenktynes uz biudzeto babkes. jei vertint visuma - tiesiog buvo labai didelis kiekis visko - o tikrai geru isradimu buvo nedaug - bet daugiau nei pas kitus... o dabar istraukia tokia savybe is konteksto ir slovina... siuo atveju - aerodinamika. nors parase, kad net propeleris su varikliu - nupizdintas - tai tokie ten ir aerodinamikai ...
dzo 2018-11-30 12:46
Kiesza, o tu turbut runkelis vien del to, kad Lietuvoj tokiu nemazai dabar?
kiesza 2018-11-30 20:46
Netik, kad nevisi, o tik keli procentai save laikė nacionalsocialistais, tačiau vakarai visus vokiečių asmenis gyvenusius 1934-1945 pavertusi nusikaltėliais
Atk 2018-12-01 13:11
Dviračiu važiuojant 15 km per h greičiu puse energijos yra naudojama įveikti oro pasipriešinimui, puse riedėjimo nuostoliams. Važiuojant 30 kmph maždaug 80 procentų naudojama oro pasipriešinimui įveikti, 20 riedėjimui. Recumbent bycycles, gulimi dviračiai yra dažnai daug labiau aerodinaminiai net už kroso ir plento dviračius, tik dėja jų didesnis svoris ir ilgas ilgis nepadaro juos labai patogiais ir sunkiau išlaikyti pusiausvyrą, kai žemai sėdi.
Automobilis maždaug 50 km/h greičiu sunaudoja energijos 50 procentų oro pasipriešinimui įveikti. O 100-120 km/h 80 procentų energijos įeina įveikti oro pasipriešinimui. Tad važinėti 200km/h greičias ir automobiliu labai neekonomiška, kad ir koks jis aerodinaminis būtų... Tuo labiau važinėjant dideliais greičias, prastėja ir riedėjimas, didesni riedėjimo nuostoliai (nors ir ne taip ženkliai)...
amas 2018-12-01 13:15
Taip pavertė nusikaltėliais, po viską nafik išvogė, ypač pačius inžinierius, ir dabar va turim viskokius inžinerijos stebiklus ir Amerikoj ir Rusijoj. Kai pasidomi kiek įnašo vokiečiai padarė inžinerijo, tai jopšikmat... aišku ir nacių indėlis nemažas, bet gal tik dėl salygų ir reikalavimų, chuij paimioš. Sakysit kas per įnašas, tai pradėkim nuo din standartų, tai tas pat iso ir gost su dedidelėm korekcijom... pabandytumėt įsivaizduot inžinerija be standartų, tai eina nach koks bardakas, kaip Anglijoj by*** žino kokie sriegiai "diametras milimetras žingsnis impirial" puse matmenų bėžinį coliai pusia milimetrai ir kitokia chuinia, matmuo mm tolerancija colias, kol supranti, kad smarkiai per daug nulių...
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Tai, koks buvo 1939-ųjų Schlörwagen, šiai dienai neprilygsta joks kitas pasaulio automobilis: neeilinė istorija ir paslaptinga pabaiga