Štai ko iš tikrųjų trūksta Lietuvos keliuose - ne policininkų, ne kelininkų ir net ne matuoklių

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

AAA000 2018-12-03 11:59
kokie dar psichologai? Lietuvos eisme tiesiog truksta visokiu pensionu su savo aprudijusiais grabais ir moteru. jie vazineja palengva ir niekur neskuba arba tiesiog leciau vaziuoja del visokiu baimiu ir nepasitikejimo. ir tokie vairuotojai sukurtu butent letesniu eismo srautu atmosfera savaime. bet kai pas mus regitrose ir eismo kontrolej vien debilai prileisti prie vadovavimo - tai ir turim situacija - kad psichologiskai stabiliausia visuomenes dalis tiesiog nedalyvauja eisme. like tik visokie is butinybes, turtingesni ir labiau nervuoti... kad nervuoti - cia irgi tik pasekme. straipsny siulo salint priezastis. tuos psichologus reikia ne ant vairuotoju kabint, o i regitra ir eismo kontrole siust. ir tegu itikineja - kad nebijotu pensionu ir moteru eisme... sakyciau po viena psichologa prie kiekvieno pasodint. ir tegu ramina... cia yra pati pirmine priezastis. ir situacija jau kritine, nes sitiems jau visokios manijos, kameru statymo ir visuotinio sekimo psichozes, zmoniu baimes paranojos ir pan... nori dirbt vos ne distanciskai... cia jau tikrai nebegerai... ir dar manau reiketu prailgint policininkam butinaji darbo staza maziausiai 5-6 metus - nes isvis kazkokie nesusitupeje vaikigaliai vien tik dirba... nu ka jie gali sukontroliuot? tik biski patirties pasisemia darbe - ir jau "pensininkai"... cia irgi neatideliotino sprendimo situacija. kol neprailgins butinojo stazo policininkams - situacija eisme Lietuvoje tik bloges... kodel niekas nereaguoja?
kestutisz 2018-12-03 12:16
"Per egzaminą žmogus gali puikiai apsimetinėti ir elgtis taip, kaip mes norime, kad jis elgtųsi" - nesukurkit prievolės apsimetinėti ir nereikės apsimetinėti. Egzamine turėtų užtekti sėkmingai nuvažiuoti pagal tam tikrus checkpoint'us su GPS, o ne vežioti instruktorius/policinkus/kameras ar ką ten dabar reikia.
Robkinas 2018-12-03 21:27
Vairuoti pradejau pries ~15 metu. Tuomet psichu uz vairo tikrai maziau budavo. Lyginant su siuo laiku. Pagrindines manieros siais laikais uz vairo yra: prisiklijuot prie subines ir vaziuot is paskos neatsitraukiant ne per cm; butinai, tiesiog mirtinai privalomas aplenkimo manevras, po kurio iskart rikiuojamasi desinen ir nusukama i salutini kelia (taip sukeliant man, aplenktajam, nepatogumu - turiu pult stabdyt); pabandyk magistralej vaziuot 130km/h ir rikiuotis i antraja juosta, kad fura aplenkt - busi uzmirgsetas ilgosiomis sviesomis is kilometro atstumo, mat, yra nusikaltimas "trukdyti" kitiems, kai laikaisi eismo taisykliu. Pries 15 metu pasitaikydavo tokiu vienas kitas psichas, o dabar nuolat, kasdien praktiskai.
HardAxe 2018-12-03 22:30
Prieš 15 metų važiuoti be diržų buvo norma. Viršyti greitį - norma. Važiuoti išgėrus - ne tokia didelė problema jei turi grynų. Rikiuotis eisme - ragais ir nagais, fig kas užleisdavo. Senamiestyje galėjai iš kilometro girdėti barškančias tiuningines tačkes. O po greiti ir įsiutę filmo vienam iš miestų policija vydamasi bepročius chuliganus pralošinėjo dviem ratais aplink miestą Dar kiek anksčiau - jeigu turėjai importinę mašiną važiuodavai į antrą juostą, jungdavai šviesas ir visi tarybiniai kledarai tegu nė nebando tau maišytis. Jei motociklistas važiuodavo su šalmu - net dokumentų galėjo neturėti, už gerą elgesį paleisdavo. Kadangi 95% autoparko buvo vos judantys kibirai su neaiškios būklės važiuokle ir stabdžiais, tai aišku niekas prie pat šiknos neprilipdavo. ir t.t. ir pan Nėra dabar gerai, bet nebuvo taip jau geriau.
Evil Goku 2018-12-03 22:46
Jei taip atrodo, gal geriau pasidėk teises į stalčių ir naudokis viešuoju transportu.
Ketleris 2018-12-03 23:13
Visiškai sutinku, pats esu iš mažesnio miestelio eismas gan ramus, visi mandagūs, rytiniuos kamsčiuose vieni kitus praleidinėja net ne pagal pirmumą, o kai tenka nuvažiuoti į didesnius miestus atrodo chebra važiuoja pagal kitą Ket kuo agresyviau, nagliau ir greičiau. Ką noriu pasakyti kad važiavimas pensininko rėžimu yra saugesnis ir nekeliantis tiek įtampos. Ir man daug ramiau važiuoti tarp pensininkų ir neįgaliūjų. Jie važiuoja ramiai ir pagal Ket. Aišku jei padaro klaidą pensininkas tarp pensininkų tai problemos net nekyla, bet jei vienas pensininkas tarp dešimt geziukų tada būna užkuriami laužai
bahuriux 2018-12-04 10:15
Aš igijau tokią patirtį, jei aplink mane kažkur važiuoja maža, dažnai aukštu kėbulu ir mažu varikliu mašinytė, 80% tikimybė dama su aukštakulniais ir skrybėle, jei senas kledaras, tai pensininkas su kepure. Tokių mašinų tiesiog saugausi nes jie elgiasi neprognozuojamai, važiuoja per lėtai ir net ne pagal KET ir nesupranta, kada ir kaip trukdo kitiems. Jų važiavimas panašus į 2 promyles galinčio įpūsti normalaus vairuotojo, palei neprognozuojamumą. Kitas tipas kelių gaideliai, tai kaip taisyklė BMW (nevisi yra debilai kurie vairuoja BMW, bet visi debilai vairuoja BMW) ir juodos spalvos dideli parketiniai džipai visokie. Tų reikia saugotis mažiau, nes jie neužsistovi ilgam šalia manęs, bet kai jie padaro kokią nesąmonę (tą jie daro po kelis - kelioliką kartų per valandą) tai pasekmės buna skaudžios. Staigesnis pagreitėjimas nepažeidžiant KET ir niekam nesudarant problemų nėra joks pažeidimas. Miestuose visi važiuoja dinamiškiau ir tai suprantama, mažiau kamščių, jei visi važiuos lėtai kamščiai bus dvigubi. Šiaip miestuose visi vairuoja normaliai ir protingai, užleidžia kitus iš šalutinio kelio bent 30% vairuotojų kai patys stovi kamštyje. Viskas OK išskyrus tuos 5% debilų ir 15% moterų su aukštakulnniais + pensininkų su kepurėm.