Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
AAA000 2018-12-17 19:05
kad zema temperatura lengviau palaikyt negu ten kazkoki superslegi. praktines naudos tiesiog nebus, kad ir veiks superlaidumas. net su paciu bandiniu normaliai dirbt negali... nelabai isivaizduoju, kad galetu is tokio nepraktisko pavidalo superlaidininko padaryt pvz kad ir kokius nors traukinio begius...
vardasas 2018-12-17 20:28
o kam begiai?
SaMaras 2018-12-17 20:51
Na pats faktas tai džiuginantis. Bet kokį biesą reiškia „((LaH_{10)))“ tai, bijau, nė pats straipsnio vertėjas nenutuokia..
vazzy 2018-12-17 23:55
šaldai bėgius, traukinys važiuoja virš jų be trinties
Creatium 2018-12-18 10:53
Maglev, anyone?
vardasas 2018-12-18 20:49
saldai begius?
AAA000 2018-12-18 20:57
pigiau uzsaldyt i kriomiega, ir nutransportavus atsildyt cia labiau tau butu pritaikyta technologija su tikejimo paslapties elementu
mindaugas.vaitiekūnas 2018-12-19 14:46
Dviguba logikos klaida.
1) -23 nebus kiek daugiau nei dvigubai daugiau už -40: -40/-23 = 1.739...
2) Absoliutus 0 (0K) yra ~ -273°C. Tad
a) -273+40 = 233
b) -273+23 = 250
250/233 = 1.07.. karto.
Priešingu atveju, temperatūras galėtume išreikšti Farenheitais, ko pasekoje rezultatas būtų dar kitoks nei "dvigubai":
a) -23C = -9.4F
b) -40C = -40F
40/9.4 ~= 4 kartus.
Tad šiuo atveju dėmesys turėtų būti į K, o ne į mums patogų C!
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Pasiektas naujas aukštatemperatūrio superlaidumo rekordas