Planuojantiems pirkti naują automobilį – 1000 eurų kompensacija jau metų pabaigoje

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

sub 2019-05-10 15:27
Keista. Už naujo automobilio įsigijima valstybė mokės po 1000 eur. O kodėl už automobilio atsisakymą žmonėms, kurie nesiruošia pirkti automobilio artimiausiu metu, kodėl jiems nemokėti premijų?
vardasas 2019-05-10 16:46
esu baveik 100% įsitikinęs kad atsakymas visai šalia.
Pumper 2019-05-10 17:09
Už 30 milijonų tikriausiai galėtų visą viešą transportą nemokamą padaryti, kas būtų žymiai veiksmingiau, bet užsiima nesąmonėm.
immortallt 2019-05-10 17:48
Bent jau pirminiame variante buvo numatyta už atsisakymą <EURO5. Ir kalba ėjo ne apie naujo iš salono pirkimą, bet Naujesnio nei EURO5 (berods imtinai) pirkimui.
Kyborg 2019-05-10 18:16
Tu rimtai? Ne apie 3 mlrd. kalba eina, 30 mln. labai maža suma. Šios sumos tik Vilniaus viešajam transportui pakaktų nepilniems metams. O kas toliau? Kaip kiti miestai, tarpmiestinis transportas? http://www.vilniausviesasistransportas. ... 202018.pdf
vivis 2019-05-11 02:46
Pinigų švaistymas ir tiek. Kas važinėja su senais pigiais automobiliais, tikrai nepirks naujo dėl tokios kompensacijos. Tik kas ir taip planuoja pirkti naują dar isigys ir sena trantą, jei tokio neturi, kad gautų kompensaciją naujam.
immortallt 2019-05-11 11:36
Lietuvoje yra labai įdomi statistika - aplinkosauginiai mokesčiai automobiliui yra mažiausi Europoje (įvažiavimas į Neringą yra) ir seniausias autoparkas. Atsitiktinumas? Nemanau. Ir dar kartą, automobilis yra prabangos prekė, bet kažkodėl norit tai padaryt būtinąja. Gal dar baseinas 50m ilgio kiekvienam turi būti privalomas? Ai, dar aišku ir 1000 gyventojų daugiausia automobilių.
bahuriux 2019-05-11 15:52
1. Kas tau sakė tokią nesąmonę, kad automobilis yra prabangos prekė? Daugeliui žmonių tai yra neišvengiamai būtinas daiktas, pvz nuvažiuoti į darbą mieste iš kaimo, ar priemiesčio, kai dirbama pamainomis, kai nėra autobusų. Arba invalidui, arba tėveliams nuvežti/parvežti vaikus į mokyklas ir būrelius ir tt. Kurioje vietoje tu čia matai prabangą? Nori dirbtinai apriboti žmonių teisę važiuoti su tokia (homologuota, legalia ir atitinkančia techninius reikalavimus) TP kokia kas nori? Įdomu kurioje vietoje čia liberalumas pasireiškia, nelygybėje, ar kastų sistemoje? 2. Jei ir priverstu kažkokiu būdu visus pirkti tik naujus ar apynaujus auto, tai bendra žala gamtai būtu didesnė nei yra dabar važiuojant su senu kibiru. http://www.technologijos.lt/n/technolog ... ktu-labiau
immortallt 2019-05-11 20:46
Wow wow, dirbtinai apriboti teisę? Čia jau sugalvojai. Susimokėti - taip. Pvz. realiai iki 100 mln. eurų iš savivaldybių biudžetų kasmet skiriama vien parkingo vietoms prižiūrėti ir įrengti. Netiesiogiai, todėl sunku apskaičiuoti. Apie automobilių žalą sveikatai net nekalbu. Taip, automobilis būtinybė visiems, bet kažkaip gyvenu be automobilio, ir nieko, bet vat 18-iniam pūgžliams automobilis gimtadienio proga yra būtinybė. Ir vėl nu liberalumas nėra šiku kur noriu, darau kur noriu. Liberalumas - gali pasirinkti, bet už savo pasirinkimą susimoki. Ir vėl, naujas/apynaujis ne čia esmė. O vat ar 3l tdi (nu dūmija biški, bet gi nieko tokio), vietoje 1,6l benzininio - jau esmė, arba pvz. rinktis važiuoti viešuoju, dviračiu, pėsčiomis? Uždirbu tikrai daug ir pinigais nesiskundžiu, bet antras automobilis šeimoje yra labai didelė prabanga. Ir labai juokinga, kai dar universitete besimokantys atvažiuoja su mašinomis geresnėmis nei turi manager'iai, bet skundžiasi, kad pinigų mažai turi. Nu ir šiaip, tu nori pasakyti, kad automobilis nėra prabangos prekė ir kad kuo daugiau automobilių turi, tuo didesnis ubagas esi? Hmz... Nes šiaip mes nuosavų automobilių Europoje daugiausia turime. Ir tik nesakyk, kad iš pilaitės ar šeškinės Vilniuje kiekvienas veža vaikus į mokyklą ar darželius, nes neveža. Nėra tiek vaikų visoje Lietuvoje vien kiek Vilniuje mašinų. Ir ne darbinės tai mašinos, nes visą dieną jos stovi. Darbinių yra maža dalis, kaip ir vežančių vaikus yra maža dalis. P.S. vis dar neskiriat oro taršos ir poveikio klimato kaitai. Jei CO2 įtaka tiesioginė sveikatai turbūt neegzistuoja, tai kietosios dalelės, azoto, sieros ir kiti junginiai sveikatai yra peilis. Ar čia bandysi paneigti?
bahuriux 2019-05-12 06:29
Nebandysiu paneigti kietūjų daleliu ir panašiu teršalų neigiamo poveikio, nes ir pats nervinuosi, kai prieš mane uždūmija kas nors. Išvis galėtu keliu policina tokiems anuliuoti TA mano nuomuone tai būtu geriausias sprendimas. Beja dūmija visų metų ir beveik visų markiu dyz mašinos, net ir apynaujės, jau nekalbant apie senas. Šiaip anksčiau visada rinkausi tik benzinines ir dėjau dujas, manau vėl gryšiu prie to pačio iškart kai tik mano 1,9 tdi nustips bet jis nestips o greičiau man nusibos.
immortallt 2019-05-12 13:38
Na tėvo dyzeliui jau 7 metai, kol kas dūmų nėra, bet sekanti bus arba hibridas, arba elektra. Šeimoje dabar pas mus 1 mašina - benzinas 1,3l. Sekančios norėčiau elektrinės, bet panašu bus dar vienas benzinas, o tada miesto elektrinis, pvz. e-up, labai faina mašinytė po miestą važinėtis, kai laikai lauke. Sėdi į mašiną, įjungti defrost, ir VISUS langus nutirpina per minutę, šildomos sėdynės, jei gerai pamenu ir vairas, ir važiuoji. Kaina ne taip ir kandžiojas, galios daugiau nei iš 2 litrų variklio. O dėl technikinės, būtų gerai, kad naikintų ir dėtų tūkstantines baudas, nes dabar atrodo kiekvieno teisė teršti ir nuodyti kitus. P.S. dėl dyzelio taršos trūkumų todėl vakarų Europos miestai ir pradeda juos drausti. Užmiestyje ne tokia didelė bėda dėl jų, bet mieste..