Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
AAA000 2019-07-09 19:01
na, pasistengus geriau integruot, i lengvaji automobili galima manau sukist saules elementu iki 1,5-2kw galios. bet yra toks dalykas - jei paliksi automobili pavesyje, seselyje, ar diena bus apniukus - tai nieko ir neprigeneruos.
bet cia papildomas faktiskai nemokamos energijos saltinis. ir jei pardavines ta beveik 1kw sistemele tik uz kazkokius 2k€ - tikrai vertas situ pinigu.
palyginimui per visa nakti pilnam pasikrovimui (apie 8 val) elektromobilis silpniausia jungtim is rozetes ima tik apie 3kw galios. tai cia palikes visa darbo diena sauleje niekur neprijunges gali tiketis net apie penktadali-ketvirtadali ikrovos gaut. ir tai manau puikus dalykas.
net toki automobili nuplaut nuo purvu prades apsimoket
diedukas 2019-07-09 19:34
http://m.technologijos.lt/cat/1/article/S-16853 kodel ne situs bando ? Juk kiekvienas procentas svarbu esant mazam plotui . Sono sion jei gerai pamenu 22 procentu SB naudoja . Tikrai dziaugiuosi kad yra judejimas sioj sriti ir tikiuosi kad sekantis prius bus su panasaus galingumo SB kaip bando . Tegu kad ir kaip papildomai uzsakoma prie bazines komplektacijos
AAA000 2019-07-09 19:51
siaip tokia ikrovimo technologija su saules baterijom aiskiai parodo VDV technologijos trukumus. tokia sistema grynam VDV automobilyje labai sunkiai imanoma... kad sintezuotu kura i baka automobiliui tiesiog stovint sauleje. na galbut vandenilinis auto variantas...
hybride su nedideliu akumuliatorium ji irgi maziau veiksminga, nes greit ikrautu ir nebetilptu perteklius. pvz jei tu koks "alia pensininkas", kur vazineji tik savaitgaliais, ar siaip esi koks nedaug pravaziuojantis su automobiliu - tu gali palikt elektromobili sauleje. ir gale savaites tiketis kad jis bus pilnai pasikrovusiais akumais. parodykit man ta sugebanti automobili su VDV, kad iki savaitgalio prisipildytu kuro baka pats tik nuo saulekaitos...
dar manau isplitus tokiai sistemai - prades populiaret atviros stovejimo aiksteles - kur ne seselyje. ar net keisis stovejimo aiksteliu projektavimo principai.
diedukas 2019-07-09 20:10
Jei Toyota laikysis tradiciju tai sekantis prius turetu pasirodyt apie 2021 m , ne tiek jau daug palaukt Siulau visiem pasiziuret : https://sonomotors.com/en/sion/
Xdmin 2019-07-09 21:51
Sion galetu isleisti ir versija kur ant dureliu bei bagazines dangcio nededa saules bateriju, nes ten vistiek mazai jos naudos atnes, o kaina ju didele.
AAA000 2019-07-10 03:26
didele kaina nebent nauju modeliu, kur 35%+ efektyvumo. ten kaip suprantu tiesiog keliasluoksniai ir tiek. iprasti modeliai kur iki 20% efektyvumo vienasluoksniai yra pigus. sonus galetu apklijuot jais. plokstumu ten nemazai. arba aisku galetu siulyt kelis pasirinkimo variantus tokioms sistemoms.
as manau labiausiai pritaikoma tokia sistema butu kokiems elektriniams kemperiams stovyklavimams ir kelionems. kitose salyse labiau pieciau yra net gyvenimo kultura kemperiuose issivyscius - tai va tokia pramastyta sistema duotu labai daug naudos.
-------
dar pvz kuria juk belaides energijos perdavimo sistemas. ir jos kaip taisykle tik indukcines. reikia uzvaziuot ant kazkokio spec stovo. ir dar NK prastas, ypac jei dideliu tarpu perduodama nei keli cm. atstumais virs metro nebesiekia gal ir 5%...
manau jei isplistu SB sistemos - plokste ant automobilio stogo galimetu standartizuot. ir daryt alternatyvu indukciniam belaidi ikrovima. galimetu suprojektuot stovejimo vietas po stogu kur kristu koncentruota sviesa butent i automobilio stogo SB plokste. per sviesa energija galima perduot zenkliai didesniais atstumais. aisku jei spjaut i didelius nuostolius manau energijos perdavimo sistema per sviesa su kokiu 10% NK jau butu reali ir atstumais virs 10m.
HardAxe 2019-07-10 10:06
Iškeps tau mašina. Jau dabar geru oru prikaista iki 60+
HDi 2019-07-10 12:44
Mašina prikaista, kai saulė šildo per langus į vidines salono dalis ir jas šildo, o šilumai nėra kaip išeit atgal į aplinką - kitaip sakant šiltnamis. Šviesos sukoncentravimas tik į saulės panelę ant stogo tokių temperatūrų nesukeltų o ir pati panelė saveikaujanti su atmosfera taip neįkaistų ir dalis energijos virstų elektra.
AAA000 2019-07-10 16:25
siaip siluma pagrinde pernesa infraraudonieji spinduliai. SB dirba trumpesniu bangu spektre - manau nelabai kaitintu. labiau akintu. ir kai sviesa koncentruota (plius reikiamas spektras) - didesnis energijos perdavimo nasumas nei lauke. kai procesas valdomas - manau galima butu nesunkiai priimtinus parametrus isgaut... cia gi ne saule, ir ne orai
HardAxe 2019-07-10 17:00
jei tu siūlai perduoti energiją per šviesą, tai dar LED n.k. <50% ir klausimas kaip veiktų ne pilnai apšviesta baterija. Nes realtbėj arba apšviesi nepilnai arba šviesi pro šalį.
Creatium 2019-07-10 19:06
Skamba kaip amžinojo variklio idėja.. jau tada geriau išbaigti Teslos sukurtą robotą-pakrovimo laidą, kuris automatiškai įsijungia į mašiną. Kur kas lengviau, našiau ir efektyviau.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Beliko vos vienas žingsnis iki naujos automobilių eros - „Toyota“ išbando įspūdingo efektyvumo saulės elementus ir žada po papildomus 56 km kasdien