Rimtas įspėjimas apie pavojų Žemės orbitoje: „SpaceX“ atsisakė traukti savo palydovą iš Europos kosmoso agentūros kelio, bet kas laukia ateityje?

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Shinigami 2019-09-08 11:48
Paprasčiausias ir geriausias variantas sukurti veikiančia automatinę susidūrimų išvengimo sistemą, o ne popierinę kuri neveikia ir niekas nežino kodėl. Kodėl turėtu pasitraukti SpaceX ar koks kitas palydovas, o ne ESA palydovas? Kad pirmiau buvo iškeltas į kosmosą? Tokiu principu žiguliai gatvėse turėtu važiuoti nesustoje, nes visos naujesnės mašinos jiems turėtu trauktis iš kelio, juk žigulis pirmesnis pradėjo važinėti keliuose. Arba trauktis turi tas kuris palydovas brangesnis. Kuris patirtu daugiau žalos (kaip kai kurie vairuotojai sako apie pėsčiuosius). Tikimybė susidurti 1/1000? Ar tai reiškia, kad nekeičiant kelio palydovai prasilenks centimetru atstumu? Ar tai nereiškia, kad reiktu tobulinti ir visu kosminių aparatų valdymo tikslumą. Kad butu galima 100% nustatyti visu aparatų skridimo maršrutus ir pasakyti 100% ar jie susidurs ar ne.
iPienius 2019-09-08 12:56
ESA neturi automatines isvengimo sistemos ir cia yra budas atkreipti demesi i save, kad skirtu tam finansavima. delto, kuris turi patraukti savo palydova is dalies yra didele problema, nes tas kuris patraukia palydovam, turi panaudoti kura, kuris yra palydove ir tai reiskia trumpesni palydovo tarnavimo laika. siais laikais dazniausiai palydovo naudojimo laika riboja butent kuras, kuris skirtas islaikyti palydova orbitoje. tiksliai nustatyti ar susidus palydovai ar ne yra beveik neimanoma, todel yra tikimybes. kadangi zemes trauka nera visiskai vienoda visose zemes rutulio vietose (uztenka labai nezymaus skirtumo), todel palydovu orbitos per laiko tarpa siek tiek pakinta ir nera aisku ar jie tikrai susidurs ar ne.
daynewss 2019-09-10 08:29
"..tiksliai nustatyti ar susidus palydovai ar ne yra beveik neimanoma.." - gal teko girdėti apie matematinį modeliavimą? Turbūt iš ten ir atsirado ta 1/1000 tikimybė? Gali būti žinomi ne visi kintamiej, bet šiais laikais (žinant parametrus) galima apskaičiuoti ypač tiksliai. Shinigami teisus, tiesiog reikia pinigų automatinei susidūrimo apskaičiavimo ir vengimo sistemai. O čia prasideda pinigų lietus. Sekantis pinigų lietus kelių gamintojų/šalių tokių sistemų standartizavimas. O paskui patentai.
SaMaras 2019-09-10 09:50
Kadangi taisyklių nėra nubausti kaip ir negali, tai tenka duoti durniui kelią, bet mandagumas turėtų būti.. Na autobuse jei atsisėdo kažkas į kėdę o tu jam atsisėdai ant kelių, kuris teisus.. taisyklių taigi nėra, kaip užimti sėdimas vietas. Nors kaip sako naglumas antras sėkmės vardas.. taip chamai ir eina per gyvenimą kitų galvomis
daynewss 2019-09-10 10:03
Manau, kad ESA palydovas yra daug daug daug brangesnis už SpaceX. Tai čia gaunasi, kad brangesnis daiktas užleido kelią piguvai, nes saugo turtą. Keista, bet pas mus keliuose atvirkščiai - kuo brangesnis, tuo naglesnis. O dar sako, kad gyvenam kosmose