Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
bahuriux 2019-09-18 14:19
SUV su 13" ratlankiais
sherbertas 2019-09-18 14:56
Speju bus kaip su Renault Zoe - perki automobili pigiai, o baterija nuomojies is Renault ir moki kas men.
Pompa 2019-09-18 16:59
gavno, ne mašina
AAA000 2019-09-18 18:38
cia tiesiog paimtas sakykim daugmaz tipinis elektromobilis ir nugaidintas 4 kartus. o kaina sumazinta tik 3 kartus
jau su 5 skyliu ratu tvirtinimo sistema "tipo" dzipai juokingai atrode. dabar pamaciau "dzipo" varianta su 4 varztais betruksta triracio suv, skirto kokiai vietnamieciu rinkai
daynewss 2019-09-19 09:14
Gavno ar ne, 3 ar 5 varžtai, 13 ar 15 colių ratlankiai, bet kaina...
Akivaizdu, kad automobiliai tampa nebe tas daiktas, kuris buvo po karo. Šiais laikais tai susisiekimo priemonė. Pažiūrėkit į vokiečius, olandus ir kitus NORMALIUS žmones. Vokietijoje mažiau BMW mačiau (pervažiavęs visą Vokietiją pirmyn atgal), nei Vilniuje per valandą pamatysi. Aišku, visada liks kaimiečių, turkų ar juodžių, kuriems BMW yra statuso simbolis. Draugelis pasakojo apie juodį Londone, kuris važinėja BMW M3, turi karvės grandinę ant kaklo, bet miega skvote ant matraso. Pas mus panašiai, tik mąstas didesnis. O pažiūrėjus į pimpal-stanus rytuose - kilimus mašinoms kloja.
Šiais laikais paspirtukai (nors jie man ir atrodo gan pavojingi pėstiesiems) kelia susisiekimo revoliuciją. Elektromobiliai taip pat. O jei dar elektromobilis už 10K €? Aišku, Europoje kiti saugumo reikalavimai ir šios žoliapjovės kaina išsipūstų iki kokių 15 ar net 20 €, bet reikia sutikti, kad kaina eina į teisingą pusę ir tokiems kibirėliams priklauso ateitis.
mch0lic 2019-09-19 09:26
Panašu, kad čia tėra elektrinė Renault Kwid versija. Kwid yra apskritai super pigus karstas ant ratų (google'as sako, kad indijoj kaina nuo 6.5k€ su VDV) prieinamas trečio pasaulio šalyse kur nėra taikomi jokie saugumo reikalavimai tačiau automobiliai stipriai apmokestinti.
amas 2019-09-19 12:39
Būtu parduodamas Europoj jau stovėčiau eilėje. Belekaip gerai.
Galėtu but nors ir vieno varžto 8" skardiniai ar plasmasiniai ratai. Užtektu kokių 5kw jei tik lengvas butu, bet reik keturių duru ir tiekpat sėdynių. Ir greičio iki 80km/h būtu perakis. Atrodyt galėtu, nors ir kaip mažas trūlikas, by** dėjau, bile ant galvos nelytu.
technologas 2019-09-19 13:29
Alibaboje yra daug panašių variantų, pvz. https://www.alibaba.com/product-detail/ ... 200fo9fKrz dar paieškoje "electric car" pagelbėtų. Galėtų ir ES panašaus kažką gaminti, ne visi brangiems auto sukrapšto. Galėtų... Pajamos Lietuvoje jau net kinietiškų nebesiekia, o mokesčiai, kainos kaip Europoje.
daynewss 2019-09-19 13:43
"Max speed: 45km/h" - netinka
O jei rimtai, tai įdomių variantų ten yra. O kaip būtų su tokio registracija? https://www.alibaba.com/product-detail/ ... 69042.html
Nemažai įdomių freak'ų gamina ta Robeta
FtBall 2019-09-19 13:58
Kinijoj pardavinėja, kaip sako, "karstą ant ratų" už kapeikas, 0 žvaigdučių saugumas, 600kg svoris. Vien senas Smart'as sveria 700kg, nors ir dvigubai mažesnė mašina.
Susimokam brangiau už tai, kad kelionė į krautuvę pieno mums nebūtų paskutinė.
technologas 2019-09-19 15:40
O dviratis kiek sveria? Mieste jei visi važiuotų <50km/h gal visai nieko dalykas būtų. Užmiestyje sutinku, pavojinga būtų.
amas 2019-09-19 16:05
Tai motociklai išvis jokios apsaugos nesuteikia ir ką? Net dviračiais bepročiai gatvėm važinėja ir ką?
Nežinau kaip tom nuorodom pasinaudot. Ir tai neiko nekeičia, netinka toks variantas, turi būt parduodama Europoj su bent minimaliu aptarnavimu. Ir tik nereikia kliedėt, kad už tokia suma nėra ko tikėtis. Visokios Ford Fiestos ir panašus gavno neką daugiau kainuoja. O dar suprantat, kad elektrinį automobilį pagaminti yra ženkliai pigiau tai ir ta suma neatrodo baisiai permaža, mažam miesto pirdaliukui. Blemba aš kaip gamybos technologas žinau ką sakau, vien tos apdailų plasmasęs, chuj paimioš kam reikalingis, sudaro bent penktadalį automobilio kainos. Padarytu kvadratinę dėžute su paprastos aplaviom led lempom be visu tų "dizaino" ištampymų ir viskas. Patogumas į tai neįeina, dėl ergonomijos verta padirbėt. Mašina galėtu but kažkiek panaši į 90tūjų Golfukus, tik gal kiek moderniau pagaminta ir viskas. Va kaikur metalą pakeist plastiku gal ir verta būtu.... Nu žodžiu dizainas yra šūdo kruva, perki naują mašiną, katra nichuja nesiskira nuo prieštai buvusio meodelio, tos pačios detalės visur tai nach*** to reikia? Dar ble visokiu ekologijų prisigalvoka, su3,14sti marketingistai, taspats variklis naujais metais tampa ekologiškesnis.
technologas 2019-09-19 16:20
Hm, čia jau reikėtų kalbėti ne apie 90-ųjų golfukus, o gal greičiau apie kažką panašaus į Citroen 2CV https://www.lowtechmagazine.com/2008/06 ... n-2cv.html - 500kg tesvėrė.
daynewss 2019-09-20 08:57
Šiandien ryte pro žiūronus stebėjau Kalvarijų-Ozo sankryžą. Žiūriu kažkokia žoliapjovė "atalakia". E juosta varo. Pasižiūriu, gi, Renualt Twizy. Kibirėlis, kokio mieste pilnai užtenka iki darbo nuvažiuoti. Jei dar būtų su langais ir šildymu, tai super miesto transportas
amas 2019-09-20 09:39
Va būtent, langų reik
mch0lic 2019-09-20 10:44
http://www.renault.mu/cars/Kwid/kwid.html
Nežinau kokiu kvailiu reik būt, kad galvot apie tokius automobilius, tuo labiau lietuvoje. Už tuos pačius 8k€ geriau pasiimt nauja dacia logan ar dacia sandero, ar kokį devėta prius'ą jei taip svarbu kelionės sanaudos, nei žaist rusišką ruletę dėl poros eurų.
robertasdd 2019-09-20 11:27
mcholic, o tai kuo kwidas prastesnis uz ta pacia dacia? nedaeina man. kibiras ir kibiras, abu nauji, abu vaziuoja.
salemas5 2019-09-20 11:32
Ka zn labai neblogas miesto/priemiescio masiniukas.
mch0lic 2019-09-20 13:33
Skirtumas paprastas, imi dacia gauni ABS, EBA, ESP, ASR + AIRBAG'us, imi Kwid gauni 1 airbag'ą, valytuvus ir galinę vaizdo kamerą kaip saugumo įrangą. Tai toks ir skirtumas.
Iš kitos pusės lyginam EU varijantus ir trečio pasaulio rinkom skritus automobilius, tas pats renault komplektuoja clio trečio pasaulio šalyse su ne ką geresnėm saugumo technologijom nei Kwid. Iš išorės/vidaus atrodo kaip du vandens lašai tik va saugumo komplektacija skiriasi kaip diena ir naktis.
Už tokią kainą niekad europoje nebus tokių auto vien dėl saugumo reikalavimų, kurie beje vėl sugrieždės nuo 2020 berods.
HardAxe 2019-09-20 14:52
Motociklas (jei imti naują) turi šalmą, specialią aprangą, ABS, pakankamai galios dingti iš pavojingos situacijos ir (dažniausiai) su galvą vairuojantį vairuotoją.
Na... ir didesnę vairavimo riziką.
Šiuo atveju mieste motociklas daug saugiau už motorolerį, kuriuo vairuotojas nemoka vairuoti ir turi dažniausiai tik šalmą.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Štai kur pigus elektromobilis – „Renault“ pristatė vos 8500 eurų kainuojantį „K-ZE“ (Video)