Perkamiausi naudoti automobiliai Lietuvoje, už kuriuos reikės mokėti taršos mokestį

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Eddie8664 2019-10-09 07:17
Na ir kokie gi tie klimato kaitos tikslai? Išsiūsti krūva mokslininkų į ašigalį atlikti tyrimų? Jei mokame už taršą, tai kodėl 5% keliaus biudžetui? Jį irgi teršiame?
Sigitas.lk 2019-10-09 10:07
Na tai eiline rinkliava. Kur bent 30 ar 40% pnigu bus pasisavinti kazkokiu neteisetu budu. Butu tikras ekologijos mokestis, jei sakykim valstybe irengia dideli plota saules elektrinei. O tu jei perki masina kuri ismeta 130g Co2 ar daugiau perki saules moduli uz 160e kuri imanotuoja toje elektrineje. 200g? perki du modulius.
mindaugas.vaitiekūnas 2019-10-09 15:06
Bet iš kitos pusės pakankamai kvaila taikyti mokestį jau pagamintam daiktui ir sakyti, kad taip rūpinamasi klimato kaita Suprasčiau, jei mokestis būtų taikomas gamintojui, kuris ir spręstų ką gaminti labiau apsimoka. O dabar mokestis ar Petrui iš Lietuvos, ar Jonui iš Vokietijos nieko nepakeis - automobilis vis tiek dalyvaus eisme. O nusiuntus tokį auto į šiukšlyną (perdirbimui) ir pagaminus naują, veikiausiai klimatui būtų pakenkiama dar labiau. Ir dar viena priežastis kodėl mokestis tik padidins tą oro užterštumą: išleisdamas daugiau pinigų automobilio registracijai, norėsiu ir daugiau uždirbti. O norėdamas daugiau uždirbti, įprastu atveju turėsiu daugiau dirbti. O kuo daugiau dirbsiu, tuo daugiau teršiu (įprastais 99% atvejų)