Ministerija paaiškino, kodėl 1000 eurų kompensacijų nemokės už dyzelius

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

technologas 2019-10-19 11:24
Jie rimtai idiotai ar man tik taip atrodo? Evakuacija tęsiasi, metas būtų kitus tarptautinius įsipareigojimus prisiminti, pvz., Europos socialinę chartiją, kuri gal pristabdytų teleportaciją https://e-seimas.lrs.lt/portal/legalAct ... TAIS.42260 , ne, susirūpino kaip iš vargšų paskutinius pinigus išlupti. Blogesnės valdžios nepamenu.
AAA000 2019-10-19 13:14
siaip ir benzininiai ismeta tersalus kenkiancius zmonems. vieninteliais netarsus is vdv tipo tai dujiniai ir vandenilio. va tik tokiems ir reiketu kompensuot - jei siekt nulinio kenksmingumo tikslu. jei issikeltas tikslas siekt tik tarsos mazejimo - tada remt visus naujesnius - tame tarpe ir dyzelinius. diskriminacija neturetu but daroma. man keista kad isskiria dyzelius tik. ju neremia, nors atitinka. cia nelogiska isimtis. jei jie atitinka leistinus euro standartus, vadinas ju tersimas apribotas pakankamai vnz debilai priime istatyma - kazkoki itartinai kreiva - ir turekit tautieciai daba daug dziaugsmo cia uznesa i korupcijos smardve is valdanciuju...
technologas 2019-10-19 13:41
Iš ryto pas mus kamščiai automobilių, nes autobusų nėra daug, įsėdu septintą ryto į dvigubą autobusą, nepraeina nei 10 stotelių, o jis jau prisigrūdęs. Savaitgaliais taip pat kamščiai, ypač šiltesniu metu, nes žmonės į sodus važiuoja, o autobusų skaičių pamažina, anksčiau išvis vienas tik sekmadieniais važinėjo. Kartais su dviračiu pavažiuočiau (retkarčiais išlendu), bet jautiesi kaip kamikadzė, nes mašinos greta lekia, o tokio dalyko kaip dviračių kelias pas mus kažkaip tiesti nepriimta. Negali žmogus pats padauginti autobusų skaičiaus, nutiesti dviračių kelių. Žodžiu, ne nuo to galo pradėjo atrodo.
AAA000 2019-10-19 15:12
tu tiesiog dar nesupranti, kas vyksta Lietuvoje KAIP ji intensyviai keiciasi. tiesiog siaurina kelius pagal ES standarta. prideda dirbtiniu kliuciu. prideda BORTU, kur ju niekadada nebuvo. MAZINA REALIU stovejimo vietu. APMOKESTINA stovejimo vietas. ir tiesiog dabar automobiliai yra ISPRAUSTI i kelia. pries 20 metu dar taip nebuvo, nors paciu automobiliu ir paciu gyventoju buvo gal net daugiau nei dabar. dabar normalus kelias, su placiais kelkrasciaisi, likes nebent uzmiestyje. BET IR TEN jau siaurina, ir DEDA BORTUS!!! pavazinek po Lietuva. as tai kasdien matau sitie kamsciai ir tarsa yra is esmes dirbtiniai. kamsciai dabar net pravaziuojamuose kaimuose jau yra kur kas 3 namas negyvenamas. padaro centrine gatve SU BORTAIS!!! juostos dvi. ir stovi kokia susikta parduotuvele - alu pardavineja. nu ir ka. atvaro chroniai is gretimo kaimno - kur alaus krautuves jau nebera. prisiparkuoja prie borto. ir realiai lieka tik viena pravaziuojama juosta. ir atsiranda eismo kamstis. nors nei vieno gyventojo net nesimato keliu km aplink bet kelias susiaurintas, saligatviai yra, stulpai yra vos ne gatveje, BET NERA STOVEJIMO VIETU AUTOMOBILIAMS. o sustot tai reikia gi - alaus nusipirkt. ir dabar ji reikia nusipirkt darbo metu - nes veliau padaryt kamsti, kai eismas mazesnis - negalima - Veryga neleidzia! nesenai maciau viena rajonini kelia "naujino". buvo normalus dvieju juostu - su kelkrasciais. suvare uztvaras vienoje puse gal koki 1 km. padare uz jos dviraciu taka. dvi eismo juostas pastume sonan ir padare "europines", ir iskart griovys. ir dar padare vienoje vietoje salele, tipo pereja ir pristate ten kuolu. kai atidare kelia - varau - ziuriu - kamstis laukuose automobiliu kamstis!!! ukininkas uzstrigo su traktoriais ties ta salele toliau - po poros menesiu - praplatino viena puse - kad ukininkai pralistu - atejo i prota. bet kelias sudinas vistiek. vienakart varau - ziuriu vel kamstis. privaziuoju arciau - ogi dviratinkas ne dviraciu taku pucia - o situ susiaurintu "moderniu Euro" keliu. ir netelpa elementariai dvi masinos ir dviratininkas. nes nera kelkrasciu, griovys iskart. o kitoj pusej metalinis bortas. nestumsi gi dviratininko i griovi. nu ir varo visa kolona paskui ta dviratininka aplenkia kai is priekio tik nieko nera. visi letai bruzina ir dumija intensyviai - "eko euro rezimu" o tam pofig - zenklai juk nedraudzia taip vaziuot. nors uz borto yra dviraciu-pesciuju takas (siaip maciau - jau net ir sita problema sprendzia - drauziami dviraciams zenklai pastatyti, bet mazai dar kur ). va ir viskas... negi taip sunku suvokt, is kur tos problemos? jos dirbtinai sukeltos. perdaug visokiu debilu buhalteriu. tikra katastrofa
Robkinas 2019-10-20 11:06
Pritariu. Ypač, kai pradėjo statyti transporto žiedus prie miestelių. Bet tokius žiedus, kad vos vilkikas su puspriekabe išsitenka. Ir tai, jei vairuotojas patyręs, o jei koks žioplesnis, tai lipa tame žiede kraštais, ir nudaužo kelio ženklus. Naujausias pvz. Trakai. Buvo labai normalus kelias, suprantu, kad tai tranzitinė gatvė, nes Trakų aplinkelio nėra, bet imt, ir pagr.tranzito arteriją susiaurint ir pristatyt žiedų tikrai su ekologija prasilenkiantis dalykas. Visų pirma žiedai tokie maži, kad fūros lipa kraštais ir tarkuoja kelkraščius, taip gadindamos gerbūvį, visų antra, pristatę tų žiedų, jie stabdo eismą, sunkiasvoriam transportui reikia daug degalų įsibėgėti, lokaliai gaunasi dar didesnė tarša. Ir neduok Dieve, sugenda kokia sunkiasvorė mašina, lieka stovėti juostoje, tai kamštis automatiškai užprogramuotas iki kol ta sugedusi mašina nepasitraukia iš eismo
conjurer 2019-10-20 17:44
Visų pirma tai ko čia prunkščiat kad Čia yra kompensacija, skiriama už mažiau teršiančius automobilius. Valstybė ir ES nori tau padėt pigiau įsigyti, mažiau teršiančia mašiną, o tu šiki jiems ant galvos. Ir jūsų dviejų elgesys šitoje temoje yra visiškas whataboutizmas. Greit perėjot prie kelių. Dėl kelių beveik 100% sutinku bet visa šita taršos problema yra sprendžiama per daug dalykų. 1. Švaresnio kuro skatinimas. Pvz vokietijoje su dyzeliuku ne visur gali parkuotis, yra zonos, kur gali tik benzas ir elektra sustot. ŠITA TEMA APIE TAI. 2. Viešo ir alternatyvaus transporto skatinimas. Per paskutinius metus mačiau kaip tiesė naujus dviračių takus netoli manęs. Ir Vilniuje pilna espirtukų (kurie yra atskira problema). Taip pat autobusai visiškai jaukūs, net turi usb lizdus. 3. Infrastruktūros plėtimas, kamščių mažinimas. Gal mus čia prasčiausiai sekasi, bet paimkime lenkijos pavyzdį, kiek jiems truko kol viską susitvarkė. 4. Teledarbas. Nereik keliaut, nereik tam naudoti energijos. Taigi nusiperki 2013 ar vėlesnį, pigiausią nedaužtą benzą, už ~3,5k, ir persidarai į dujas. Metų gale gauni kompensaciją. Važinėji pigiau nei dyzeliu. Tada dėkoji buhalteriams, nes nemoki pats skaičiuoti.
emexas 2019-10-20 18:51
Kompensavimo biudzetas labai jau mazas, del to tokie apribojimai. Jeigu dyzelius dar kompensuotu, tai su tokiu biudzetu rezultate gautusi kad reiktu pirkti ne 2013, o minimum 2017 gamybos.. praktiskai is salono. Tada liaudies vienu balsu rektu, kad cia parama turciams.. Kolkas i tai ziurekim kaip i riboto dydzio eksperimenta.. jeigu matysis nauda, ir jeigu dar pavyks tarsos mokesti ivesti, galbut po keleto metu issiples tas kompensavimo biudzetas ir atitinkamai kriterijai bus lengviau ikandami
immortallt 2019-10-20 19:57
Su dyzeliais bėda, kad neprižiūrimas greitai pradeda kelti kitų problemų nei CO2.