Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
laimius 2019-12-15 09:58
EU ir Kinijos rinkai praverstų ir mažesnis modelis. Model 3 realybėje gan didelis mums. Reiktų ir golf ar i3 dydžio. Trūksta ir komercinio, mikroautobusų, tesla truck turės pasisekimą manau.
SaMaras 2019-12-15 13:21
Vat komercinio mikroautobuso ir aš pasigendu šitoj rinkoj ir ne tik krovinių pervežimui.. jau seniai žiūrėdavau į mūsų kurortuose rekreacinėse zonose plušančius kinietiškus platstmamobilius perdarytus į šiukšliavežius ir kitokius utility car.. tik su bjauriai plerpiančiais motoriukais.. jiems ir krovimosi laikas nėra labai aktualu ir nuvažiuojamas atstumas puikiausia terpė elektrai (kai pirmą kartą apie tai galvojau teslos dar nebuvo..)
AAA000 2019-12-15 19:12
butent - miesto automobilis turi but ne kazkoks mini kibirinis kasikas, kaip cia visi fantazuoja. o tiesiog elementari vaziuojanti deze - kuriai sociai greicio iki 50km/h, supaprastintinti teisiniai reikalavimai ir but gerai koks nors autopilotas. su visokiom platesnem parkavimosi teisem ir pan. visiskai kitokia aitomobiliu klase. kazkas labiau panasaus i elektrinius golfmobilius. mieste transportas turi but kitoks. ir miesto automobiliui isvaziuot i greitkeli turetu but isvis uzdrausta. kaip ir kokiems arkliniams vezimams. miesto automobilis galbut pvz galintis vaziuot kokiais specialiais elektrifikuotais begiais mieste - jei reikia tolimnesnes miesto dalis pasiekt. ir tik 100% elektrinis.
o dabartinius automobilius reikia palikt uzmiesciu ir rajonu gyventojams ir atsiknist nuo ju.
nes POREIKIAI SKIRIASI jau per daug.
immortallt 2019-12-15 20:02
Jo, supaprastinti reikalavimai - penktadienį su Yaris važiavau, priešais užkirto stabdžius, aš sustojau, su parketiniu SUV'u skynė man į subinę, tai maža nepasirodė. Galias suniokotas. Čia nuo raudono šviesoforo pajudėjus už 100m gal. Tai SUV'as negalėjo spėti tiek įsibėgėti. Supaprastink reikalavimus - bus daug lavonų, kai kitas su Escalade žaliasis ūkininkas ar jo meilužė tavo "supaprastintų reikalavimų" mašiniuką išlygins.
Į miesto centrą automobilių turėtų iš vis nereikėti.
Berserkas 2019-12-15 20:09
Arba daryti mažus elektromobilius, kaip, kad i3. Mieste užtenka, o va jeigu toliau reikia, naudoji generatoriu kuris maitinamas LPG. Pats generatorius nedidelis tai ten nebus jau tokios didelės įtakos mieste. Aišku problema su i3, kad kainuoja tikrai daug kaip už tokį, taip pat būtų galima padaryti tobulesnį (bent jau su 20l degalų baku). Ir kaip prieš tai minėjau, kuras kitoks galėtų būti naudojamas. Arba iš viso, jog būtų galima važiuoti ir ant benzino ir ant bioetanolio, LPG. O žmonės pilsis pagal poreikį. Vienur tik benziną įsipilti, kitur gali ir pigesnio ir švaresnio kuro. Nesi pririštas. Visur užtenka kuo puikiausiai. Nes va, jeigu mažas auto, su juo toli nenuvažiuosi, nes tuomet reikėtų daug baterijų prikrauti ir būtų labai sunkus, taip pat ir brangus. Nu nebent su kuriuo galėtum nuvažiuoti kokius 150-200km ir tai jau tuomet svorio įgautų nemažai kaip tokio dydžio automobilis.
AAA000 2019-12-15 20:18
Berserkas 2019-12-15 20:27
Reik ne hybridus daryti, o mažus auto su nedideliom baterijom, kad užtektų mieste ir su mažu generatoriumi, kad galėtum nuvažiuoti toliau jeigu reikės. O daba tie hybridai su 2l benzininiais varikliais ir visokiuose SUV'uose ir dideliuose sedanuose. Ir sveria kaip kokia karvė. Nei ten ekonomiškumas didelis, nei ką. Tipo pigiau važiuoti, bet paskaičiavus kiek brangiau kainuoja tai vis tiek neatsiperka.
Xdmin 2019-12-15 21:57
Tavo aprasytu situaciju vis dauges, ypac jei nebus imtasi ryztingu veiksmu greitu metu.
Problema, kad turetu itin maza, ekologiska automobili kaip Yaris, Smart ar Twizy tampa pavojinga, nes gatvese SUV tuoj bus daugiau nei sedanu. Ka jau bekalbeti apie tokius tankus kaip Toyota Sienna ar Tundra, kuriu kazkodel mieste irgi daugeja.
Pritarciau AAA000 minciai, kad turi buti atskirtos miesto ir uzmiescio masinos ir jos neturi buti ileidziamos i miesta.
Automobiliu mada tuoj puikiai atitiks posaki: kas tinka viskam, netinka niekam.
AAA000 2019-12-15 22:27
siaip dar yra kitas variantas, kaip butu galima issprest tersimo problema. neverciant dirbtinai pirkt elektromobilius. pvz TIKSLINIU eko mokesciu. mokestis turi liesti visus automobilius su vdv, nepriklausomai ten nuo kubaturos, bet priklausomai nuo registracijos situacijos ir uzkrautas aktyviai vienam vdv automobilio vienetui. vienodas. kad nebutu technologines diskriminacijos. sakykim jei asmuo, turintis automobili su vdv (arba hybrida), bet oficialiai neturintis gyvenamojo ploto kur savo auto pasistatyt(parkuot): pvz nuosavo gyvenamo namo sklypo, nuosavo garazo (sakykim miesto ribose kur deklaruotas) ar nuosavos parkavimosi vietos, ar tiesiog zemes laukelio savo registruotam aitomobiliui. toks asmuo yra visuomenes parazitas - nes jis naudojasi viesa infrastruktura savo tarsios geldos statymui - visada. nes neturi asmenines parkavimosi vietos. jis tiesiog net neturi galimyybes - nors auto su vdv turi. vadinasi toks turetu moket tarsos mokesti butent del stovejimo vietu nepakankamumo. jei sakykim turi viena garaza - bet turi du automobilius - tai turetu moket tarsos mokesti tada uz viena auto. visi kur turi asmenines parkavimosi vietas - nuo mokesciu atleidziami. jei ten kolekcionierius ir turi kelis simtus auto - tai turi turet ir atitinkamai vietu. aikstele. verslas irgi turi pasirupint. cia tuo pagrindu kad jie naudojasi asmenine stovejimo vieta ir visuomenei jie nesudaro parazitavimo savo veikla problemu.
mokestis butu renkamas sakykim vienakart metuose - panasiai kaip provalomu deklaravimu. ar ten pririst prie deklaraciju kaip nors. pagal deklaruotu auto su vdv ir parkavimos valdymo vietu skaiciu. visiem vienodai.
verslas - turintis auto - sakykim picu kokie isveziotojai, taksistai, komunalininkai ir t.t. kur uzkisineja ir dar neturi parkavimosi vietu - toki mokesti turetu moket sakykim 2-3x tarifu.
va tokie veikejai kur turi auto su vdv - bet neturi kur pasistatyt, kad netrukdytu kitiems ir turetu moket tarsos mokescius. TIKSLINGAI. o ne visi . ar ten is kazkokiu lempiniu kubaturu. ar ten paga metus kokius nors. tersimo problema atsiranda tik sutankintom gyvenimo salygom, o ne savaime. ir moket turetu kur nenori investuot i stovejimo vietas. o nori tik parazituot. va tai isprestu labai daug problemu. dingtu ir visokie lavonai nuo gatviu, ir pertekliniai. ir parkavimas atsirastu normalesnis. ir spustys dingtu. nes arba mokesi mokesti. arba investuosi i netrukdyma kitiems - issipirkdamas garazus ar ten stovejimo vietas. ar pasirupinsi aikstelem - kaip kokie prekybos centrai. nelis ant galvos visuomenei, kaip dabar su kysiais visokiais per savivaldas.
labai elementaru.
va tokio tarsos mokescio reikia. jei nedet ant kuro tiesiogiai. nes siaip tersia kuras labiausiai. o paskui stovejimo vietu trukumas. ir tik paskui technologijos. po kuro tada det reikia ant vieso parkavimo. ir tik kai sitai issemta - jau galima ant technologijos. cia butu kaip visuotinis privalomasis parkavimosi mokestis parazituojantiems ant viesos infrastrukturos.
surinkti pinigai butu skiriami NEMOKAMU parkavimosi vietu didinimui. priklausomai pagal surenkamumo topografija - jur ju daugioausiai surenkama - ten daugiausiai ir gerinama situacija. ir viskas turi but viesinama - sumos ir planai panaudojimo.
--------
dabar daroma mokestine nesamone su auto mokesciais - bando ant privatininku ir ubagu sukraut infrastrukturines problemas, ir dar apribodami privacios nuosavybes teises... kas isvis yra nonsensas siuolaikiniam pasauly...ar ten prievarta su auto...negalvokit, kad prie elektromobiliu neprisiknis... ives kokius akumu tarsos mokescius ar ten ikrovimo ivadu silpnumo Norvegijoj jau prasideda... negalvokit kad elektromobiliai iseitis, net jei ir per prievarta nusipirksit. mokesciai turi but TIKSLINIAI - nukreipti i gerove, o ne prataskymui kaip dabar - nes tipo = prizadam truksta...
NekenciuReklamos 2019-12-16 02:55
ketinimai geri, tik stai tavo pasiulymas is tikro reiskia, kad pasiturintys, kurie gali isgyti nekilnojamo turto (nes kaip bebutu, tik ant nekilnojamo turto, t.y. zemes, gali statyti automobily) jiems tas auto mokestis bus niekinis, su palyginus, zmogumi kuris negali isigyti tos zemes. Taigi, tavo siulomas budas labai padidintu pajamu atskyra tarp socialiniu grupiu. As manau, kad jeigu valdziai is tikro rupi jos pilieciu gerove, jai reikia investuoti y viesajy transporta (miestuose), ir didziules auto parkavimosi aiksteles (priemiesciuose).
Kaip jums tai?
HardAxe 2019-12-16 10:59
apribokit greitį automobilių pagal masę.
ir, aišku, baudas normaliai sudėlioti jiem...
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Europą užplūs „Tesla“ elektromobiliai – paaiškėjo kiek Vokietijoje statomoje „Gigafactory 4“ gamykloje bus pagaminta „Model 3“ ir naujųjų „Model Y“