Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
skimas969 2020-06-18 09:58
O apmokestinti naujos alyvos, padangų nesugeba? Po apmokestinimo - moketu už padangos alyvos pristatymą po 1eur - visi vežtu priduoti... O dabar nuvezi- nepriima, arba mokėti paprašo, tai ir metame į konteinerius.... (Išeitis apmokestinimo paprasta, klijuoti unikalų bar kodą padangos viduje, ant tepalų pakuotės, o juos nuvezus - skanuoja ir ismoka piniginelius.
lizunas 2020-06-18 14:55
Kad ir dabar yra apmokestintos naujos padangos, tik tas mokestis paslėptas (perdirbimui skirtas mokestis) Dėl to ir yra, kad per metus priima vieną padangų komplektą iš vieno asmens. Jei šeimoje yra keli pilnamečiai, imi visus ir veži krūvą padangų. O šiukšlina tie, kurie automobilius ardo.
immortallt 2020-06-18 15:09
O kur visi šaukiantys, kokie elektromobiliai taršūs?
SaMaras 2020-06-18 22:03
O iš kur tepale atsiranda visi švinai ir pan? Nes draudžiama deginti tik „atrabotkę“ o šeip tepalą degink kiek širdis geidžia (bent jau buvo taip prieš kokius 5-6m) aliuminis, geležis, na kokie dar azoto ir pan junginiai tai ok, gal kas detaliau susipažinę su šituo reikalu?
AAA000 2020-06-18 22:23
sitas sudas atsiranda, kai perki labai "firmini" ir labai "sintetini" tepala, su "ypac" koki nors buhalteriu vertinama suda "pagerinanciais" priedais. daugmaz ekologiski tik mineraliniai - nes palyginus greit suyra.
cia nera didele problema - jei kontroliuot gaminimo lygmenyje. aplamai visas tepamas detales galima standartizuot, kaip pvz kokius guolius ar reduktorius. ir neleist dideles egzotines ivairoves. butu valdoma situacija ekologisku aspektu.
va padangos - kitas dalykas. sunkiai persidirba. taip pat manau bus didele tarsa pvz sakykim trimeriu zilkos plastiko dalimis ir pan... nes sunkiai issirenka o va nudrozti akumai - bus ekologine katastrofa pakankamai greit jau dabar vos tvarkosi - kai ju kiekis automobilyje minimalus... elektromobiliai (ir automobiliai su tokia sistema) - su regeneracija - sudrozia padangas zenkliai greiciau. taigi tarsa dviguba- triguba padangomis bus via cia tokiu sistemu "eko" kaina. as manau kai elektra gaminiesi is esmes dykai - sakykim is atsinaujinanciu - tai regeneracinis stabdymas ziurisi gana nekaip is ekologines prizmes
aisku viska reikia skaiciuot . - tik vertinant teisingai, kas didesnis blogis ir ant kiek. isgryninus kiekviena aspekta. o ne lempiskai rekaut kazkokias bereiksmes ir pritemptas globaliais statistikas - kaip koks imortal ir panasus ufonautai megsta cia yra visiskai antitechnologiska ...
VirtualGadget 2020-06-19 12:17
Dalis tepalo gali būti sušluostoma , nedidelis procentas sudega varikliuose . Tai vis tiek yra nepriduotas panaudotas tepalas. Visa tai apskaičiavimuose nerodoma. O tai mano supratimu būtų tikrai nemažas skaičius. Kitas dalykas įdomus į ką gi perdirba tą tepalą ir kokį kiekį.
FtBall 2020-06-19 12:48
Seni laužai mėgsta tepalą, ypač aukštais sūkiais. O Lietuvos autoparkas iš esmės ir yra seni laužai.
---
Turėjau 2018 metų mašiną, tai tepalo dapilt nereikėjo, nors ten 1.6 buvo, kiekvienas lenkimas - zulinimas ant redline.
Dabar turiu dvi ~2000 metų mašinas ir vieną 2010 - tai ta 2010 metų irgi kolkas neprašo papildymo. Kita kalba - senos.
Vienai jų keitė tepalo žiedus, tai gal ir normalu, kad suvalgė ~ litrą tepalo per pirmus kelis tūkstančius. Kitai - per ~6000km jau esu supylęs virš 5 litrų**. Tepalo sąnaudos ženkliai padidėja, jei pastoviai laikai virš 5k rpm.
** - tarp kitko - tai dar daugmaž patenka į gamintojo nustatytas normas
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Kur iš tikrųjų patenka didžioji dalis seno automobilių tepalo Lietuvoje? Beribė lietuvių fantazija šiurpina ekspertus