Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
AAA000 2020-07-18 21:44
jooo. gera ten automobilius pirkt, kai menesinis mokestis mazesnis nei cia uz mobiliu telefono paslaugu paketa moki... plius imone pasirupina visokiais draudimais ir atsakomybiu biurokratizmais.
o cia vietiniai debilai dar papildomus mokescius automobiliams ivedineja ir sunkina visokias registracijas ir teisiu valdyma. valstybine registracija ir TA aplamai turetu but nemokama, nes monopolis. jau vien cia Lietuvoje korupcija valstybes mastu. kodel nedaromi paslaugu aukcionai ir pan? kodel nepleciama tiekeju baze? kaip pvz padaryta draudime. cia kas - gal rusai sita ekonomikos sektoriu puola ar ka?
skiriasi tvarkos kaip diena ir naktis Lietuvos nenaudai. ir dar balsuoja liaudis uz konservus ir postkomunistelius su postpirmininkeliais toliau - kur sitas nesamones ivede ir ivedineja...
sigun 2020-07-18 23:21
1) visos nemokamos valstybinės paslaugos yra netgi labai mokamos, tik ne tiesiogiai, o per biudžetą, kuriam surinkti reikės didesnių kitų mokesčių arba didesnio skolinimosi.
2) Regitra yra valstybinė ir jos kainos reguliuojamos, ir norint ją mažinti esminės galimybės yra įstatymuose, o ne darbuotojų kiekyje ar jų darbo efektyvume. O vat ponaičio žiniai TA kaip tik ir atlieka privačios įmonės. Nepatinka viena, važiuok kiton. Jei netiki, pažiūrėk kas tau paskutinius 10 metų TA išduoda.
Ta prasme ne veltui paties vertinimai neišlipa iš minuso, nes kaip komentaras, taip ir išlenda absoliutus nesigaudymas komentuojamame dalyke.
AAA000 2020-07-19 10:28
taigi renka ir taip kuro akcizus ir VAIP mokesti elektrai. yra tam tiksline mokestine baze. dabar gaunas dvigubai apmokestina ir dar turi visokius formalumus vykdyt - saskaitas pristatinet ir pan. ten tai kokiu grynu neima ar dar koks sudas netinka. tokias smulkias paslaugas kaip regitra ir pan - kur nesiekia keliu milijonu metams. turetu imt tiesiai is tikslines mokestines bazes. vietoj to prikuria visokiu administravimo kontoreliu ant kiekvieno kampo.
del TA - tuvlita is esmes viska ten valdo. aplamai jie ten susimete i kazkokia uzdara asociacija - kas yra isvis manau draudziamas monopolis. draudime tokiu nesamoniu ner - jie konkuruoja. ir teikia paslauga. butent vartotojams. o TA aptarnauja valstybini uzsakyma - tipo cia tu ir visi automobiliu vartojai kazkokie vergai, kur turi vykdyt prievoles TA. ir dar paziurek kaip issikalineja su visokiom tvarkom - kokia tvarka turi ten jas vykdyt. jei tu cia nematai skirtumu - tai esi mankurtas ir tiek - kur nesupranti kaip veikia demokratiskos vakarietiskos visuomenes. ten tokiu nesamoniu ivedinetojai butu teisiami ar mazu maziausiai atstatydinti. visa TA sistema aplamai yra nesamone - nes neimanoma uztikrint istisinio automobilio nesugadinamumo. tam yra kitokios sistemos - pvz kaip pramonineje technikoje - pvz skaiciuojamos motovalandos ir surinkus kazkoki kieki daromas techninis aptarnavimas. dabar gamintojas duoda garantijas ten kilometrazuo kokius 200-300 tukstancius, arba metines garantijas. ir reikia vistiek eit TA. o padarai technine avarija - nereikia... arba vaziuojant sugenda - viskas norm... kokia nauda visuomene cia gauna - kad sita nesamone apmoka? man nera tokios paslaugos poreikio - kaip visuomenes nariui. va draudimas - puikus dalykas. zala atgauni. o ka tu atgauni is sitos TA sistemos? cia yra prievartos pries vartotojus demonstravimas is valstybes puses - autoritarine valstybe su isskirtinuju sluoksniais ta tavo TA dabar isvis daro baudziama sistema automobiliams - automatizuota. su tom kamerom. normaliose salyse pvz yra tolerancijos ribos - kai sakykim greiti fiksuoja - buna uzdeta maziausiai +20-30km. pas mus issikalineja kad jau + 1km bauduos... cia ir yra vergoves sisteminis ivedinejimas. bus baudejai su privilegijom - kur sistemoje tures isimtis. ir bus vergai kad tu ten su elektromobiliu vaziuosi - tai nieko nekeis. pvz autobusu juostos tiesiamos uz visu vartotoju mokescius, kaip bendra keliu tiesimo sistema - nors is esmes tik miestieciams cia naudingos. ir pan. normaliose salyse visada yra alternatyvos. sakykim viesas kelias ir salia tiesiamas apmokamas (juo gali sakykim neribotai vaziuot) . pas mus apmokejima kisa ant tos pacios infrastrukturos. naikina viesa ir daro apmokama varianta. tame tarpe ir visas tas TA, registracijas ir t.t. cia yra baudziavine valstybe. mankurtai nesuvokia matyt kad uzpaiso zaliai stovejimo aiksteliu asfalta elektromobiliams - cia nieko naujo nera sukuriama. cia yra atimama jau buvusi infrastruktura, nes ivedamas apribojimas jau buvusiai stovejimo vietai. ir panaudojama faktiskai buves resursas neracionaliai net... nes kamsciai keliuose nuo to padideja... mankurtams cia atrodo kazkokia inovacija ir pletra...
aplamai elektromobiliu poreikia bus didesnis - nes vietoj vieno vdv reikes mazdaug dvieju elektromobiliu. tolimam vaziavimui rimtesnio ir vietiniam-kibiro... nes neapsimokes tampytis tonos akumu kasdien. arba turesi prie elektromobilio dar ir hybrida eksplotuot...vienu zodziu nepilnaverti varianta cia persa.
kestutisz 2020-07-20 12:41
Tai kiek konkrečiai tas "praktšikai nemokami"? Niekas gi net paspirtukų jau nepirktų jei gautum nemokamai, kad ir automobilio parodiją
Arunas1948 2020-07-20 13:01
Kodel Lenkijoje kaip servizas taip TA punktas, Masiulis bande ivesti tokia tvarka, atsidure gatveje.
HardAxe 2020-07-20 13:04
kodėl vilniuj važinėjama paspirtukais?
Dėl pigumo, ar dėl parkavimo/kamščių apėjimo?
iPienius 2020-07-20 13:06
visiskai nenuostabu, kai Europa dusina vdv automobiliu gamintojus su tarsos reikalavimais ir mokesciais
kestutisz 2020-07-20 13:14
Dėl to, kad nevažinėti susmirdusiais troleibusais menančiais sovietinę Čekoslovakiją? Bent aš asmeniškai. Na ir aišku dėl abiejų aukščiau paminėtų priežasčių, bo jei būtų normaliai tvarkomas parkingas (ne tik naikinamas/apmokestinamos buvusios vietos, bet ir kažkas pastatoma - tam vietos yra dafiga ir dar daugiau nei reikia) tai aišku, kad nereiktų...
p.s. būtent senamiestyje tai nžn, tais pačiais paspirtukais (ar ypač riedlentėm) tai čia jau yra bausmė. TIkrai keisčiau į "beveik nemokamą" EV ir patogiai pravažiuočiau/numesčiau kur... :)
HardAxe 2020-07-20 16:12
na čia pusiau retorinis klausimas.
Bet jeigu paspirtukai visur mėtytųsi ir reikėtų važiuoti 1km tai dauguma turbūt liptų ant paspirtuko. Vien dėl paprastesnio paėmimo/numetimo.
kestutisz 2020-07-21 12:34
Paspirtukai etc yra faina kelis mėn per metus, ir tai kai nelyja. Ir svarbiausia - kad jais važiuojančių realiai būtų kuo mažiau. Jau geriau daug automobilių (net ir tų "beveik nemokamų") gatvėje nei paspirtukų ant takų :)
Xdmin 2020-07-23 22:23
Paspirtukai nera faina tik kelias savaites per metus, kai buna plikledis ar audra.
Su tinkama apranga lietus nedaro didelio diskomforto.
Taip pat nustebau, bet kai vaziuoja daugiau paspirtuku nera taip blogai. Sunkiau aplenkti letesnius ir kartais tenka adaptuotis prie priesais vaziuojancio (visai kaip ir su automobiliu), bet tuo paciu ir automobiliu vairuotojai buna atsargesni kirsdami tavo taka, nes nebepamirsta kad yra ir daugiau eismo dalyviu.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
„Mums tai – auksinis momentas“: Prancūzijoje ir Vokietijoje elektromobiliai tapo praktiškai „nemokami“