Lietuvai jau prognozuoja Airijos scenarijų: nykstanti Lietuva pradėjo augti ir kuo toliau, tuo bus geriau?

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Gediminas Jurgaitis 2020-09-26 12:45
Airijoje minimalus atlyginimas yra 1,656.20 EUR per menesi o Lietuvoje 607 EUR tai gaunasi kazkur 2.73 karto o ne 4. Minimalios algos pasikeitimų istorija: 607 EUR, nuo 2020 01 01 555 EUR, nuo 2019 01 01 400 EUR, nuo 2018 01 01 380 EUR, nuo 2016 07 01 350 EUR, nuo 2016 01 01 325 EUR, nuo 2015 07 01 1035 Lt (300 EUR), nuo 2014 10 01 1000 Lt (289,6 EUR), nuo 2013 01 01 850 Lt (246,2 EUR), nuo 2012 08 01 800 Lt (231,7 EUR), nuo 2008 01 01 700 Lt (202,7 EUR), nuo 2007 07 01 600 Lt (173,8 EUR), nuo 2006 07 01 Saltiniai: https://www.finansistas.net/minimalus-atlyginimas.html https://ec.europa.eu/eurostat/en/web/pr ... 20200203-2
Berserkas 2020-09-26 12:48
Kiek kainuoja nuoma Airijoje?:)
qzavs 2020-09-26 13:17
Į Airiją nebent grįžta žmonės numirti. Taip pat britai ,kai sulaukia pensijos, ten vyksta. Verslui Airijoje daug galimybių, nes ten visko trūksta, kas paprastam vartotojui yra blogai. Gyvenau Airijoj beveik tris metus, viskas technologiškai atsilikę kaip ir Lietuvoj, parduotuvėse nieko naujo ar gero nenusipirksi, viską pvz iš elektronikos siunčiausi iš UK arba Vokietijos. Paštas iš kinijos eina savaitę ilgiau negu iki UK, nebent gyveni Dubline. Airiai taip pat yra stiprūs rasistai. Algos geros, bet darbų pasirinkimas daug kartų mažesnis negu kaimyninėje saloje. Žmonės kenčia darbovietėse, nes kito pasirinkimo mažai. Šiaip graži šalis aplankymui.
Vanduo 2020-09-26 15:49
[quote="Gediminas Jurgaitis"]Airijoje minimalus atlyginimas yra 1,656.20 EUR per menesi o Lietuvoje 607 EUR tai gaunasi kazkur 2.73 karto o ne 4. Teisingai parašei, bet žiūri į skaičius, kai ekonomistas. Galima ant popieriaus gauti, kad ir milijoną, bet jeigu po mokesčių lieka 1000, tai tau jokios naudos iš to milijono ant popieriaus. Po mokesčių: Lietuvoje 447.23 €/mėn Airijoje €1,413 a month (2015 metais, kai valandinis atlyginimas buvo €8.65, dabar €10.10)
AAA000 2020-09-26 21:04
nesupratau biski, "ekonominis pakilimas" is priespaskutines vietos i priespriespaskutine? ar kaip cia? cia jau dziaugtis kazkoks Mauras leidzia daba? jurgaitis - tu geriau prirasyk kas valde prie kiekvieno minimalkes pakelimo. ir ivertink skirtumus. ir dar but gerai LT biudzeto pasiskolinimus ir refinansavimus tu paciu metu itraukt. jei jau vaizduoji akanamista kazkoki... nu kad butu aisku kokiais saltiniais stajaka nudevesusiam ekonomikos tigrui kele... del piniginiu srautu pagyvejimo 2020 salyje - cia greiciausiai covid itaka. kai kas pajaute baimes ,kad geriau biski santaupas juodai diena issileist, nei numirt nespejus. kitiem judejimo apribojimai nebeleidzia issileist uzsienyje, pagyvejo turizmas ir aptarnavimo sektoriai salies viduje. visa tai gana laikina manau. tikrai teigiama tendencija salyje rodytu nebent gimstamumo suolis.
Berserkas 2020-09-26 22:20
Nežinau kur čia 150 eurų, nes tikrai pažiūrėjus po kiek Airijoje nuomos eina tai 150 eurų tiesiog, neįsivaizduojama. Kur čia jūs nuomojatęs?
HardAxe 2020-09-26 23:35
Sėdim gal ir paskutinėj vietoj, bet kurioje EU šalyje minimumas pakilo 3,4x per 14 metų? Visos kitos šalys juk irgi nestovi vietoje, į ką mes lygiuojamės? Lyderius? EU viduriukas irgi į juos lygiuojasi, stengiasi. Kuo toliau, tuo lėčiau artėsim link jų, bet vektorius eina teisinga linkme. Su EU lyginant tai šūduva. Bet su BY/RU/UA palyginus gerai mes (ir LV/EE) pavarėm tiek ekonomiškai, tiek kovoje su korupcija.
AAA000 2020-09-27 00:23
nesutinku. situs lenkiam tik apie 2 kartus. ir tik jei lygint su situ saliu provincijom. ta prasme per vidurki, tos salys labai dideles. su labai daug ubagisku regionu. ten kokioj Maskvoj , Leningrade manau mus lenkia bent 1,5 karto. o Minske, Kijeve apyligiai. centruose ju. o nuo ES vidurkio gal apie 2 kartus atsiliekam, gale velkames... ta prasme buksuojam totaliai, net su trecdaliu biudzeto paramos... jei jau rumunai tuoj aplenks - tai as manau visiskam sude sedim. ekonomiskai. Moldova gal net mus aplenks be jokiu pagalbu cia vien del to kad konservu su socdemais laiku neismetem... situ apsimeteliu ir uzsislaptinusiu persivertusiu komunisteliu-kgbisteliu saikos su visom giminem...zalieji su valstieciais - cia tiesiog provincijos partija. irgi mazai kuo geresni. jie laimejo tik todel , kad emigravo pagrinde pagrindiniu vagiu remejai, kur miestuos viska kiso - arciau saves. nu dabar dalis sugrizo - bet nemanau kad persvers ir nuo to pasikels kazkaip ekonomika... sugrize isvis visus sius velniop, nes geriau supranta kokiam sude sedim...
NekenciuReklamos 2020-09-27 01:50
speju, kad jusu dauguma zinote koks ekonominis nuosmukis seks sukeltas covid19 pandemijos, sita visa situacija, kaip jureivio gyvenimas Kursko pov.laive. Tai kas jauciasi LT, daug anksciau pasijaucia UK,FR,IT ir t.t. ir as jums atsakau, pareina "sikna", ir ji bus ziauresne nei 2007-8 credit crunch. Kas galit ruoskites, kas negalit...sukites kaip iseina...O visos tos pasakos apie Airija... Na, as visada palaikysiu LT ir lietuvius nesvarbu kad esam biski atsilupe, tad, sekmes mums visiems, nes geriau kad ir puse zingsnio y prieky, nei kad atgal.
AAA000 2020-09-27 16:37
cia sulos provincijos efektas. ten poveikis buna silpnesnis. ta prasme su covid19 mes nenusmuksim taip daug kaip visokie pramones centrai ir tautu maisalynes regionai. konkreciai del covid-19 as manau kokie vaistai atsiras greiciau. nes nedurni gi visi - supranta situacija irgi tie epidemiologai visokie ir farmacininkai vakcina cia beveik beprasme - nes virusas kiek skaiciau 3 rusiu uzpuolimo kombinacija kazkokia pries lasteles naudoja. vakcinos labai efektyvios kai tik 1 rusies pazeidimo kombinacija. kai dvigubas - jau vakcina mazai efektyvi. imunine sistema tiesiog nemoka taikyt kombinuota apsauga. ji tik reaguoja is esmes i dirgikli. ir tiek. vakcina tera dirbtinis imuniteto dirgiklis. o kombinuoto poveikio vakcinu nelabai moka kurt. jau matom is gripo - nesukuria veiksmingos ir ilgalaikes... vos ne is lempos parinkineja, ir kuria butent vienalypio poveikio, tik sukisa iskart kelias atmainas... paskaitykit kada metodikos istorija ar ka - jei nesuprantat apie ka cia parasiau
NekenciuReklamos 2020-09-27 19:19
Del vakcinos visiskai sutinku. Taipogi pridurciau, kad yra bent keletas ncov19 cirkuliuojanciu stamu, tad, vakcina tik Trumpui gali padet, t.y. padet prezidento rinkimuose (nes sitas sociopatas zada vakcina lapkricio menesy). Visiems kitiems (as esu tikras sirgalius uz vakcinavima jeigu ka), bet siuo atveju, jeigu atsiras vakcina, siulyciau neskubeti, jeigu planuosit vakcinuotis. Pernelyg didele rizika del pernelyg supaprastinto ir trumpalaikio salutiniu poveikiu testavimo. Siuo metu, bent UK, vaistu pagalba, mirusiuju skaicius tik mazeja, nepaisant didejancio uzsikretusiuju skaiciaus, tad vilties tikrai yra. Bet vel, neapsigaukim, nes persirgus, pasaliniai poveikiai nera trumpalaikiai Kyla daug neurologiniu, kraujotakos ir kvepavimo pasaliniu poveikiu. O del ekonominio "koronos" poveikio prisiminkim kuriom salim buvo sunkiau 2007-08-09 metais, vakaru europai AR rytu europai? Tad, tie "...pramones centrai ir tautu maisalynes regionai..." garantuoju kad laikysis daug geriau, del didesniu piniginiu "injekciju", kai tuo tarpu daugelis LT verslu remiasi Skandinavu bankais, kurie pirmai progai pasitaikius, "perstums" investicija y saugesnius ir ekonomiskai judresnius regionus ir tai tikrai nebus LT/LV. Bet, taip sakant netolima ateitis parodys. Jus galesit parasyt kaip tulam lietuviui LT sekasi, o as parasysiu kaip tulam lietuviui UK sekas p.s. nuosirdziai viliuosi, kad tu AAA000 esi teisus, o as klystu.
kukulis4 2020-09-27 22:07
Man tai graudu ziuret i tokius, katrie visada akcentuoja minimalke. Nes tie yra durni, ir jiem atrodo, kad 2k eur minimumas yra panaceja, ir jeigu tik gaut 2k i rankas tai visos bedos issisprendzia ir visi gyvena issisiepe. Visada, absoliuciai visada, gerai gyvens tas, kuris 2k i rankas uzdirbs tada, kai aplinkiniai uzdirbs po 500. Tai yra du varijantai - arba dirbt, tobulet, stengtis ir paciam uzdirbt daugiau, arba dirbt ant to, kad kiti uzdirbtu maziau (ka pakankamai sekmingai daro kaikuriu musu, po siu rinkimu tikiuosi, kad jau neparlamentiniu, partiju atstovai).
vazzy 2020-09-27 22:15
pagal mane minimalkė tiesiog skantina infliaciją, kas yra iš esmės gerai, nes tada visi pasitempia, šiek tiek paverkia, kad artėjam link europos. padidėjus MMA kitų algos šiek tiek sukruta irgi. dėl šių dviejų priežasčių manau MMA reikia kelti ir kelti pastoviai, apart tada kai infliacija minusinė ir vartojimas kritęs.
kukulis4 2020-09-28 08:11
Kelti pastoviai, kelti po truputi, kad palaikyt sveika infiliacija - sutinku. Bet minimalke neturi uztikrint oraus/padoraus gyvenimo. Toki zmogus turi uzsitikrint pats.
immortallt 2020-09-28 13:43
O kur NT ir automobilio mokesčio išskaičiavimas? Pensija po 7 metų stažo po 1k eurų į mėnesį? Na jei sumokėtum 6k eurų mokesčių per mėnesį per tą laiką - galbūt. Kitu atveju, atimi iš kitų dirbančiųjų. 150 eurų nuoma Airjoje? Na nebent kokiam kaimelyje, kuriame gyventojų skaičius krenta, darbo vietų nėra, susisieekimas prastas. Airijos scenarijus negresia, Airija išlipo iš vidutinių pajamų spastų, mes kol kas nieko panašaus net nesame padarę. kad būtų realu
immortallt 2020-09-28 15:40
Na tik papildyčiau, kad infliaciją kelti reikia saikingai, kas ir taikoma didžiojoje dalyje pasaulio 2-3% per metus. 10% infliacija labai greitai gali pavirsti hyper infliacija.
JuozasTas 2020-10-22 00:41
Kaip čia pasakius? Tu esi IDIOTAS
who 2020-10-22 09:49
Argumentai? Airija nuėjo visai kitu keliu. Jie skolinosi daug, bet jiems pavyko suinvestuoti protingai ir dabar skolą sumažino per pusę, nors kažkuriuo metu Airijai buvo prognozuojamas žlugimas. Nesigilinau kokius metodus jie taikė, tik žinau kad jų mokesčiai vieni mažiausių ES, daug pasaulinio lygio kompanijų pas juos atidarė ofisus.